کاست کنترل کافی شاپ چیست؟

کاست کنترل کافی شاپ چیست؟

پاسخ این سوال که کاست کنترل کافی شاپ چیست؟ بسیار ساده است عملیاتی را که انجام می‌دهید در کافی‌شاپ‌ها برای تخمین مخارج و موارد مصرفی و… را کاست کنترل گویند مانند اینکه کنترل کنید که بدانید برنج چند کیلو باید باشد.

از بزرگترین مشکلاتی که مدیران در اداره کافی شاپ‌ها با آن برخورد می‌کنند متاسفانه عدم توجه و یا نداشتن علم کافی درباره کاست کنترل است.  با شرکت در دوره‌های آموزش کاست کنترل می‌توانید قوانین آن را آموزش دیده و کمک خواهد کرد تا در کسب و کار خود موفق‌تر عمل کنید.

یکی از مباحثی که در این دوره فوق‌العاده خواهید آموخت اطلاعات درباره انواع کاست کنترل است مانند: کنترل گذشته نگر (feedback) یعنی بازگشت به گذشته و استفاده از اطلاعاتی که از گذشته  موجود است برای مقایسه و استخراج سود و زیان‌ها و… اما کنترل پیش نگر(feedforward)، موانع و اصلاحات را قبل از وقوع آن پیش بینی کرده و انجام اصلاحات را هنگام بروز موانع ممکن می‌سازد.

اهمیت دوره کاست کنترل کافی شاپ

اهمیت دوره کاست کنترل کافی شاپکاست کنترل یکی از بخش‌های مهم در مدیریت کافی‌شاپ‌ها و حتی هتلداری محسوب می‌شود چرا که حتی هتلدارانی که بدون کاست کنترل عمل می‌کنند یا این‌که آن را به صورت ذهنی انجام می‌دهند محکوم به ضرر و زیان خواهند شد.

فردی که مسئولیت‎‌ کاست کنترل کافی‌شاپ، هتل و… را بر عهده می‌گیرد باید به موارد زیر اشراف داشته باشد که تمامی آن‌ها دز دوره آموزش کاست کنترل به دانشپذیران آموزش داده خواهد شد مواردی مانند: انضباط مالی، تخصیص سازگار منابع با اولویت‌سازی تعیین شده و در نهایت مدیریت عملیاتی خوب در هتل.

به طور کلی کاست کنترل از ورودی نظارت خود را آغاز و تا اطمینان از خروجی این نظارت را ادامه می‌دهد به عبارت دیگر اقلامی که وارد کافی شاپ،هتل و.. می‌شود تا زمان فروش همگی باید تحت کنترل سیستم کاست کنترل قرار گیرند.

در این راستا مرکز آموزشی مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب در نظر دارد دوره آموزشی کاست کنترل را با بهره‌گیری از اساتید برجسته این صنعت به همراه اعطای گواهینامه دور زبانه معتبر برگذار کند.

آموزش کاست کنترل کافی شاپ در دوره کاست کنترل مجتمع فنی تهران

آموزش کاست کنترل کافی شاپ در دوره کاست کنترل مجتمع فنی تهران

در دوره آموزشی کاست کنترل که کاست کنترل کافی ‌شاپ‌ها نیز جزو آن است دانش و مهارتی را که برای مدیریت اصولی و حرفه ای یک کافه‌شاپ،هتل و… احتاج دارید را آموزش خواهید دید.

در این دوره دانشپذیران با اصول و تکنیک های تخصصی و نوین مدیریت کافی‌شاپ‌ها، هتلداری و…  آشنا می‌شوند تا با بکارگیری مطالب آموزش داده شده، موفق ترین و بزرگترین کافه‌ها و یا رستوران را در شهر خود راه اندازی و مدیریت نمایید.

سخن آخر: برای آشنایی با دیگر دوره‌های مربوط به کافی‌شاپ مانند:آموزش باریستا و ورکشاپ استیک و… به صفحه اصلی دوره‌های آموزش کافی شاپ مجتمع فنی تهران مراجعه نمائید.