برترین کلاس طراحی سایت | دوره‌های آموزش طراحی وب‌سایت در
مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

ویژگی‌های آموزش در مجتمع فنی تهران

  • اساتید مجرب و حرفه ای دوره آموزشی طراحی وب سایت
  • آموزش عملی و پروژه محور
  • مدرک معتبر دو زبانه

آموزش طراحی وب سایت مجتمع فنی تهران

طراحی وب یکی از کاربردی ترین راه ها برای ارتباط با دنیای خارج می باشد و این طراحی نیاز به سلیقه، خلاقیت و دانش دارد. طراحی وب با استفاده از روش های مختلفی امکان پذیر می باشد و این سلیقه و خلاقیت فرد طراح می باشد که می تواند سایت خود را برتر از سایت های دیگر نشان دهد.

هر ساله وب سایت های بسیار زیادی طراحی و توسعه داده می شوند و با پیشرفت تکنولوژی این سایت ها نیز حرفه ای تر شده اند. شبکه جهانی وب که ما آن را با عبارت www می شناسیم و امروزه به آن اینترنت گفته می شود و می توان با متصل شدن به این شبکه، به سایت های زیادی دسترسی پیدا کنیم.

دنیای اینترنت به اصلاح یک دنیای پایان ناپذیر می باشد و در بستر آن می توان هر کاری انجام داد و حتی می توان بخشی از آن را برای مدتی برای خودمان داشته باشیم. زمانی که یک وب سایت طراحی می شود آن در بستر اینترنت یا همان www قرار می گیرد و هر فردی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند به سایت شما مراجعه کند.

قانون موفقیت بهتر دیده شوید

سایت به ما کمک می کند بهتر دیده شویم اما برای طراحی وب چه کاری باید انجام داد؟

طراحی وب مجموعه ای از زیبایی ها و خلاقیت هایی است که می توان در ظاهر سایت ایجاد کرد و در جذب مخاطب و بالا رفتن رتبه جهانی سایت بسیار تاثیرگذار می باشد. برای طراحی وب می توان از بروزترین تکنولوژی ها و زبان های برنامه نویسی مختلفی استفاده کرد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

چرا در دوره های آموزش طراحی صفحات وب مجتمع فنی تهران شرکت نمائید؟

دوره‌هایی که در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب برگذار می‌شود پروژه محور بوده و زیر نظر بهترین اساتید مربوطه برگذار خواهد شد دانشپذیران بعد از پایان موفق این دوره آموزشی قادر به دریافت مدرک معتبر و دور زبانه مجتمع فنی خواهند بود که از اعتبار بالایی برخوردار است.

اگه هنوز دچار تردید هستید که تسلط به این مهارت کلیدی می‌تواند منجر به یه شغل جذاب برای شما شود، کافی است در دوره‌های فوق‌العاده مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب شرکت نمائید.

دوره های مرتبط با آموزش طراحی صفحات وب

وردپرس چیست؟

برای یادگیری طراحی سایت با وردپرس کافی است در دوره آموزش وردپرس که در مجتمع فنی تهران زیرنظر بهترین اساتید به صورت عملی و تئوری برگذار می‌شود شرکت نمائید و مانند یک جرفه‌ای وارد بازار کار شوید.

آموزش سئو

سایت شما برای رسیدن به موفقیت و دیده شدن نیاز دارد مراحل سئو را بر روی آن انجام دهید پس بهتر است سئو را  زیر نظر بهترین اساتید به صورت عملی و تئوری در مجتمع فنی تهران آموزش ببینید و مانند یک حرفه‌ای وارد بازار کار شوید.

آموزش پایتون

پایتون از جمله زبان ‌های برنامه‌نویسی قدرتمندی است که در زمینه علم داده‌ها، یادگیری ماشینی، خودکارسازی سامانه ‌ها، توسعه وب، واسط ‌های برنامه ‌نویسی و… به کار گرفته می‌شود. برای شرکت در دوره آموزشی پایتون روی دکمه ثبت نام کلیک نمائید.

ثبت نام پی اچ پی

بر ای طراحی وب از مواردی که خیلی می‌تواند کمک کند داشتن علم برنامه‌نویسی پی اچ پی می‌باشد بهتر است بدانید که یکی از پرطرفداری‌ترین دوره‌های آموزشی دوره آموزش php می‌باشد شما عزیزان می‌توانید با شرکت در این دوره آمورزشی یک متخصص زبان برنامه نویسی php می‌شوید.

