تخفیف 20 درصدی برای ثبت نام دوره های فناوری اطلاعات شامل دوره های طراحی سایتدوره های برنامه نویسیدوره های شبکه با کد تخفیف  itc1403

دوره آموزش فتوشاپ جامع – مقدماتی تا پیشرفته

آموزش جامع فتوشاپ – مقدماتی تا پیشرفته

دوره فتوشاپ درباره چیست؟

خلاصه ای از آنچه دوره فتوشاپدرباره ی آن است:

بعد از اتمام دوره فتوشاپ، شما قادر خواهید بود کاورهای کتاب، کارت ویزیت، بروشورها، تراکت‌ها و لوگوهای مختلف را طراحی کنید. همچنین، می‌توانید کاراکترهای انیمیشن دوبعدی را ایجاد و ویرایش حرفه‌ای عکس‌هایی که با دوربین‌های معمولی یا حرفه‌ای گرفته شده‌اند، انجام دهید. در دوره فتوشاپ، شما با ابزارها و تکنیک‌های اساسی و پیشرفته این نرم‌افزار آشنا می‌شوید تا بتوانید به طور حرفه‌ای و با کیفیت تصاویر و طرح‌های گرافیکی خود را ایجاد و ویرایش کنید.

دوره آموزش فتوشاپ از چه سطحی شروع می شود و به کجا ختم می شود؟

تعداد دانشپذیر: 630
امتیاز: 4.9
دوره حضوری / آنلاین
گواهینامه بین المللی مجتمع فنی تهران
هزینه دوره: 3.770.000 تومان
نزدیک ترین تاریخ پیش بینی شروع: هفته سوم مرداد

پیش نیاز دوره فتوشاپ چیست؟

دوره فتوشاپ مناسب چه افرادی است؟

آیا دوره آموزش فتوشاپ پیش نیازی دارد؟

وسایل مورد نیاز دوره آموزش فتوشاپ چیست؟

  • سیستم کامپیوتری جهت تمرین در منزل
  • لوازم مرتبط با یادداشت کردن مطالب کلاس

سرفصل دوره فتوشاپ چیست؟

دوره آموزش فتوشاپ شامل چه مطالبی است؟

دوره فتوشاپ از فتوگرافی و دیزاین با فصل مقدماتی آغاز می‌شود. در این فصل، مباحثی از قبیل طراحی کارت ویزیت، بروشور و کاور اینستاگرام آموزش داده می‌شود. ابعاد این موارد نیز به طور مفصل مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین، فتومونتاژ‌های مقدماتی تا پیشرفته بسته به فضایه کلاس و نیز تصویر استاد از کلاس در این فصل مورد بحث قرار می‌گیرد، که به عنوان یکی از کارهای سخت با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ شناخته می‌شود.

سرفصل دوره فتوشاپ مجتمع فنی شامل چه مواردی می‌شود؟

در دوره فتوشاپ، در فصل‌های مقدماتی، ابتدا با کار با تمامی ابزارها آشنا می‌شوید. سپس تمامی فیلترها و لایه‌های استایل که به پروژه‌ها روح می‌بخشند، آموزش داده می‌شود. همچنین، کالر کارکشن و کالر گریدینگ عکس‌ها نیز مورد آموزش قرار می‌گیرد. در فصل‌های پیشرفته، شروع به طراحی دابل اکسپوژر می‌شود که یکی از سخت‌ترین کارهای قابل انجام با فتوشاپ است. سپس، طراحی بروشور، کاور اینستاگرام و آپلود عکس بدون افت کیفیت در اینستاگرام به طور مفصل آموزش داده می‌شود. در فصل‌های پیشرفته، تکنیک‌های حرفه‌ای فتومونتاژ به شما آموزش داده می‌شود که در آخرین مراحل دوره قرار دارد.

آینده شغلی دوره فتوشاپ چیست؟

بازار کار دوره فتوشاپ مجتمع فنی تهران به چه صورت است؟

با توجه به نیاز بازار در حال حاضر و اهمیت کار گرافیکی و بصری در جذب مشتری و مارکتینگ، بازار کار فتوشاپ همواره پر رونق بوده و با تقاضای زیادی همراه است!

