آموزش فتوشاپ تخصصی

آموزش فتوشاپ تخصصی زیر نظر اساتید برجسته فتوشاپ ایران در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، شماهم می توانید در این کلاس حضور داشته باشید. اگر میخواهید بتوانید کار های مربوط به ویرایش و طراحی تصاویر برای صفحات وب و یا دیگر کارها انجام دهید، هرچه زود تر در این کلاس ثبت نام کنید. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، تصمیم دارد تا کلاس آموزش فتوشاپ تخصصی را به صورت کامل و پروژه محور برای هنرجویان برگزار کند. با توجه به اهمیت مبحث طراحی و ویرایش تصاویر هم در عرصه بازار کار و هم در استفاده های روزمره و شخصی کاربران مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تصمیم به برگزاری کلاس های آموزش فتوشاپ با همکاری متخصصان فتوشاپ گرفته است. توجه داشته باشید که در پایان این کلاس ها به هنرجویان مدرک دو زبانه و معتبر بین المللی اعطا می شود.

حال توضیح محتصری درباره فتوشاپ می خواهیم بیان کنیم. فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر حرفه ای است و توسط Adobe Systems توسعه یافته که برای ساخت و ویرایش عکس ها به کار می رود .به طور مختصر می ‌توان گفت Photoshop ابزاری ست برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت و حتی متحرک سرو کار دارند. طراحان گرافیک، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه ها، شرکت های تبلیغاتی، طراحان سایت، عکاس ها، نقاشان هنری، طراحان نرم افزارها، انیمیشن سازها و… به فتوشاپ احتیاج دارند. این نرم افزار حرفه ای گرافیک در عصر تکنولوژی امروز یک نرم افزار حساب نمی شود بلکه یک صنعت به شمار می آید. کاربرد های فتوشاپ بخش عمده ای از محیط اطراف ما رو در بر گرفته، عکس های پرسنلی، پوستر های تبلیغاتی، کارت های ویزیت، بنر ها، سربرگ ها، رابط گرافیکی نرم افزار ها، جلد نشریات، تیتراژ فیلم ها، محیط گرافیکی سایت ها و….. همگی برای زیبا تر شدن و حتی به وجود آمدن، باید یک بار از زیر دست های هنرمند فتوشاپ عبور کنند. اگر بخواهیم به یک بررسی کامل در خصوص مبدا زمانی ظهور این نرم افزار دست یابیم، باید به سال 1987 برگردیم. برای نخستین بار در این سال، اولین نسخه این برنامه توسط برادران نول، جان و توماس نول ساخته شد. این نسخه، یک نسخه اولیه و بسیار ساده بود که تنها به صورت کاملا ابتدایی قابلیت ویرایش تصویر را داشت. اما از آن زمان تا کنون، نرم افزار Adobe Photoshop تغییرات بسیار زیادی کرده است و به یک مجموعه جامع برای دستکاری و ویرایش کامل عکس و تصویر تبدیل شده است. در واقع بعد از انتشار نسخه اولیه توسط برادران نول، امتیاز انتشار آن توسط شرکت توسعه دهنده نرم افزاری Adobe Systems خریداری شد و در ادامه با توسعه این نرم افزار، نسخه های متعدد آن توسط ادوبی منتشر شد.

کلاس آموزش فتوشاپ

فرصت های شغلی فتوشاپ کار

آموزش فتوشاپ تخصصی

شما با فراگیری نرم افزار فتوشاپ قادر خواهید بود در تمام مشاغل زیر فعالیت داشته باشید:

  • گرافیست ‌ها
  • افرادی که در صنعت چاپ کار می‌ کنند
  • طراحان وب ‌سایت
  • عکاسان و آتلیه داران
  • طراحان نرم‌ افزارها
  • افرادی که درزمینه انیمیشن سه‌ بعدی و دو بعدی کار می‌ کنند
  • شاغلین در صنعت بازی ‌سازی
  • افرادی که در روزنامه‌ ها و مجلات کار می ‌کنند
  • شرکت‌ های تبلیغاتی
  • ناشران کتب و مجلات

ویژگی های کلاس آموزش فتوشاپ تخصصی

آموزش فتوشاپ تخصصی

در این کلاس آموزش فتوشاپ از پایه ای ترین مباحث شروع شده و تا پیچیده ترین مباحث طراحی و ویرایش تصاویر پیش می رود. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب سعی دارد با ساده ترین روش ها در قالب انجام پروژه های گوناگون و متعدد هنرجویان را با این نرم افزار آشنا کند. حتی اگر افرادی که هیچ آشنایی قبلی با این نرم افزار نداشته باشند، با حضور در کلاس های آموزش فتوشاپ ما می توانند به راحتی با فتوشاپ کارکنند. در واقع علاقمندان در این زمینه با شرکت در این دوره ها می توانند کار با فتوشاپ را از مبتدی تا پیشرفته به صورت حرفه ای آموزش ببینند. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با داشتن محیطی کاملاً آرام و آموزشی، بروزترین سیستم ها، سعی در ارائه بهترین کلاس های آموزشی را دارد. 

همچنین مجتمع فنی تهران علاوه بر دوره آموزش فتوشاپ دوره های دیگری نیز از جمله آموزش برنامه نویسی، آموزش طراحی وب، آموزش سئو سایت، آموزش نرم افزار 3d max و… برگزار می کند. اگر شماهم قصد دارید تا در کلاس های آموزش فتوشاپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت کنید، از طریق راه های زیر برای ثبت نام اقدام نمایید. برای حضور در کلاس آموزش فتوشاپ تخصصی و یا دیگر کلاس های آموزشی می توانید با کلیک بر روی لینک ثبت نام اقدام نمایید. 

شماره های تماس: 66939772 – 66933439