تخفیف 20 درصدی برای ثبت نام دوره های فناوری اطلاعات شامل دوره های طراحی سایتدوره های برنامه نویسیدوره های شبکه با کد تخفیف  itc1403

معرفی مدرک مجتمع فنی تهران

آشنایی با مدرک مجتمع فنی تهران و اعتبار مدرک مجتمع فنی یکی از بزرگترین دقدقه ها در ذهن کسانی است که اقدام به ثبت نام دوره مجتمع فنی تهران میکنند. خب اگر به تازگی با مجتمع فنی تهران آشنا شده اید بهتر است به صفحه آشنایی با مجتمع فنی تهران بروید ولی اگر فقط به دنبال این سوال هستید که مدرک مجتمع فنی تهران چقدر اعتبار دارد در این صفحه آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

گواهینامه مجتمع فنی تهران دارای چه میزان اعتبار می‌باشد و اعتبار آن در سازمان‌ها به چه اندازه است؟

با توجه به قدمت بیش از 43 سال مجتمع فنی تهران در حوزه مهارت آموزی و دریافت بیش از 250 عنوان لوح تقدیر و تندیس در حوزه آموزش در سطح بین المللی، در حال حاضر مدرک مجتمع فنی تهران بعنوان معتبرترین مدرک یک موسسه خصوصی در داخل و خارج از کشور می‌باشد و فراگیران می‌توانند از این مدرک جهت ورود به بازار کار استفاده نمایند.

به جرات می‌توان گفت تمام دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی مدرک مجتمع را قبول دارند و از آن به عنوان یک امتیاز جهت استخدام می‌بینند.این مدرک در دو نسخه فارسی و لاتین قابل ارائه بوده و دارای هولوگرام و تایید رسمی مدیرعامل مجتمع فنی تهران جناب آقای دکتر سعید سعادت می‌باشد.مدرک جتمع فنی تهران مورد تایید سازمان‌ها و ادارات دولتی بوده و در سایت رسمی سازمان‌ مدیریت و برنامه ریزی کشور، مجتمع فنی تهران جز موسساتی است که دارای اعتبار می‌باشد.

مدرک مجتمع فنی تهران فارسی

نحوه استعلام مدرک مجتمع فنی تهران به چه صورت است؟

تمامی مدارک مجتمع فنی تهران دارای بارکد و کد استعلام می‌باشد که دانش‌پذیران می‌توانند از این برو  اعتبار مدرک را کنترل کند.

مدرک مجتمع فنی تهران انگلیسی

آیا مدارک مجتمع فنی تهران برای مهاجرت دارای اعتبار است؟

مجتمع فنی تهران جهت سهولت انجام کار فراگیران، در صورت درخواست فراگیر، ترجمه رسمی با مهر قوه قضاییه و سفارت به صورت معتبر در اختیار فراگیران قرار می‌دهد تا بتوانند برای مهاجرت اقدام کنند.

برای ثبت درخواست صدور مدرک انگلیسی مجتمع فنی میتوانید از طریق صفحه تماس با ما و شماره تماس های مجتمع با واحد صدور مدرک مجتمع فنی ارتباط بگیرید.