برترین مرکز آموزش تخصصی پخت نان
مجتمع فنی تهران

ویژگی های بارز آموزش در مجتمع فنی تهران

  • آموزش با بهترین دستگاه های روز دنیا
  • استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه، بدون محدودیت استفاده
  • دوره­ی مدیریت کافی شاپ
  • آموزش عملی و پروژه محور
  • مدرک معتبر دو زبانه

هنرجوی عزیز!  شما در این دوره  با شیوه های نوین پخت نان آشنا شده، طرز تهیه و سرو انواع پخت نان همچنین دیزاین حرفه ای پخت نان آموزش می بینید.

دوره پخت نان(مقدماتی)

چرا دوره آموزش پخت نان پرطرفدار است؟یادجمله گیری پخت نان از جمله هنر هایی است که یادگیری آن برای هر شخصی مفید است در واقع علاوه بر مزایای دیگر یادگیری این هنر باعث خوشحالی کودکان و سایر اعضای خانواده شما خواهدشد، بعد از یک روز خسته‌کننده پذیرایی از اعضای خانواده با یک نان تازه بهترین روش برای در رفتن خستگی تمام روز افراد خانواده می‌توانید باشد.

اگر می‌خواهید کسب و کار پر درآمدی را آغاز کنید و یا می‌خواهید در خانه از اعضای خانواده و مهمانان بهتر پذیرایی کنید و هنرهای خود رانمایان کنید می توانند با شرکت در دوره پخت نان در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مهارت لازم برای پخت نان را آموزش ببینند که در ادامه درباره نحوه برگذاری و پیش نیازهای این دوره فوق‌العاده اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

دوره آموزش پخت نان و تنوع آن

 در نان ها تنوع بسیار دوست داشتنی و جذابی می‌توانید مشاهده کنید و کسانی که دوست دارند در این حوزه اطلاعات و دانش خود را افزایش دهند و نان هایی با طعم و عطر بی نظیر پخت کنند، می توانند در دوره آموزش پخت نان شرکت کرده و از صفر تا صد مطالب را آموزش ببنند، دوره آموزش پخت نان از جمله دوره های تخصصی آشپزی به شمار می‌رود چرا که ریزه کاری های زیادی دارد که در این دوره آموزشی با تمامی آن‌ها آشنا خواهید شد.

این دوره فوق‌العاده، بهانه ای است تا افراد با پخت نان به صورت اصولی و صحیح آشنا شوند به خصوص که امروزه، میل و رغبت به مصرف غذاها و خوراکی های خانگی رو به افزایش است خانم‌ها و یا حتی آقایان می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و پخت نان را در خانه به عنوان یک راه درآمدزایی جذاب و راحت آغاز کنند.

به کسانی که علاقه مند به شروع کار در این حوزه هستند، توصیه می کنیم اگر می‌خواهید از همان آغاز کار موفق عمل کنید و به درآمد خوبی نیز برسیدحتما در این دوره آموزشی شرکت کنید، چرا که این دوره آموزشی توسط سرآشپزان و کارشناسان بین المللی، برگذارخواهد شد و حاوی نکات کاربردی و مهارت محور فراوانی است؛ این نکات، در بهبود روند کار شما و بالا بردن کیفیت نان‌های پخته شده توسط شما بسیار تاثیرگذار است.

دوره آموزش پخت نان برای چه افرادی مناسب است؟

هر فردی که علاقه‌مند به حضور در دوره پخت نان باشد می‌تواند در این دوره شرکت کند چرا که پیش‌نیازی نداشته و از صفر تا صد مطالب به‌صورت عملی زیر نظر بهترین اساتید آموزش داده خواهد شد.

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که یادگیری طرز تهیه نان و خمیر آن را اغلب افرادی آموزش خواهند دید که قصد دارند در این زمینه مشغول به کار شوند و یا علاقه مند به این هستند که به صورت خودکفا نان را در منزل خود درست کنند و با آموزش هایی که در این دوره می بینند می‌توانند نان سالم و با کیفیت برای خانواده خود درست کنند.

 یکی از ویژگی های مهم دوره آموزش پخت نان این است که شما پس از فراگیری مباحث دوره پخت نان موفق به اخذ مدرک دو زبانه مجتمع فنی خواهید شد که برای افرادی که قصد مهاجرت دارند امتیاز مثبتی است.

سرفصل های دوره آموزش پخت نان

سرفصل های دوره پخت نان

  • آشنایی با ابزارها و لوازم پخت نان و تسلط بر پخت منوی نان های کاربردی شامل نان شیرمال، نان عربی، مدیترانه ای، سیب و دارچین، نان کدو
  • تهیه و پخت نان باگت، بربری کره ای، نان پیتا، بروتچن، نان ژامبون، نان سبزیجات، تست ساده، همبرگری، تست غلات، پانینی، نان سیر، دونات، ونیزی، نان پیده، نان های طعم دار کافه ای، نان خرمایی، نان جو، کامپاین زیتون، نان کشمش و گردو، فوکاچیا و …

مزایای دوره پخت نان در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب

مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب سال‌ها است که فعالیت خود را در زمینه آموزش آغاز کرده و شما می‌توانید از نظر معتبر بودن مدرک اخذ شده خیالتان آسوده باشد و البته که این آموزش‌ها زیر نظر بهترین اساتید به صورت تئوری و عملی برگذار خواهد شد.

دسترسی این مجتمع بسیار راحت است و اگر موفق به حضور در کلاس نشدید می‌توانید به صورت آنلاین دروه را بگذرانید.

سایر مزایای مجتمع فنی شعبه انقلاب

  • برترین نمایندگی مجتمع فنی تهران در ایران
  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از مجتمع فنی تهران به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از سازمان مدیریت و پژوهش استانداری تهران(کارکنان دولت)
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید به نام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و شغل محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزوی تخصصی آموزش IWA۲
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

سخن آخر: امروه مدارک دانشگاهی مانند قدیم به شما در پیدا کردن و یا شروع شغل و حرفه‌ای کمک کننده نیست و باید برای کسب درآمد مناسب حرفه‌ای را بیاموزید تا مسیر موفقیت را بتوانید طی کنید که مجتمع فنی شعبه انقلاب با برگذاری دوره‌های پول‌ساز و دوره‌هایی که هنرجویان بلافاصله بعداز پایان آن بتوانند مشغول به کار شوند در طی کردن راه موفقیت همرا شماست.

اگر به یادگیری این‌گونه هنرها علاقه‌مند هستید حتما به صفحه آموزش کافی شاپ مجتمع مراجعه نمائید در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.