آموزش مهندسی صنایع برای دانشجویان

آموزش مهندسی صنایع برای دانشجویان و تمامی علاقمندان در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و شما نیز می توانید در این دوره ها شرکت داشته باشید.

این دوره ها برای دانشجویان صنایع اهمیت بسیار بالایی دارد و با شرکت در آن می توانند تجربه های بسیار زیادی کسب کنند و در رشته خود می توانند موفق شوند.

هر فردی که می خواهد در رشته خود به موفقیت برسد باید تلاش زیادی بکند و فقط به کلاس های دانشگاه قانع نباشید و برای افزایش سطح علمی خود باید دست به کار شوید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برای دانشجویان مهندسی صنایع دوره هایی برگزار می کند که قطعا در آینده شغلی آن ها تاثیرگذار خواهد بود.

در این دوره ها دو نرم افزار کاربردی در زمینه مهندسی صنایع به هنرجویان و دانشجویان رشته مهندسی صنایع آموزش داده می شود که این نرم افزارها در هیچ کجا آموزش داده نمی شود.

کار با نرم افزار می تواند کمک زیادی به شما بکند و امروزه هر فردی که می خواهد در رشته خود موفق باشد باید حداقل به یکی از نرم افزارهای تخصصی آن رشته تسلط داشته باشید.

در ادامه دو نرم افزار تخصصی مهندسی صنایع را برای شما می بریم و توضیحات لازم را برای شما شرح می دهیم و با صلاح دید خود می توانید در هر کدام از دوره های آن ها شرکت نمایید.

آموزش مهندسی صنایع برای دانشجویان

نرم افزار تخصصی پریماورا

نرم افزار پریماورا یکی از محبوب ترین نرم افزارهای رشته مهندسی صنایع می باشد که کاربران بسیار زیادی دارد که برای کنترل پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از مزیت های نرم افزار پریماورا این است که می توانید به صورت همزمان چندین پروژه را مدیریت نمایید و با این کار می توانید سرعت و نظم بهتری به کارهای خود دهید.

با این نرم افزار می توانید هزینه ها، منابع و زمان را در پروژه ها به دست بگیرید و تمامی آن ها را مورد بررسی قرار دهید و برای خود یک برنامه ریزی داشته باشید.

نرم افزار تخصصی ام اس پی

نرم افزار ام اس پی از محصولات شرکت ماکروسافت می باشد و یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای کنترل و مدیریت پروژه محسوب می شود.

بر خلاف نرم افزار پریماورا، با نرم افزار ام اس پی فقط می توانید یک پروژه را مدیریت نمایید و این نرم افزار در عین سادگی یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مهندسی صنایع محسوب می شود.

شما با این نرم افزار می توانید منابع، پیشرفت ها، تجزیه و تحلیل فعالیت ها، ایجاد برنامه و هزینه ها را زیر نظر داشته باشید و به طور مرتب آن ها بررسی نمایید.

با ظهور این نرم افزار کمک بسیار زیادی به مهندسان صنایع شده است و آن ها پروژه های خود را به کمک نرم افزار به خوبی می توانند مدیریت نمایند.

شما می توانید با یادگیری یکی از نرم افزار فوق در شغل خود موفق شوید و قطعا این نرم افزار به پیشرفت شما کمک خواهد کرد.

ارائه مدرک پس از اتمام دوره

پس از آن که دوره آموزش مهندسی صنایع را با موفقیت پشت سر گذاشتید، از طرف مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یک مدرک معتبر دو زبانه دریافت خواهید کرد.

این مدارک معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و با آن می توانید به سرعت جذب بازارکار شوید و در شرکت های دولتی و خصوصی مشغول به کار شوید.

همان طور که گفتی آموزش مهندسی صنایع برای دانشجویان و تمامی علاقمندان می باشد و می توانید به صورت اینترنتی و حضوری اقدام به ثبت نام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.