بعد از اتمام دوره فتوشاپ، شما یک گرافیست سطح متوسط خواهید بود، زیرا برای گرافیست شدن حرفه‌ای نرم‌افزارهای گرافیک دیگری نیز لازم است. نرم افزار هایی مثل ایلاستریتور و این دیزاین که بسیار کاربردی هستند و بهتر ااست حتما بعد از فتوشاپ طی شوند!
با این حال، با اینکه تنها فتوشاپ را می‌آموزید، در بازار کار می‌توانید پروژه‌های متنوعی را انجام دهید، از جمله طراحی کارت ویزیت، بروشور، بنرهای متراژی یا کوچک، و همچنین پروژه‌های فریلنسری که ممکن است در سایت‌های داخلی یا خارجی انجام شوند، و درآمد خوبی را نیز کسب کنید.

سوالات متداول

چرا به آموزش فتوشاپ جامع – مقدماتی تا پیشرفته نیاز دارم؟

دوره فتوشاپ مجتمع فنی تهران چه تفاوتی با سایر دوره ها دارد؟

مزیتی که این دوره نسبت به سایر دوره های موجود دارد:

جواب سوال این است که چرا به دوره فتوشاپ نیاز دارید؟ می‌توان گفت که فتوشاپ مادر تمام حوزه‌های کامپیوتر است؛ از طراحی سایت و برنامه‌نویسی گرفته تا گرافیک و حتی تدوین فیلم و انیمیشن. شما باید مفاهیم رنگ، نور، و طراحی را در اختیار داشته باشید تا در تدوین و انیمیشن‌سازی خلاقیت داشته باشید و انیمیشن‌های باکیفیتی ایجاد کنید. همچنین در طراحی سایت، از وردپرس تا برنامه‌نویسی، باید بتوانید بنرها و حتی لوگوهای شخصی خودتان را طراحی کنید و با اطمینان از این کار بهره ببرید.

این دوره فتوشاپ چه کاربردی دارد؟

با دوره‌های فتوشاپ، شما پس از اتمام فصل مقدماتی، قادر به طراحی هر چیزی که مشاهده می‌کنید می‌شوید. در فصل‌های پیشرفته، ما مطالب مقدماتی را به خوبی تمرین می‌دهیم و کاربردهای آن‌ها در بازار کار و هنگام انجام پروژه‌ها آموزش داده می‌شود. به عنوان مثال، در فصل مقدماتی، یک ابزار ممکن است کاربرد خاصی نداشته باشد، اما در طراحی پروژه‌ها، تمام افکت‌ها و فیلترهای پرکاربرد برای شما آموزش داده می‌شود و قابل استفاده می‌شود.

دلیل نیاز یک فرد به دوره آموزش فتوشاپ مجتمع فنی چیست؟

نیاز یک فرد به دوره فتوشاپ این است که اگر شما دانشجوی تیک هستید، نرم‌افزار را به صورت اصولی یاد بگیرید تا بتوانید هر طراحی و حالا هر چیز گرافیکی را پیشرفته و سختی را یاد بگیرید تا به چیزهای ساده‌تری تبدیل کنید و آن‌ها را مرحله به مرحله طراحی کرده و به پروژه اصلی برسانید. دلیل دوم این است که وقتی شما بخواهید وارد حوزه‌های دیگری مانند برنامه‌نویسی، طراحی وب‌سایت یا تدوین فیلم شوید، باز هم به فتوشاپ نیاز خواهید داشت؛ به عنوان مثال، در حین تدوین فیلم ممکن است نیاز به ویرایش عکس داشته باشید یا در حین طراحی سایت وردپرس بنرهایی را طراحی کنید. وقتی شما وارد بازار کار می‌شوید، نیاز به فتوشاپ را احساس خواهید کرد.