آموزش Web Design Pack

دوره آموزش Web Design Pack برای آن دسته از علاقمندانی است که می خواهند در زمینه طراحی وب فعالیت نمایند. این دوره این امکان را به هنرجویان می دهد تا به طور کامل تمامی مطالبی که مربوط به طراحی وب می باشد را یاد بگیرند. همان طور که گفتیم امروزه طراحی وب بسیار مهم می باشد و برای دیده شدن و جذب کاربران باید ایده های جدیدی در زمینه طراحی داشته باشید.

طراحی وب با ایده های جدید می تواند یک وب سایت را از سایر وب سایت های معمولی جدا کند و در صدر سایت های حرفه ای قرار گیرد. طراحی وب با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف مانند HTML، CSS، jQuery و … انجام می شود که در این دوره به تمامی این مطالب پرداخته می شود.

آموزش وردپرس

آموزش PHP & MySQL

زبان برنامه نویسی PHP معمولا برای طراحی وب سایت استفاده می شود و طرافداران خاص خود را دارد. PHP یک زبان توسعه یافته می باشد و اکثر سایت های دنیا برگرفته از این زبان برنامه نویسی پایه گذاری شده اند. برای مثال سایت های یاهو، فیسبوک و حتی وردپرس و جوملا که یک سیستم مدیریت محتوای آماده می باشند نیز با استفاده از این زبان طراحی و توسعه داده شده اند.زبان PHP یکی از زبان های قدرتمند در زمینه طراحی وب سایت می باشد و این زبان قابلیت شیءگرایی دارد. اگر علاقمند به یادگیری زبان PHP هستید می توانید در این دوره ها شرکت نمایید و پس از یادگیری می توانید وب سایت های مختلفی را پایه گذاری کنید.

آموزش وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای آماده می باشد که مشکل بسیاری از افرادی که به زبان برنامه نویسی تسلط ندارند، رفع کرده است. با وردپرس می توان بدون حتی یک خط برنامه نویسی یک سایت حرفه ای طراحی کرد و به راحتی می توان آن را توسعه و ارتقا داد. با افزونه ها و پلاگین های مختلفی که وردپرس دارد می توان یک سایت شیک و زیبا طراحی کرد و هر گوشه از سایت را می توان به سلیقه دلخواه طراحی کرد.

حتی بهینه سازی سایت های وردپرسی هم بسیار راحت می باشد و امروزه اکثر سایت های موجود در بستر اینترنت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. یادگیری وردپرس بسیار راحت می باشد و با کمی تلاش می توان به خوبی بر آن تسلط پیدا کرد و در کوتاه ترین زمان می توان یک وب سایت طراحی کرد.

آموزش SEO (بهینه سازی وب سایت)

همان قدر که طراحی یک وب سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بهینه سازی آن هم نسبت به طراحی اهمیت زیادی دارد. بهینه سازی سایت به منظور رشد و توسعه سایت انجام می شود و برای این که یک وب سایت به سطح های بالا برسد، به بهینه سازی حرفه ای نیاز دارد.

وب سایت های تازه تاسیس برای رسیدن به سطح های بالاتر باید بهینه سازی شوند و این عمل بهینه سازی SEO گفته می شود. SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization می باشد و به معنای بهینه سازی موتورهای جست و جو است.

برای بهینه سازی سایت از روش های مختلفی استفاده می شود و اصلی ترین پارامتر مهم برای بهینه سازی سایت تولید محتوا می باشد. تمامی وب سایت های جهان اغلب مطالب آن ها در قالب محتوا می باشد و تولید محتوا باید به صورت اصولی و طبق الگوریتم های گوگل نوشته شود.

در دوره آموزش SEO به طور کامل به مباحث بهینه سازی وب سایت پرداخته می شود و پس از یادگیری و تسلط به آن می توان کسب و کار خوبی راه انداخت.

آموزش پایتون با فریم ورک جنگو

زبان برنامه نویسی پایتون فریم ورک جنگو یک زبان مخصوص طراحی وب سایت می باشد که امکان توسعه سریع وب سایت امن و پایدار را فراهم می کند. جنگو تمامی ابزارها و امکانات لازم را برای توسعه یک برنامه وب در اختیار شما قرار می دهد و بدون هیچ مشکلی می توان روی نوشتن برنامه تمرکز کرد.

