چرا روتوش عکس با فتوشاپ لازم است؟ آیا تا به حال به عکس های پرتره‌ای که می‌اندازید دقت کرده اید، عکسی که جزئیات چهره سوژه در تصویر به وضوح پیدا می‌باشد. شما می‌توانید تنها با یاد گیری چند نکته برای از بین بردن لکه های پوستی و …  عکس های پرتره زیبا تری داشته باشید که در ادامه درباره نحوه انجام آن و معرفی یک دوره آموزشی فوق‌العاده برای روتوش عکس با فتوشاپ خواهیم پرداخت.

روتوش عکس با فتوشاپ چیست؟

روتوش عکس با فتوشاپ چیست؟روتوش عکس در واقع به معنی حذف جزئیات ناخواسته از روی عکس برای زیباتر دیده شدن آن می باشد که پس از انجام روتوش کیفیت آن به گونه ای خواهد شد که تصویر از تخریب و مصنوعی بودن دور بوده و حس طبیعی را به مخاطب القا خواهد کرد. یک روتوش عکس حرفه‌ای تمامی ابزارها و فرمان های مورد نیاز را در درون خود دارد.

دوره آموزشی روتوش عکس با فتوشاپ

دوره روتوش عکس در آموزشگاه مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب،یک دوره کوتاه مدت برای آموزش ویرایش عکسهای پرتره، مادلینگ و فشن و… به صورت حرفه ای می‌باشد که در دپارتمان سینمای دیجیتال مجتمع فنی تهران برگذار شده و هدف ان  پرورش متخصصانی در حوزه کار استودیویی می‌باشد.

مشخصات دوره آموزشی روتوش عکس با فتوشاپ

مشخصات دوره آموزشی روتوش عکس با فتوشاپاین دوره فوق‌العاده جذاب که غلاقه‌مندان زیادی نیز دارد در آموزشگاه مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به صورت یک دروه کوتاه مدت 45 ساعته برگزار خواهد شد لازم به ذکر است که این دوره آموزشی به صورت حضوری و آنلاین در سرفصل های ذیل و با بهترین اساتید به دانش پذیران ارائه خواهد شد:

  • یادگیری نرم افزار فتوشاپ، پنل ها و منوها آشنایی با فرمت ها
  • آمورش استفاده تخصصی از ابزار ها با کاربردیترین کلید های میانبر
  • آموزش رتوش کامل پوست با ابزارها و فیلترهای فتوشاپ
  • آموزش دو نرم افزار کمکی برای رتوش پوستو…

اگر به اطلاعات بیشتری درباره نحوه برگذاری دوره آموزشی فتوشاپ دارید پیشنهاد ما مطالعه مقاله دوره تخصصی آموزش فتوشاپ است تا اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید.

سخن آخر: شما عزیزان با شرکت در  دوره فوق‌العاده روتوش عکس با فتوشاپ می‌توانید عکس‌های زیباتری داشته باشید و هم درآمد خوبی را از این راه به راحتی کسب نمائید.

آموزش فتوشاپ

چرا آموزش طراحی سایت