چه مهارت هایی در آموزش فتوشاپ جامع – مقدماتی تا پیشرفته بدست می آورم؟

هنرجوها پس از گذراندن دوره فتوشاپ مجتمع فنی تهران چه مهارتی کسب می‌کنند؟

پس از پایان دوره فتوشاپ، شما مسلط به طراحی انواع کارت ویزیت، بروشور، تراکت، بنرهای متراژی، و لوگوهایی که می‌توان با فتوشاپ طراحی کرد، خواهید بود. همچنین، می‌توانید کاراکترهای دو بعدی و حتی ساخت NFT را انجام دهید. این مهارت‌ها به شما امکان می‌دهد تا از آنها در کسب درآمد استفاده کنید. همچنین، می‌توانید ادیت‌هایی انجام دهید که می‌توان آن‌ها را آتلیه‌ای یا روتوش پیشرفته نامید. روتوش آتلیایی یکی از مهمترین سرفصل‌های دوره است که به شما امکان می‌دهد تا توانایی روتوش عکس‌های صورت انسان یا عکس‌های معمولی را پیدا کنید و از آن به عنوان یک مهارت مستقل در آتلیه‌ها استفاده کنید، که می‌تواند منجر به درآمد خوبی شود

نحوه گذراندن دوره فتوشاپ و تمرینات به چه صورت است؟

دوره به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. در این دوره‌ها، شما می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین شرکت کنید. تمریناتی که در طول کلاس ارائه می‌شود، را در خانه تمرین می‌کنید و مشکلاتی که در ابتدای طراحی پیش می‌آید، را در کلاس مطرح می‌کنید و ما نکات آن را برای شما توضیح می‌دهیم و مشکلات را برطرف می‌کنیم. همچنین، پس از پایان فصل مقدماتی و ورود به فصل پیشرفته، ما یک کاور اینستاگرامی را در کلاس نشان می‌دهیم و شما می‌توانید همان را طراحی کنید و در صورت داشتن سوالات، می‌توانید آنها را در همان لحظه مطرح کنید. از یادگیری در این دوره‌ها لذت ببرید.

پروژه نهایی دوره فتوشاپ به چه صورت است؟

پروژه نهایی شامل یک مدرک ۱۰۰ نمره مجتمع فنی تهران با قابلیت ترجمه و معتبر است. تمرینات کلاسی شما تاثیری در این نمره دارند و پس از پایان کلاس، شما موظف هستید یک فوتومونتاژ را به استاد ارسال کنید. استاد پس از بررسی فوتومونتاژ، نمره شما را اعلام می‌کند. مدرک شما را می‌توانید از آموزشگاه دریافت کنید. برای نمرات بالای ۹۰، می‌توانید از آن برای اپلای کردن در دانشگاه‌های خارج از کشور استفاده کنید

اساتید دوره فتوشاپ چه کسانی هستند؟

...

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش فتوشاپ جامع – مقدماتی تا پیشرفته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع فتوشاپ – مقدماتی تا پیشرفته
نزدیک ترین پیش بینی شروع: هفته سوم مرداد
هزینه دوره: 3.770.000 تومان

ثبت نام دوره فتوشاپ

توضیح کامل درباره دوره فتوشاپ – آنچه برای آشنایی با دوره آموزش فتوشاپ لازم است بدانند:

در دوره فتوشاپ، ابتدا مباحث مربوط به مفاهیم اصلی مانند رنگ، نور، پیکسل و تفاوت فایل‌های رستر با فایل‌های وکتور آموزش داده می‌شود. سپس از نصب نرم‌افزار شروع می‌شود و به مباحث پیشرفته‌تری مانند نحوه آپلود عکس‌ها در فضایه سوشال مدیا بدون افت کیفیت پرداخته می‌شود
بسنه به سبک هر استاد در بعضی از سرفصل ها تمرکز بیشتری قرار میگیرد و شمارا به یک فرد متخصص در حوزه فتوشاپ تبدیل میکند، چرا که تمام دوره به صورت پروژه محور بوده و با حل تمرین در کلاس و منزل پیش میرود!

دوره های مرتبط با آموزش فتوشاپ

ثبت نام با تخفیف + مشاوره رایگان + شرایط اقساطی

اگر دوست داری ثبت نام اقساطی انجام بدی و همکاران ما با شما تماس بگیرند. شماره ات رو ثبت کن