آموزش مجموعه قوانین مالیاتی چیست؟

آموزش مجموعه قوانین مالیاتی چیست؟

درباره اهمیت دوره آموزش مجموعه قوانین مالیاتی باید این‌گونه گفت که تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که فعالیت تجاری را انجام می دهند، باید این دوره کاربردی را برداشته تا با انجام اشتباهات مالیاتی کسب و کارشان را دچار مشکل نکنند.

از آنجایی که این دوره آموزشی طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی به دنبال یادگیری آن هستند مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب شروع به برگذاری یک دوره ۵۰ ساعته کرده است که در این دوره آموزشی تمامی قوانین و آیین نامه های مربوط به مالیات و موارد مرتبت را به هنرجویان عزیز آموزش خواهیم داد.

از دیگر مزایای دوره آموزشی مجموعه قوانین مالیاتی این است که شما در پایان دوره با تمامی قوانین مالیات بر ارزش افزوده و نحوه تهیه اظهارنامه مالیاتی و همچنین ارسال گزارش فصلی که تمامی شرکت ها ملزم به ارائه آن به اداره مالیات میباشند آشنایی خواهید داشت.

محتوای دوره آموزش مجموعه قوانین مالیاتی و بازار کار آن

محتوای دوره آموزش مجموعه قوانین مالیاتی و بازار کار آن

دانشپذیران این دوره آموزشی بعد از پایان دوره توانایی‌های زیر را خواهند داشت:

  • توانایی ثبت مالیات بر درآمد شرکت ها و اظهارنامه مالیاتی
  • رسیدگی به جرائم و تخلفات مالیاتی
  • توانایی ثبت خرید و فروش برای شرکت ها
  • نحوه مغایرت گیری معاملات فصلی و مالیات افزوده در اکسل
  • نحوه بایگانی اسناد و مدارک حسابداری قابل ارائه در بازرسی های مالیاتی

توجه داشته باشید افرادی که این دوره آموزشی را به پایان رسانده‌اند می توانند به عنوان کارشناس مالیاتی یا مشاور مالیاتی مراکز و شرکت هایی که مشمول مالیات هستند فعالیت داشته باشند.

مخاطبین دوره آموزش مجموعه قوانین مالیاتی چه افرادی هستند؟

این دوره آموزشی فوق‌العاده برای فارغ التحصیلان در رشته های مالی و حسابداری مناسب است همچنین علاقه مندان به ورود به بازار کار حسابداری نیز می‌توانند با شرکت در این دوره فوق‌العاده مهارت های لازم را کسب نمایند و در شرکت های مالیاتی مشغول به کار شوند.

سرفصل‌های دوره آموزش مجموعه قوانین مالیاتی

سرفصل‌های دوره آموزش مجموعه قوانین مالیاتی

سرفصل‌های این دوره آموزشی از جمله موارد زیر است که زیر نظر بهترین اساتید به‌صورت تئوری و عملی( با نرم‌افزارهای حسابداری مانند اکسل آموزش داده خواهد شد)

اگر به اطلاعاتی درباره نرم‌افزار اکسل و نحوه انجام امور حسابداری با این نرم‌افزار نیاز دارید به مقاله آموزش اکسل در حسابداری مراجعه نمائید.

سرفصل‌های این دوره پرمخاطب

  1. نحوه تهیه اظهارنامه مالیاتی
  2. مالیات بر ارزش افزوده
  3. آشنایی با نحوه تنظیم دفاتر حسابداری
  4. آشنایی با قوانین و تکالیف مالیاتی (صورت معاملات فصلی و ارئه لیست حقوق به دارایی)
  5. و…

سخن پایانی: افراد علاقه‌مند به شرکت در این دوره آموزشی که نیاز به اطلاعات بیشتری از نحوه برگذاری دوره‌ها دارند و یا علاقه‌مند به شرکت در دیگر دوره‌های مرتبط با حسابداری هستند می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی مجتمع فنی تهران مربوط به دوره‌های حسابداری اطلاعات کاملی را دریافت نمائید.