بهتر است بدانید که زبان برنامه‌نویسی پایتون از جمله زبان ‌هایی است قدرتمند می‌باشد و در زمینه علم داده‌ها، یادگیری ماشینی، خودکارسازی سامانه ‌ها، توسعه وب، واسط ‌های برنامه ‌نویسی و… به کار خواهد رفت. اما سؤالی برای بسیاری از کاربران و به‌ویژه برنامه‌نویسان مبتدی مطرح خواهد شد این است که اساساً پایتون چیست و آیا ارزش آن‌ را دارد تا وقت خود را صرف یادگیری این زبان سرمایه‌گذاری کنیم؟

 این ‌گونه می‌توان بیان کرد که زبان برانامه نویسی پایتون در مقایسه با زبان‌های بزرگ نسبتاً جدید است این زبان در سال 1991 به دنیای برنامه‌نویسی وارد شد و از همان ابتدا، پایتون به‌منظور پر کردن شکاف‌های موجود در دنیای برنامه‌نویسی و ارائه راهکاری به‌منظور نوشتن اسکریپت‌هایی که فرآیند انجام یکسری از کارهای روتین‌ خسته‌کننده را به ‌طور خودکار اجرا کنند یا ساخت یک نمونه اولیه از برنامه‌های کاربردی که در یک یا چند زبان دیگر پیاده‌سازی شوند، مورد استفاده می‌گیرد.

آموزش پایتون با فریم ورک جنگو

موقعیت های شغلی

طراحی وب سایت با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف و سیستم های مدیریت محتوا امکان پذیر می باشد که با توجه به علاقه خود می توانید آن ها را یاد بگیرید. در ایران بازار طراحی وب سایت و بهینه سازی آن ها بسیار داغ می باشد و هر فردی می تواند در این زمینه برای خود یک کسب و کار راه بیندازد.

امروزه هر شرکت، سازمان، فروشگاه و … برای راه اندازی کسب و کار خود به یک وب سایت نیاز دارد تا بتواند خدمات خود را به صورت گسترده ارائه دهد. افرادی که به طراحی وب سایت تسلط دارند می توانند در شرکت های مختلفی مشغول به کار شوند و به صورت استخدامی و یا پروژه ای می توان در این زمینه فعالیت کرد.

برگزاری دوره آموزش طراحی صفحات وب

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده تمامی دوره های آموزش طراحی صفحات وب می باشد و علاقمندان می توانند در دوره های مختلف این مجموعه شرکت نمایند.

جهت ثبت نام در دوره های طراحی وب می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام نمایید و یا به صورت حضوری به کارشناسان این مجموعه مراجعه نمایید.

نام دوره مدت دوره روز ساعت برگزاری تاریخ پیش بینی استاد نوع برگزاری مبلغ
Web Design Pack 150 جمعه 14:30 - 20:30 1403/02/07 نامشخص حضوری تومان ۱۳,۳۰۰,۰۰۰
Web Design Pack 150 شنبه دوشنبه چهارشنبه 17:30 الی 20:30 1403/02/10 نامشخص حضوری تومان ۱۳,۳۰۰,۰۰۰
Web Design Pack 150 پنجشنبه 08:30 الی 14:30 1402/12/17 نامشخص ترکیبی تومان ۱۱,۰۵۰,۰۰۰
بهینه سازی برای موتورهای جستجو در اینترنت (SEO) 40 جمعه 14:30 الی 19:30 1403/02/14 نامشخص حضوری تومان ۵,۲۰۰,۰۰۰
word press & woocommerce Essential training 35 شنبه و چهارشنبه 17:30 الی 20:30 1403/02/05 نامشخص حضوری تومان ۳,۲۰۰,۰۰۰
Python Web Development With Django 50 جمعه 14:30 الی 19:30 1403/02/14 نامشخص حضوری تومان ۵,۹۰۰,۰۰۰
ReactJS 40 پنجشنبه 14:30 الی 19:30 1403/01/16 نامشخص حضوری تومان ۵,۶۰۰,۰۰۰
PHP & MySQL Web Development 80 جمعه 09:00 الی 14:00 1403/02/07 نامشخص حضوری تومان ۷,۹۰۰,۰۰۰
Wordpress & SEO PACK 75 شنبه و چهارشنبه 17:30 الی 20:30 1403/02/05 نامشخص حضوری تومان ۷,۵۰۰,۰۰۰