دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ در مجتمع فنی تهران

برگزاری دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، این دوره همراه با گواهینامه معتبر و بین المللی می باشد.

احتمالاً از وضعیت بازارکار سی شارپ در ایران اطلاع داشته باشید، وضعیت بازار کار سی شارپ در ایران و خارج از ایران با اختلاف زیاد متفاوت است.

در خارج از ایران و بخصوص کشور های توسعه یافته بازارکار برای بیشتر زبان های برنامه نویسی خوب است و می توان به راحتی کار پیدا کرد.

اما در ایران وضعیت به گونه ای دیگر است، به عنوان مثال برای یک برنامه نویس زبان پایتون به سختی فرصت شغلی پیش می آید، این زبان هنوز در ایران کاربرد آنچنانی ندارد.

بازارکار کنونی برنامه نویسی در ایران به چند زبان خاص ختم می شود، مانند س شارپ، php، تکنولوژی ASPNet.، تکنولوژی زامارین، اندروید استودیو، لاروال و… .

همان طور که گفتیم زبان برنامه نویسی سی شارپ در ایران جزء زبان های خاصی محسوب می شود که بازارکار بسیار خوبی دارد.

حوزه بازارکار سی شارپ خود به قسمت های مختلف تقسیم می شود، افرادی که مشغول به برنامه نویسی سی شارپ تحت ویندوز هستند بیشترین فرصت های شغلی را دارند.

زیرا بیشر پروژه ها ویا نرم افزار های تحت ویندوز توسط زبان برنامه نویسی سی شارپ نوشته می شود، قسمت بعدی بازارکار سی شارپ حوزه وب است.

کارکردن با زبان برنامه نویسی سی شارپ در حوزه وب کار آسانی است و معمولاً برای افرادی که سی شارپ کار می کنند برای فعالیت در حوزه وب راه سختی درپیش ندارند.

چون کافی است به سمت ASP.Net تحت سی شارپ بروند و به راحتی هر سایتی رو که مدنظر داشته باشند را بنویسند.

با این توضیحات نتیجه می گیریم که با حضور در حرفه سی شارپ و دریافتن این تخصص آینده شغلی خود را تاحدودی تضمین کرده اید.

مجتمع فنی تهران با برگزاری دوره های آموزشی در حوزه آموزش برنامه نویسی سی شارپ، آماده آموزش متخصصین جدید این حرفه می باشد.

دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ در مجتمع فنی تهران

 

نگاهی به آینده زبان سی شارپ

سی شارپ یک زبان برنامه ‌نویسی شی گرا، ساده و مدرن است که توسط شرکت Microsoft عرضه شده است .Net Foundation این پروژه‌ی متن ‌باز (Open Source) را مدیریت می‌ کند.

C# یک زبان برنامه ‌نویسی شی گرا و کامل است که به برنامه ‌نویسان این امکان را می‌دهد اپلیکیشن ‌هایی کراس ‌پلفترم (cross-platform) برای پلتفرم‌های ویندوز، تحت وب و موبایل بنویسند.

برنامه نویسان می توانند برنامه‌های C# را در سیستم ‌عامل‌های لینوکس، ویندوز، iOS و اندروید بنویسند، C# یک زبان برنامه‌نویسی مدرن است، می توانیم از آن برای نوشتن برنامه‌های نرم‌افزاری مدرن امروزی استفاده کنیم.

از C# می‌توانیم برای توسعه‌ ی انواع مختلف اپلیکیشن ‌ها استفاده کنیم: برنامه‌های کلاینت ویندوز، کامپوننت ‌ها (component) و کتابخانه‌  (library)، سرویس‌ها (service) و APIها، اپلیکیشن‌های تحت وب، برنامه‌های موبایل، اپلیکیشن ‌های ابری و بازی‌های ویدیوئی.

Microsoft از دو فریمورک توسعه‌ی نرم‌افزار پشتیبانی می‌کند، فریمورک NET. و NET Core. فریمورک NET. برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های ویندوز و تحت وب در سال ۲۰۰۱ منتشر شد.

اما با فراگیر شدن مفهوم متن ‌باز، شرکت Microsoft نیز کامپایلرهای زبان و NET. را متن ‌باز کرد و این NET. جدید NET Core.نامیده می‌ شود.

سی شارپ زبان برنامه نویسی کاربردی و تمام نشدنی خواهد بود چرا که نسخه های جدید آن نیز هر چند وقت یکبار توسط مایکروسافت ارائه می‌شود و دارای قابلیت‌های جدیدی است.

و اگر بخواهیم درباره ‌ی رنکینگ و رتبه ‌ی آن در دنیا صحبت کنیم می‌توانیم این طور بگوییم که سی‌ شارپ از دیدگاه‌ های مخلتف دومین و در برخی سومین زبان کاربردی، قدرتمند و محبوب دنیا محسوب می شود.

بنابراین این زبان برنامه نویسی از محبوبیت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است، در ایران دو زبان برنامه نویسی بخش اعظم نرم افزارها و وب سایت های سازمان های دولتی و خصوصی را فرا گرفته است که C# (ASP.NET) و جاوا پرچمدار هستند.

طبق فهرست بندی انجمن TIOBE، رنکینگ این زبان در سال 2020 میلادی در ردیف دوم جدول زبانهای برنامه نویسی قرار دارد.

طبق فهرست بندی IEEE که فهرست برترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال 2019 را منتشر کرد در ردیف سوم زبانهای برنامه ‌نویسی قرار دارد.

هدف از برگزاری دوره آموزشی سی شارپ

مهم ترین هدف مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب از برگزاری دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ تعلیم و تربیت متخصصین جدید برای ورود به بازارکار می باشد.

راه پیشرفت کشور، حضور نیروی متخصص انسانی و همگام شدن با پیشرفت های جامعه جهانی می باشد، مجتمع فنی تهران آماده ارائه خدمات به هنرجویان عزیز می باشد.

توجه: قابل ذکر است با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، کلاس های آموزشی به صورت آنلاین برگزار می شود و پس از بازگشت به شرایط کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

ثبت نام در دوره آموزشی سی شارپ

برای حضور در دوره آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ “مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب” می توانید از طریق لینک “ثبت نام” اقدام فرمایید.

توجه داشته باشید با ثبت نام به صورت اینترنتی در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شامل تخفیفات ویژه ای خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان و نحوه برگزاری این دوره می توانید با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.