کلاس ویژه آموزش فتوشاپ

برگزاری کلاس ویژه آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، این کلاس زیر نظر اساتید برجسته و بنام در زمینه نرم افزار فتوشاپ برگزار می شود. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با برگزاری کلاس های مختلف در زمینه کار با فتوشاپ قصد دارد تا متخصصین جدیدی را وارد بازار کار نماید. اگر شما این استعداد و علاقه را در خود می بینید که در آینده ای نزدیک می توانید به متخصص فتوشاپ تبدیل شوید، پس بهتر است هرچه سریع تر در این کلاس ثبت نام نمایید. در پابان برگزاری کلاس ویژه آموزش فتوشاپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به هنرجویانی که در این کلاس حضور یافتند، مدرک دو زبانه و معتبر بین المللی اعطا می شود. در ادامه مطلب می خواهیم توضیحاتی درباره این نرم افزار محبوب و پر کاربرد بیان کنیم، با ما همراه باشید.

نرم افزار Adobe Photoshop محبوب ترین برنامه برای ایجاد و اصلاح تصاویر است و همچنین یکی از محصولات با ارزش شرکت Adobe می باشد. این نرم افزار اجازه می دهد تا کاربران تصویر خود را به راحتی دست کاری، برش و تغییر اندازه دهند و یک اثر جدید خلق نمایند. این نرم افزار بیشتر در میان عکاسان و طراحان گرافیک حرفه ای محبوب است. اگر چه فتوشاپ برای ویرایش عکس ها و چاپ طراحی شده، اما به طور فزاینده ای برای تولید عکس مخصوص وب استفاده می شود. Adobe Photoshop همچنین ارتباط قوی با دیگر نرم افزار های Adobe برای ویرایش، ساخت انیمیشن و CD های آموزشی دارد. فرمت اختصاصی فایل ها در فتوشاپ ( PSD ) است که می تواند به Image Ready ،Illustrator ،Premiere ، After Effects  و Encore DVD منتقل شود.

ایجاد فرصت با نرم افزار فتوشاپ

کلاس ویژه آموزش فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ دنیایی از امکانات و ابزارهای نامحدود برای کاربران فراهم می آورد و یادگیری آن به کشف استعداد های فردی و پتانسیل های شخص می انجامد. کار با نرم افزار Adobe Photoshop و ایجاد طراحی های زیبا و هنرمندانه، زمینه را برای افزایش خلاقیت های کاربران فراهم می آورد. شاید فردی پس از کار با این نرم افزار از استعداد خود را کشف کرده و پس از دوره دیدن، بتواند مشغول به یک کار با درآمد بسیار خوب شود. همان طور که می دانید نرم افزار فتوشاپ در سراسر دنیا بسیار محبوب است، به همین سبب بازار کار بسیار خوبی در ایران به وجود آمده است. از حوزه های کاری نرم افزار فتوشاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی لوگو
  • طراحی سایت
  • طراحی پوستر
  • طراحی کاراکترهای کارتون و انیمیشن
  • طراحی بنر
  • طراحی کارت ویزیت
  • طراحی دکوراسیون داخلی و معماری
  • و…

بیشتر بدانید: کلاس تخصصی آموزش فتوشاپ

ارتباط با نرم افزار افتراکت

 

کلاس ویژه آموزش فتوشاپ

اگر بتوانید به خوبی کار با فتوشاپ را یاد بگیرید، افترافکت را نیز به آسانی می‌آموزید، زیرا شباهت‌های زیادی دارند. نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار افترافکت که هردو سازنده کمپانی قدرتمند Adobe می باشند، کاربرد هایی شبیه بهم دارند با این تفاوت که یکی در زمینه ویرایش عکس و دیگری در ویرایش فیلم کاربرد دارد. اما با این وجود بسیار به یک دیگر نزدیک می باشند و ارتباط خوبی دارند، درواقع متخصصین فتوشاپ و افترافکت، باید کار با هردو نرم افزار را آموزش دیده باشند. به طورکلی به افرادی که قصد یادگیری کار با نرم افزار افترافکت را دارند پیشنهاد می شود که ابتدا اقدام به آموزش فتوشاپ کنند. اینکه بتوانید عکس ‌های ثابت را به حرکت درآورید، بسیار جذاب است. طراحان در فتوشاپ تصاویر ثابت و حرفه ‌ای طراحی می ‌کنند و سپس با استفاده از افترافکت، به عکس موشن اضافه می ‌کنند تا حرکت کند. در واقع این دو نرم افزار ابزارها، افکت‌ ها و فلیترهای شبیه به هم دارند، مثلاً در هر دو نرم ‌افزار بخش لایه ‌ها وجود دارد، قسمت Timeline نیز در هر دو هست و تقریباً کاربردی یکسان دارد. افترافکت و فتوشاپ فیلترها و افکت ‌های مختلفی را دارند، ولی تفاوتی که دارند فیلترهای نرم ‌افزار افترافکت تقریباً ۵ برابر فتوشاپ است. در کل ساختاری شبیه به هم اما نحوهٔ کار کمی متفاوت است.

نحوه ثبت نام در کلاس آموزش فتوشاپ

کلاس ویژه آموزش فتوشاپ

با کلیک بر روی لینک ثبت نام می توانید برای شرکت در کلاس ویژه آموزش فتوشاپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید. علاقمندانی که می خواهند در این دوره ها شرکت کنند نیاز به هیچ پیش نیازی ندارند و می توانند در این دوره ها نرم افزار فتوشاپ را به صورت تخصصی و حرفه ای آموزش ببینند و بعد از اتمام دوره ها به راحتی وارد بازار کار شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری، زمان و مکان کلاس ها می توانید با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.