مسیر آموزش زبان کودکان

مسیر یادگیری تعاملی زبان انگلیسی کودک شما اینجا شروع می شود.
به دنیای پرماجرای زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان خوش آمدید جایی که اعتماد بنفس شما رشد می کند.
دنیای شگفت انگیز یادگیری برای کودکان و نوجوانان سنین بین 6 تا 12 سال را کشف کنید
دوره های ما توسط کارشناسان با تجربه ی همین مجموعه طراحی شده اند و دنیایی پر از شگفتی و هیجان یادگیری را برای
عزیزان شما به ارمغان می آورد. آموزش این دوره ها توسط مدرسین با تجربه و دوره دیده ی ما انجام میشود
شاید شما به عنوان یک پدر یا مادر بخواهید به ارتقا سطح کودک خود کمک کنید که در این صورت کالسهای شخصی
سازی شده را برای شما اجرا کنیم.
کودک شما در این دوره ها نه تنها زبان انگلیسی بلکه بیان احساسات و افکار خود را با اعتما نفس خواهند آموخت که چیزی
فراتر از یادگیری لغات و قواعد زبان انگلیسی ست.
مدرس زبان ما کنجکاوی و خالقیت کودک شما را تشویق می کند و اگر دور از ما هستید کالسی آسان و به راحتی
قابل استفاده در اختیار شما خواهد بود.
در این مسیر شمابه روند پیشرفت فرزند خود دسترسی دارید و میتوانید از جزییات عملکرد ایشان همواره با خبر باشید.

آینده ی کودکان با آموزش زبان کودکان چگونه است ؟

آینده را با یک مهارت برای دنیای جهتنی شکل دهید:

کالسهای ما مهارت محور ومتاسب با دنیای واقعی شکل میگیرد. دوره ها با توجه به عالقه ی کودکان و نوجوانان و با
بهترین موارد آموزشی برنامه ریزی شده است.
این دوره ها کودک شما را در حوزه های خالقیت رهبری و همکاری رشد می دهد و ایشان را با دنیای مئولیت پذیری آشنا
می کند.
تجربه ی یادگیری پرثمر که به کودکان شما کمک می کند فراتر بروند.
فرزند شما در حین پیشرفت مهارت های خواندن نوشتن صحبت کردن و گوش کردن برای سطوح باالتر آماد ه می شود.
نتیجه؟ کودکان احساس اعتاد به نفس بیشتری خواهند داشت و زمان بیشتری را صرف یادگیری مهارت صحبت کردن می
گذارند. عالقه کودکان به یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهم ترین فاکتور های یادگیری مستمر است که در تمام مسیر با آنها
خواهد بود این عالقه در مسیر درست یادگیری و با مدرسین با تجربه ایجاد خواهد شد.

مزایای یادگیری زبان دوم برای کودکان ( آموزش زبان کودکان )

اموزش زبان کودکان در این مقاله می خواهیم به مزایای یادگیری زبان دوم و سوم بپردازیم و به شما ارائه دهیم.

1- مزایای شخصی:
یکی از مزایای یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک کودک این است که این فرصت را فراهم می کند تا با افراد بیشتری در کشورهای مختلف ارتباط برقرار کند و همچنین منابع بیشتری برای مطالعه با آنها داشته باشد. و این توانایی منجر به درک بهتر موضوعات انسانی می شود. و در نهایت فرصت های تحصیلی و شغلی بیشتری در انتظار کودک خواهد بود. (ویلانو، 1996).

2- هوش و فواید شناختی:
کودکانی که زبان دوم را یاد می گیرند در حل مسئله موفق تر و خلاق تر هستند (بامفورد و میزوکاوا، 1991). در یک مطالعه دیگر ، کودکان دو زبانه نشان داده شده است که در تست های اطلاعاتی بهتر عمل می کنند ، که حاکی از افزایش توانایی های ذهنی آنها است (بروک ، لامبرت ، و تاکر ، 1974 ؛ و هاکوتا ، 1986).

3- فواید علمی:
امروزه بیشتر والدین نگران این هستند که یادگیری یک زبان دوم ممکن است در توانایی فرزندانشان در صحبت و نوشتن به زبان مادری خود اختلال ایجاد کند ، اما مطالعات در غیر این صورت اثبات شده است. در یک مطالعه (Bialystok ، 1997) که با 134 کودک چهار و پنج ساله انجام شده است ، نتایج نشان می دهد که کودکان دو زبانه درک بالاتر و بهتری از الفبای زبان مادری خود دارند ، به طوری که بین یادگیری یک ثانیه رابطه مستقیم و مثبت وجود دارد زبان و زبان اول (باریک و سواین، 1975؛ جنسی، 1976؛ سواین، 1981).

4- مزایای اجتماعی:
افراد چند زبانه توانایی برقراری ارتباط با مردم کشورهای دیگر را دارند که منجر به پیشرفت در اقتصاد، سیاست، تجارت، علوم پزشکی، مهندسی و غیره می شود.

5- یادگیری زبان دوم، یک شروع خوب:
کودکانی که قبل از پنج سالگی زبان دیگری را یاد می گیرند ، از همان قسمت مغز استفاده می کنند تا زبان دوم را همانطور که برای یادگیری زبان اول خود می آموزند ، بیاموزند. ترس از اشتباه کردن هنگام یادگیری یک زبان خارجی برای بزرگسالان بسیار ترسناک است، در حالی که معمولا برای کودکان قابل کنترل است.

6- تقویت مغز:
تحقیقات نشان می دهد که از دیگر مزایای این یادگیری، علاوه بر بهبود حافظه، تمرکز و توانایی انجام چند کار، مهارت حل مسئله، تفکر انتقادی و گوش دادن را افزایش می دهد. در تحقیقات انجام شده، کودکان مسلط به زبان های دیگر نشانه هایی از افزایش خلاقیت و انعطاف پذیری ذهنی را نشان می دهند.

