چرا از ساخت اکانت گوگل ادوردز استفاده می‌کنیم؟

چرا از ساخت اکانت گوگل ادوردز استفاده می‌کنیم؟زمانی که می‌خواهید اقدام به ساخت صفحات لندنیگ سایت نمائید و یا برنامه‌ی تولید محتوای سایت را تدوین می‌نمائید، قطعا درباره نقطه شروع کار اطلاع زیادی ندارید چرا که از شرایط میدان رقابت در فضای مجازی اطلاعی ندارید.

برای این‌که متوجه شوید کاربران شما به دنبال چه محتوایی با چه عنوانی‌هایی هستند و رقبای شما روی چه موضوعاتی کار نکرده اند تا روی این موضوعات کار کنید. در نظر داشته باشید که شما می توانید از کلمات کلیدی استفاده بهتری کرده و استراتژی طراحی لندینگ پیج و استراتژی تبلیغات خود در گوگل ادوردز را به بهترین شکل تدوین کرده و از گوگل ادورز علاوه بر تبلیغ در گوگل، برای تبلیغ در یوتیوب نیز استفاده می‌شود.

بهتر است بدانید که برای تبلیغ در گوگل نیاز به تعیین پارامترهایی مانند تعیین هزینه به ازای هر کلیک، کلمه کلیدی و … می‌باشد همچنین زمانی که شما کلمه کلیدی پر رقابتی را برای رقابت با رقبا انتخاب می کنید، احتمال اینکه تبلیغ شما در میان سایر رقبا اصلا دیده نشود، در حالی که هزینه زیادی برای انجام این کار در نظر گرفته اید زیاد است!

مراحل ساخت اکانت گوگل ادوردز چیست؟

تا کنون با ساخت این اکانت  ، آشنا شده‌اید، حال زمان آن رسیده که با مراحل ساخت اکانت گوگل ادوردز و نحوه انجام آن‌ها آشنا شوید:

مرحله اول و  آغازین ساخت اکانت گوگل ادوردز

برای ساخت این اکانت باید به سایت ads.google.com مراجعه نمائید لازم به ذکر است که برای ساخت حساب، نیاز به آدرس ایمیل دارید. برای آدرس ایمیل شما این امکان هید داشت که  از حساب قبلی یا شخصی خود استفاده و یا یک اکانت جدید گوگل راه اندازی نمائید.

برای ایجاد یک اکانت، بهتر است از حساب جدید گوگل استفاده نمائید چرا که در غیر این صورت ایمیل های شخصی و کاری شما با یکدیگر قاطی شده و کنترل شرایط نیز برای شما دشوار است!

مرحله دوم ساخت اکانت گوگل ادوردز

بعد از انجام مراحل اولیه به دقت مانند وارد کردن آدرس ایمیل، وارد صفحه ای خواهید شد که در آن باید تنظیمات شخصی مانند تعیین موقعیت جغرافیایی را انجام دهید تا به مرحله سوم وارد شوید.

مرحله سوم ساخت 

در مرحله سوم شما باید روش پرداخت به گوگل را تعیین نمائید که در حالت کلی دو روش برای پرداخت هزینه به گوگل موجود است :

پرداخت اتوماتیک در گوگل ادوردز

روش اول پرداخت به ازای کلیکی که تبلیغ شما دریافت کرده است.

پرداخت دستی در گوگل ادوردز

در این روش شما به صورت پیش پرداخت هزینه ای را به گوگل پرداخت خواهید کرد ، تا به ازای هر کلیک مبلغ از شارژ شما کسر شود. زمانی که شارژ حساب شما به اتمام رسد، تمامی تبلیغ ها به حالت تعلیق در خواهد آمد، تا بار دیگر شما حساب خود را شارژ و مجدد از تبلیغات بهره‌مند شوید.

آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز

آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردزبرای آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز کافی است تا در دوره‌های آموزش سئو شرکت کرده تا در این دوره فوق‌العاده نحوه ساخت اکانت گوگل ادوردز و بسیاری از نکات دیگر که برای بالا بردن سئو سایت شما نیاز است را اموزش ببینید.

آموزش سئو در مجتع فنی تهران

آموزش سئو در مجتع فنی تهران مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در برگذاری دوره‌های آموزشی موفق و پولساز همواره پیش‌قدم بوده که یکی از این کلاس ها دوره آموزش سئو در مجتمع فنی تهران است. در این دوره آموزشی صفر تا صد فنون و روش هایی که برای سئو سایت حرفه ای نیاز است را زیر نظر بهترین اساتید به صورت عملی و تئوری به هنرجویان آموزش داده می شود.

سخن آخر :با شرکت در دوره اموزش سئوی مجتمع فنی تهران از امروز برای موفیت و اینده خود برنامه‌ریزی نمائید.