به دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فني تهران خوش آمديد

جامع ترين طرح هاي آموزشي استاندارد در سطح بين المللي را براي کودکان و نوجوانان

  • اساتید مجرب و حرفه ای دوره آموزشی طراحی وب سایت
  • آموزش عملی و پروژه محور
  • مدرک معتبر دو زبانه مجتمع فنی تهران

دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران

دپارتمان کودک و نوجوان واحدي متمايز نسبت به کليه بخش هاي مجتمع فني تهران است و دليل اين تمايز ، مخاطبين آموزشي اين واحد در رده سني کودکان و نوجوانان مي باشد.ازآن جا که فراگيري هر علمي درسنين کودکي به مراتب ماندگارتر وموثرترخواهد بود. کليه علوم مرتبط با کودکان و نوجوانان نيز نيازمند آموزشي پايه اي در گروه سني مذکور مي باشد .

و اين امر تنها با برنامه اي مدون و هدف دار محقق مي شود و امکان ادامه تحصيل در اين راستا را به فرد خواهد داد، لذا اين دپارتمان جامع ترين طرح هاي آموزشي استاندارد در سطح بين المللي را براي کودکان و نوجوانان ارائه مي دهد. در انتها دوره ها ، دانش پذيران کوشا موفق به اخذ مدرک معتبر و دو زبانه مجتمع فني تهران مي شوند.

دوره های مرتبط با آموزش کودک و نوجوان

ICDL1

دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران با توجه به استاندارهای روز دنیا در ابتدا اولویت آموزش خود در زمینه فناوری اطلاعات را معطوف به آشنایی اصولی مفاهیم پایه ای کامپیوتر برای کودکان و نوجوانان می داند.

برنامه نویسی اسکرچ

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان، به عنوان یکی از مهم‌ترین مهارت‌های کلیدی قرن اخیرو مورد توجه کشورهای پیشرفته‌ی جهان قرار گرفته است. یادگیری برنامه نویسی های مرتبط با این گروه سنی مانند برنامه نویسی اسکرچ که به صورت انیمیشن سازی و بازی سازی می باشد.

رباتیک

پایتون از جمله زبان ‌های برنامه‌نویسی قدرتمندی است که در زمینه علم داده‌ها، یادگیری ماشینی، خودکارسازی سامانه ‌ها، توسعه وب، واسط ‌های برنامه ‌نویسی و… به کار گرفته می‌شود. برای شرکت در دوره آموزشی پایتون روی دکمه ثبت نام کلیک نمائید.

نام دوره مدت دوره روز ساعت برگزاری تاریخ پیش بینی مبلغ
برنامه نویسی مقدماتی با اسکرچ 20 ساعت یکشنبه - سه شنبه 15:30 - 17:30 1403/03/22 تومان ۲,۶۰۰,۰۰۰
آموزش ICDL سطح یک نوجوانان 40 ساعت شنبه - دوشنبه - چهارشنبه 14:30_17:30 1403/03/23 تومان ۲,۳۶۰,۰۰۰