7- اطمینان از پیشرفت تحصیلی کودکان:
یکی دیگر از مزایای یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم تاثیر مستقیم آن بر پیشرفت تحصیلی کودکان است. در مقایسه با کودکانی که هیچ زبان دوم یا خارجی را یاد نگرفته اند، کودکان دوزبانه مهارت های خواندن، نوشتن و ریاضی بهتری دارند و به طور کلی در آزمون های استاندارد و جامع عملکرد بهتری دارند.

چرا باید از 3 یا 4 سالگی آموزش زبان به فرزندتان را شروع کنید؟ ( آموزش زبان کودکان )

چرا باید از 3 یا 4 سالگی آموزش زبان به فرزندتان را شروع کنید؟ ( آموزش زبان کودکان )زمانی بود که شما به عنوان والدین شروع به آموزش زبان دوم به فرزند خود می کردید با این استدلال که “3 سالگی سن مناسبی برای یادگیری است”، شاید برای دیگران غیرقابل تصور باشد که ببینند یک کودک 3 یا 4 ساله چگونه می تواند فرا گرفتن. زبان دیگر… صحبت کند، حتی در سنی که هنوز آنطور که باید به زبان مادری اش مسلط نیست! اینجاست که همه شما را فردی غیرعادی می دانستند. با این حال، امروزه نتیجه گیری محققان نشان می دهد که این مشکل کاملا متفاوت است. توانایی ذاتی یادگیری در طول 3 تا 4 سال اول زندگی، یادگیری زبان دوم را بسیار آسان می کند.

مطالعات در دانشگاه هاروارد تأیید می کند که اگر زبان دوم را در سنین جوانی یاد بگیرید. خلاقیت، تفکر انتقادی و انعطاف پذیری ذهن به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. محققان بر این باورند که سه سال اول زندگی دوره حساسی در زندگی کودک است و در این دوره پایه های نگرش، تفکر و یادگیری هر فرد با این ایده که کودکان در این سن ظرفیت ذاتی یادگیری دارند، گذاشته می شود. .

بهترین سن برای آموزش زبان کودکان

طبق تحقیقات، یادگیری زبان دوم برای کودک به اندازه یادگیری زبان اول یا مادری آسان است. برخی ممکن است فکر کنند که این یک بار سنگین برای یک کودک 3 ساله است، اما اینطور نیست. توانایی ذاتی یادگیری در طول 3 تا 4 سال اول زندگی، یادگیری زبان دوم را بسیار آسان می کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل یادگیری زبان انگلیسی با بازی
مطالعات نشان داده است که 50 درصد از توانایی ما برای یادگیری در سن 4 سالگی و 30 درصد در سن 8 سالگی رشد می کند. به همین دلیل است که توصیه می شود کودکان سه ساله را به یادگیری زبان دوم تشویق کنید.

11 تا 13 سالگی بهترین سن برای یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان
در مطالعاتی که بر روی 17000 کودک انگلیسی زبان در حال یادگیری زبان فرانسه انجام شد، نشان داده شد که کودکانی که در سن یازده سالگی شروع به یادگیری کردند، در مقایسه با افرادی که یادگیری زبان را در سن هشت سالگی آغاز کردند، در آزمون ها بهتر عمل کردند. یکی از دلایل این امر این است که کودکان در این سن یادگیری را جدی تر می گیرند و تمایل بیشتری به انجام آن دارند.

همچنین مشخص شده است که نوجوانانی که قبل از 15 سالگی زبان دوم را یاد می گیرند، راحت تر به آن تسلط پیدا می کنند و می توانند مانند افراد بومی آن کشور صحبت کنند.

بهترین سن برای یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

از سوی دیگر، نوجوانان بالای 15 سال و همچنین بزرگسالان در یادگیری زبان جدید عملکرد کمتری نسبت به افراد جوان دارند. دلیل آن این است که کودکان محدودیت های تجربی و شناختی ندارند که شرایط را برای یادگیری سریعتر ایجاد می کند.

قبل از 18 سالگی یک زبان جدید یاد بگیرید ( آموزش زبان کودکان )

اگرچه ممکن است پس از 18 سالگی فرد نتواند زبان جدیدی را در سطح زبان مادری خود بیاموزد، اما همچنان می تواند این مهارت را با سرعت بالایی کسب کند. جاش تننبوم ، یکی از محققان و استاد علوم مغز و شناختی. علوم در دانشگاه MIT وی گفت: “تعیین دقیق این مسئله یک مشکل بیولوژیکی یا یک مشکل فرهنگی/اجتماعی دشوار است. در جوامع اروپایی و آمریکایی، معمولاً افراد پس از 17 یا 18 سالگی خانه را ترک می کنند و به شغل تمام وقت یا شغل می پردازند. آینده آن در تخصص به دست خواهد آمد. همه این عوامل می توانند بر روند یادگیری افراد تأثیر بگذارند.

توجه داشته باشید که اگرچه چالش یادگیری یک زبان جدید ممکن است برای یک بزرگسال دشوارتر باشد ، اما غیرممکن نیست. همانطور که در بالا ذکر شد، تحقیقات نشان داده است که بهترین سن برای یادگیری زبان جدید، به عنوان مثال یادگیری زبان انگلیسی قبل از 10 سالگی است. والدین در این راه نیاز به راهنمایی و کمک تخصصی دارند، زیرا آموزش زبان به کودکان کاملاً متفاوت است. از آموزش زبان گرفته تا بزرگسالان و به روش ها و روش های خاص خود نیاز دارد.

مزایای آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان انگلیسی