کلاس های آموزش فتوشاپ

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با توجه به اهمیت نرم افزار فتوشاپ در دنیای طراحی و گرافیک، قصد برگزاری کلاس های آموزش فتوشاپ را دارد. اگر شما جزء افرادی هستید که قصد یادگیری فتوشاپ را دارید و به دنبال کلاس آموزش فتوشاپ می گردید اما نتوانسته اید این کار را انجام دهید، ما به شما کلاس های آموزش فتوشاپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب را پیشنهاد می کنیم. در این کلاس های آموزش فتوشاپ تمام جزئیات و کلیات کار با نرم افزار فتوشاپ به هنرجو آموزش داده خواهد شد تا متخصصین جدیدی به بازار معرفی شوند. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری درباره آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران خواهیم داد.

همانطور که می دانید فتوشاپ نرم ‌افزاری برای ویرایش تصاویر و طراحی گرافیک است، با استفاده از نرم‌ افزار فتوشاپ شما می ‌توانید هر نوع تغییری را روی تصاویر خود ایجاد کنید. این نرم ‌افزار قدرتمند شامل پنجره ‌ها و ابزارهایی است که هر یک امکان انجام کاری روی تصاویر را به شما می ‌دهد. در ویرایش تصاویر شما می‌ توانید برای تغییر سایز، تغییر حجم تصویر، برش عکس، روتوش، بازسازی تصاویر قدیمی، اصلاح رنگ، درج متن، بهبود کیفیت، افکت دهی و… از فتوشاپ استفاده کنید. این نرم ‌افزار برای طراحی گرافیک نیز می ‌باشد. شما می‌ توانید در هر سایزی پرونده ایجاد کنید و برای طراحی‌ های چاپ یا وب از فتوشاپ استفاده کنید. طراحی گرافیک سایت، طراحی بنر، لوگو، تیشرت، بروشور، پوستر، کارت ویزیت، ست اداری، تراکت و… از جمله مواردی هستند که می‌ توانید در فتوشاپ طراحی کنید. امروزه در بازار کار مرتبط با فتوشاپ، حرفه ای بودن در این نرم افزار یک امتیاز برای افراد جویای کار محسوب می شود و برای کارفرمایان بسیار مهم است که شما بر این نرم افزار تسلط کافی را داشته باشید. کار کردن با فتوشاپ به دلیل داشتن ابزار گوناگون فرصت آزمون و خطا را در اختیار شما قرار می دهد و باعث افزایش خلاقیت شما می گردد. از این رو اگر می خواهید وارد این حرفه شوید و به درآمد بالایی دست یابید باید اقدام به یادگیری اصولی و تخصصی فتوشاپ کنید.

کاربرد فتوشاپ در معماری

کلاس های آموزش فتوشاپ

شاید به نظر عجیب باشد ولی فتوشاپ در معماری نیز کاربرد دارد. در واقع فتوشاپ از جمله نرم افزارهای کاربردی برای رشته معماری است. معماران نیز برای بیان طرح های خود لازم است با ابزارهایی هم چون فتوشاپ ایده ها و طراحی های خود را ارائه نمایند. از جمله کاربردهای مهم این نرم افزار برای معماران در مباحث شیت بندی و پست پروداکشن است.

طبق دروس ارائه شده در چارت آموزشی رشته تحصیلی معماری، معماران چه در دوران تحصیل، چه در بازار کار لازم است طراحی های خود را با استفاده از نرم افزارهای مدل سازی به تصویر بکشند. فتوشاپ در مبحث پست پروداکشن امکان نورپردازی و نسبت دادن جنس و مصالح مورد نظر طراح به طرح را ایجاد می کند. هم چنین جهت ارائه طرح در قالب شیت های طراحی، فتوشاپ این امکان را فراهم می کند که پس زمینه های دلخواه برای چیدمان های مختلف نقشه ها و عکس ها توسط کاربر ایجاد شوند.

بیشتر بخوانید: کلاس ویژه آموزش فتوشاپ

آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران

کلاس های آموزش فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ از بزرگترین و قدرتمندترین نرم افزار ها در زمینه طراحی و ویرایش تصاویر می باشد، که یادگیری آن برای بسیاری مشکل به نظر می رسد. به همین دلیل شاید آموزشگاه های مختلفی که در این زمینه کلاس های آموزشی برگزار کردند موفق نبوده اند، همچنین هنرجویان از شرکت در این کلاس ها راضی نیستند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که با همکاری اساتید برجسته فتوشاپ این کلاس ها را برگزار می کند، سعی در آموزش فتوشاپ به زبانی ساده برای هنرجویان دارد. آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران بیشتر به صورت عملی می باشد تا آموزش به صورت تئوری، به این صورت که هنرجویان کار با فتوشاپ را در قالب انجام پروژه های مختلف آموزش می بینند.

نحوه ثبت نام در کلاس های آموزش فتوشاپ

کلاس های آموزش فتوشاپ

با کلیک برروی لینک ثبت نام می توانید برای حضور در کلاس های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام نمایید. کلاس های آموزش فتوشاپ با همکاری اساتید برجسته فتوشاپ برگزار می شود، همچنین درپایان برگزاری این کلاس ها به هنرجویان مدرک معتبر و بین المللی اعطا خواهد شد. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از باسابقه ترین و معتبرترین آموزشگاه ها در تهران می باشد که همواره در راستای تربیت و پرورش متخصصین جدید پیش قدم است. درصورت داشتن سوالات بیشتر در مورد نحوه برگزاری کلاس ها می توانید با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.