آموزش فتوشاپ به صورت تخصصی

مجتمع فنی تهران دوره های آموزش فتوشاپ به صورت تخصصی را برای علاقمندان در این زمینه فراهم کرده است. تمامی علاقمندان به طراحی عکس می توانند در این دوره شرکت داشته باشند، دوره آموزش فتوشاپ به هیچ پیش نیازی در موقع ثبت نام نیاز ندارد. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، آموزش فتوشاپ به صورت تخصصی را به دلیل استقبال هنرجویان هر ساله زیر نظر اساتید بزرگ و با تجربه برگزار می کند. در ادامه توضیحات بیشتری درباره فتوشاپ و کاربرد های آن بیان می کنیم، اگر شما نیز به فتوشاپ علاقمند هستید با ما همراه باشید.

فتوشاپ (photoshop) یک نرم افزار طراحی و ویرایش عکس می باشد که از محصولات شرکت ادوبی می باشد و همچنین یکی از قوی ترین نرم افزارهای طراحی عکس به شمار می رود. این نرم افزار با قابلیت های ویژه ای که دارد این امکان را به طراح می دهد تا هر عکسی با هر موضوع و جلوه ای خلق کرد و این نقطه ی مثبت این نرم افزار می باشد. با پدید آمدن نرم افزار فتوشاپ، بسیاری از کارهای گرافیکی توسط این نرم افزار انجام می شود و کاربرد بسیار زیادی در چاپخانه ها، طراحی دیجیتال، طراحی وب و متحرک سازی دارد، فتوشاپ هر سال نسخه های جدیدی را روانه ی بازار می کند. یکی از ویژگی های مهم نرم افزار فتوشاپ این است که از تمامی نمونه رنگ های اصلی مانند سیاه وسفید، CMYK ،RGB ، LAB و Bitmap پشتیبانی می کند. این نرم افزار بسیار کاربردی و کارآمد است و در هر کاری دست دارد، در ادامه چند مورد از کاربرد های فتوشاپ بیان خواهیم کرد همچنان با ما همراه باشید.

کاربرد های نرم افزار فتوشاپ

آموزش فتوشاپ به صورت تخصصی

  • کاربرد فتوشاپ در گرافیک: گرافیک یا به طور کامل تر، طراحی گرافیک یکی از شاخه های هنرهای تجسمی است. در این حرفه هنرمند به وسیله نقاشی، عکاسی یا روش های دیگر چاپ، تصاویری را خلق کرده و به روی سطوح مختلف اثر هنری اش را به نمایش می گذارد. یکی از مهم ترین کاربرد های فتوشاپ در طراحی گرافیک، دیجیتال می باشد که به وسیله آن هنرمند می تواند تصاویری خلاقانه را با ابزار های بی شمار و حرفه ای فتوشاپ طراحی کند و در زمینه های مختلف مانند طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی، طراحی بسته بندی محصولات، ایجاد تایپوگرافی، طراحی جلد کتاب و… به نمایش گذارد. هرمندان گرافیک می توانند با استفاده از این نرم افزار نقاشی های دیجیتال را نیز به تصویر بکشند.
  • کاربرد فتوشاپ در طراحی رابط کاربری: طراحی رابط کاربری وب سایت یکی از بخش های مهم و اساسی مراحل طراحی سایت می باشد که فتوشاپ در این زمینه نیز به کمک طراحان آمده است. فتوشاپ با ابزار های پیشرفته خود در طراحی رابط کاربری به طراحان کمک می کند تا بتوانند بخش های مختلف وب سایت خود را به شیوه ای زیبا، حرفه ای و کاربر پسند خلق کنند.
  • کاربرد فتوشاپ در طراحی تبلیغات: امروزه تبلیغات جایگاه بسیار مهمی در کسب و کارها دارد و هر صاحب کسب و کاری برای پیشرفت در کار خود مسلما حداقل یک بار به تبلیغات نیازمند شده است. طراحان به کمک فتوشاپ می توانند به راحتی پوستر ها و بنر های تبلیغاتی را مطابق سلیقه مخاطب و در انواع سایز ها طراحی و عرضه کنند. فتوشاپ ابزاری بسیار مهم در صنعت برندینگ محسوب می شود و از آن در زمینه طراحی هویت بصری برند، کارت ویزیت و… استفاده می شود.

آموزش فتوشاپ آکادمیک

نحوه شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ

آموزش فتوشاپ به صورت تخصصی

مجتمع فنی تهران نمانیدگی انقلاب بزرگ ترین و معتبر ترین مرکز برگزار کننده دوره های آموزشی از جمله آموزش فتوشاپ می باشد. همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد این دوره های آموزشی زیر نظر اساتیدی برجسته و بنام در زمینه نرم افزار فتوشاپ برگزار می شود و هنر جویان کار با نرم افزار فتوشاپ را از مبتدی تا پیشرفته آموزش می بینند. همینطور نکته قابل توجه این است که بعد از اتمام دوره های آموزشی به هنرجویان یک مدرک معتبر بین المللی تعلق خواهد گرفت که مورد قبول تمام مراکز می باشد و به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند. برای ثبت نام و شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ می توانید به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کنید و یا بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید و از این دوره ها بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها، تاریخ شروع و اساتید می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با شماره تلفن های 66939772 – 66933439 تماس حاصل فرمایید.