آموزش کاربرد اکسل در حسابداری 

 

 آموزش کاربرد اکسل در حسابداری 

آموزش اکسل در حسابداری از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این نرم افزار از قدیمی ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای مورد استفاده در رشته ی حسابداری است و به نوعی کار با این نرم‌افزار نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن حسابدار است.

نرم افزار اکسل به دلیل داشتن محیطی ساده، مفید و انعطاف پذیر برای استفاده حسابداران مبتدی و حرفه‌ای مناسب است.  البته بیشترین کاربرد این نرم‌افزار برای گرفتن گزارش های مالی بوده و همچنین توسط نرم افزار اکسل به راحتی می‌تواند عملیات جمع و ضرب و… ، خروج سربرگ سند و نمودار و توابع را انجام دهید.

مزایای آموزش اکسل در حسابداری

مزایای آموزش اکسل در حسابداری

این دوره فوق‌العاده که با نام آموزش اکسل در حسابداری، در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به صورت عملی و تئوری زیر نظر بهترین اساتید مرتبت برگذار می‌شود، به دانشپذیران کمک خواهد کرد تا مسیر موفقیت در این حرفه هرچه سریع‌تر طی کنند.

خبر خوب این است که مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب این دوره پرطرفدار را در هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می کند تا افرادی که علاقه‌مند به شرکت در این دوره هستند و نمی‌توانند در کلاس‌ها حضور داشته باشند در محیط خانه از طریق پلتفرم اسکای روم، در دوره آموزش اکسل در حسابداری به‌صورت آنلاین شرکت کرده و ۰ تا ۱۰۰ مباحث را نیز آموزش ببینند. 

آموزش اکسل در حسابداری و مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب

آموزش اکسل در حسابداری و مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب

امروزه روز دیگر کسب و کارها به صورت سنتی و قدیمی کاربرد خوبی ندارد و برای رسیدن موفقیت تمام کسب‌و‌کارها باید صورت مدرن به خود گرفته تا مورد توجه اجتماع قرار گیرند صد در صد شغل پردرآمد حسابداری نیز باید به‌صورت نوین انجام شود که برای یادگیری آن فقط کافی است به مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب با سال‌ها تجربه اعتماد کرده و در دوره آموزش اکسل دز حسابداری شرکت کنید چرا که امروزه روز کار با این نرم‌افزار نشان‌دهنده هنر یک حسابدار است.

دوره آموزش اکسل در حسابدار در 25 ساعت تشکیل می‌شود که دانشجویان بعد از اتمام موفق آن مدرک دو زبانه و معتبر مجتمع فنی را دریافت خواهند کرد.

سرفصل های دوره آموزش اکسل در حسابداری:

 

  1. مدل سازی صورتهای مالی اساس
  2. حسابداری بهای تمام شده
  3. حقوق و دستمزد
  4. اهمیت پردازش اطلاعات
  5. کاربرد اکسل
  6. آشنايي با مفاهيم و بكارگيري آن در محاسبات
  7. نحوه پردازش اطلاعات Import شده از Database هاي ديگر
  8. محاسبات حقوق و دستمزد و مدل‌سازي آن
  9. تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده،حجم فعالیت و سودآوری cvp
  10. ترازنامه- سود و زيان- تراز‌آزمايشي

سخن آخر: مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب سال‌ها است که در زمینه آموزش فعالیت داشته و در تمام مقاطع نیز موفق عمل کرده است اگر از علاقه‌مند به شرکت در دوره آموزش اکسل در حسابدرای و یا دیگر دوره‌های آن هستید به صفحه دوره‌های آموزش حسابداری مراجعه نمائید تا اطلاعات دقیق نحوه برگذاری دوره‌ه در اختیارتان قرار داده شود.