آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

امروزه کمتر کسی است که با نرم افزار قدرتمند فتوشاپ آشنایی نداشته باشد. تاریخچه این نرم افزار به قرن بیستم برمی گردد. فتوشاپ در ابتدا در سال 1987 توسط برادران جان و توماس نول ساخته شد. از زمان عرضه اولیه تاکنون، این نرم افزار از یک ابزار ویرایش تصویر ساده به یک مجموعه جامع برای دستکاری تصویر تبدیل شده است. اولین نسخه منتشر شده از این نرم افزار در فوریه 1990 بود. این نرم افزار به کاربران امکان می داد فایل ها را با فرمت های مختلف در رایانه های اولیه مک نمایش داده و ذخیره کنند. کاربران همچنین می توانستند رنگ، تعادل و رنگ تصاویر را تنظیم کنند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از معتبر ترین و برترین مراکز برگزار کننده دوره های آموزشی، دوره آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی و تخصصی برای علاقمندان برگزار می کند. به دلیل استقبال زیاد هنرجویان، دوره های آموزش فتوشاپ جزو پرطرفدار ترین دوره های این مجموعه به شمار می رود. جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ کاربردی می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید. برای یادگیری آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی و حرفه ای به گذراندن هیچ پیش نیازی لازم نمی باشد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

مخاطبان دوره آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

همان طور که گفتیم شرکت در این دوره ها برای تمام افراد آزاد می باشد اما اغلب هنرجویان دانشجویان رشته های هنر، عکاسی، گرافیک و معماری می باشند. تمامی دانشجویان رشته های هنر، گرافیک و عکاسی باید حتما به یکی از نرم افزارهای طراحی و ویرایش عکس تسلط داشته باشند که نرم افزار فتوشاپ کامل ترین نرم افزار در این زمینه می باشد.

در واقع فرقی نمی کند که شما یک عکاس باشید، معمار، طراح گرافیک و یا یک طراح سایت باشید؛ در دنیای امروز هر کسی که با دنیای دیجیتال و کامپیوتر سر و کار دارد بدون شک حداقل یک بار به فتوشاپ نیازمند شده است. بنابراین آموزش فتوشاپ برای هر فرد در هر حرفه و شغلی می تواند یک مزیت محسوب شود و در پیشرفت کاری وی بسیار کارآمد خواهد بود. نرم افزار فتوشاپ دارای مزیت های بسیاری می باشد که در ادامه می خواهیم در این رابطه توضیحاتی بدهیم، همچنان با ما همراه باشید.

ویژگی های نرم افزار فتوشاپ

آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کامل برای ویرایش و طراحی عکس و تصاویر می باشد و یکی از پر مخاطب ترین محصولات شرکت ادوبی حساب می شود. این نرم افزار به دلیل ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد در بین طرفداران خود بسیار محبوب می باشد و امروز این نرم افزار حرفه ای ترین نرم افزار برای ویرایش و طراحی تصاویر می باشد. کاربران به وسیله این نرم افزار، تصاویر مختلف را ویرایش می کنند، برش میزنند، تغییر رنگ می دهند و بسیاری از کارهای متفاوت دیگر را می توانند انجام دهند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این نرم افزار نسبت به سایر برنامه های ویرایشگر این است که فایل هایی با فرمت (PSD فرمت خروجی فتوشاپ) را می توانند در نرم افزار هایی نظیر ایلاستریتور، افترافکت، پریمیر و سایر محصولات شرکت Adobe اجرا کنند. با توجه به این ویژگی، از فتوشاپ گاها در زمینه های دیگر نظیر انیمیشن استفاده می گردد. از جمله ویژگی های مهمی که به فتوشاپ افزوده  شده است:

  • سلکت سوژه با یک کلیک و بهتر کردن این امکان
  • حذف پس زمینه عکس با یک کلیک
  • ویرایش سریع لایه ها
  • Content Aware Fill جدید
  • پنل تنظیمات جدید (properties)
  • ویژگی جدید و مهم برای اسمارت آبجکت ها
  • بستن سریع سند هایی که نیاز نیستند
  • بهبود کارایی Shift
  • Warp جدید و بسیار عالی
  • و …

بیشتر بخوانید: کلاس های آموزش فتوشاپ

ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

به دلیل استقبال هنرجویان دوره های آموزش فتوشاپ به سرعت در حال پر شدن می باشد و برای شرکت در این دوره ها پیشنهاد می کنیم که همین الان ثبت نام کیند. پس از گذراندن دوره های آموزش فتوشاپ به هنرجویان از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه ارائه می شود که با آن می توانند جذب بازارکار شوند. برای شرکت در این دوره های می توانید بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید و مستقیم به صفحه ثبت نام آنلاین منتقل شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و تاریخ شروع آن ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

شماره تماس: 66929920 – 66933379