پکیج آموزش برنامه نویسی سی شارپ

پکیج آموزش برنامه نویسی سی شارپ برای هنرجویان علاقمند به این زبان برنامه نویسی توسط مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب درنظر گرفته شده است.

این پکیج شامل آموزش صفر تا صد زبان C# در طی دوره های متعدد مقدماتی تا پیشرفته می باشد که شما در صورت تمایل می توانید در این دوره های حضوریابید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب بهترین امکانات خود را در اختیار هنرجویان خود قرار می دهد تا بهترین خروجی را در پایان کلاس ها دریافت کند.

اگر شما به دنبال یادگیری صفر تا صد کار با زبان برنامه نویسی سی شارپ می باشید، دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران برترین آموزشگاه کشور بهترین کلاس برای شما است.

برای آشنایی بیشتر شما دوستان عزیز با زبان C# در ادامه مطلب توضیحاتی دراین باره در اختیارتان قرار می دهیم با ما همراه باشید.

پکیج آموزش برنامه نویسی سی شارپ

تاریخچه زبان برنامه نویسی سی شارپ

در طی پروسه توسعه فریم ورک .NET، کتابخانه های کلاس در ابتدا توسط یک سیستم کامپایلر با کد مدیریت شده به نام Simple Managed C (SMC) نوشته شده بودند.

در ژانویه سال ۱۹۹۹، آندرس هایلسبرگ یک تیم تشکیل داد تا یک زبان برنامه نویسی جدید به نام Cool بسازد که مخفف C-like Object Oriented Language یا “زبان شی گرای مانند C” بود.

شرکت مایکروسافت قصد داشت نام Cool را به عنوان نام نهایی این زبان نگه دارد، اما به خاطر دلایل مربوط به علامت تجاری از این کار صرف نظر کرد.

زمانی که پروژه .NET در کنفرانس توسعه دهندگان حرفه‌ای در جولای سال ۲۰۰۰ به طور عمومی اعلام شد، این زبان به C# تغییر نام داده شد و کتابخانه های کلاس و ASP.NET Runtime به C# انتقال داده شدند.

طراح اصول زبان برنامه نویسی سی شارپ و معمار ارشد شرکت مایکروسافت، آندرس هایلسبرگ است که در گذشته در طراحی Turbo Pascal، Embarcadero Delphi (در گذشته CodeGear Delphi، Inprise Delphi و Borland Delphi) Visual J++ دست داشت.

وی در محاصبه ها و مقالات فنی اظهار کرده است که نقایص بیشتر زبان های برنامه نویسی اصلی (مانند C++، Java، Delphi و Smalltalk)، اصول اولیه زمان اجرای زبان مشترک (Common Language Runtime – CLR) را بنا نهادند که بعدها باعث طراحی زبان C# شد.

درباره زبان C#

C# یک زبان برنامه نویسی چند مدلی است که شامل دستوری ، تابعی، عمومی، شیء گرا و جزء گرا است.

این زبان توسط شرکت مایکروسافت و از دل فریم ورک .NET مایکروسافت خلق و پرورش یافت و بعد ها توانست استاندارد های ISO و Ecma را دریافت کند و به‌عنوان یک زبان استاندارد تایید شود.

در عین حال زبانC# ، زبان برگزیده مایکروسافت برای ایجاد سیستم عامل ویندوز و ویندوزفون برای سیستم عامل موبایل‌هایی همچون HTC ، مایکروسافت و نوکیا می باشد.

این زبان نیز مانند زبان جاوا برای پروژه‌های اقتصادی و بزرگ، انتخاب بسیار خوبی است، گر چه تعداد برنامه نویسانی که به این زبان برنامه نویسی می‌کنند، به پای برنامه نویسان جاوا نمی ‌رسد، ولی به لطف پشتیبانی مایکروسافت، این زبان یکی از مدعیان قوی در بین زبان‌های برنامه نویسی است .

این زبان برنامه نویسی زبانی کاربردی و تمام نشدنی خواهد بود چرا که نسخه های جدید آن نیز هر چند وقت یکبار توسط مایکروسافت ارائه می‌شود و دارای قابلیت‌های جدیدی است.

و اگر بخواهیم درباره ‌ی رنکینگ و رتبه ‌ی آن در دنیا صحبت کنیم می‌توانیم این طور بگوییم که سی‌ شارپ از دیدگاه‌ های مخلتف دومین و در برخی سومین زبان کاربردی، قدرتمند و محبوب دنیا محسوب می شود.

بنابراین این زبان برنامه نویسی از محبوبیت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است، در ایران دو زبان برنامه نویسی بخش اعظم نرم افزارها و وب سایت های سازمان های دولتی و خصوصی را فرا گرفته است که C# (ASP.NET) و جاوا پرچمدار هستند.

طبق فهرست بندی انجمن TIOBE ، رنکینگ این زبان در سال 2020 میلادی در ردیف دوم جدول زبانهای برنامه نویسی قرار دارد.

طبق فهرست بندیIEEE  که فهرست برترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال 2019 را منتشر کرد در ردیف سوم زبانهای برنامه‌نویسی قرار دارد.

مخاطبین دوره

  • علاقمندان به یادگیری C#
  • علاقمندان به طراحی و نوشتن App
  • دانشجویان رشته It
  • دانشجویان رشته Ict
  • دانشجویان رشته برق
  • و…

اگر شما علاقه به یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ دارید همین حالا می توانید در سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب ثبت نام نمایید.