آموزش برنامه نویسی سی شارپ کامل

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برای علاقمندان به یادگیری زبان C#، کلاس آموزش برنامه نویسی سی شارپ کامل را برگزار می کند.

کلاس آموزش برنامه نویسی سی شارپ کامل زیر نظر اساتید مجرب در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود.

کلاس آموزش برنامه نویسی سی شارپ کامل در محیطی کاملا آموزشی و آرام، با امکانات بالا برگزار می شود.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به دلیل اینکه علاقمندان زیادی به یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ اقدام به برگزاری این کلاس کرده است.

نحوه ثبت نام در کلاس آموزش سی شارپ

علاقمندان به حضور در کلاس آموزش برنامه نویسی سی شارپ کامل می توانند از سه طریق اقدام به ثبت نام در این کلاس نمایند.

ابتدا علاقمندان می توانند به صورت اینترنتی وبا مراجعه به قسمت ثبت نام سایت برای ثبت نام در این کلاس ثبت نام نمایند.

همچنین علاقمندان می توانند با تماس با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 به صورت تلفنی در این کلاس ثبت نام نمایند.

ویا علاقمندان می توانند با حضور در ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به صورت حضوری در کلاس آموزش سی شارپ ثبت نام نمایند.

درباره زبان سی شارپ

زبان‌های برنامه نویسی به 4 دسته شئ گرا، رویه‌ای، کاربردی و منطقی دسته بندی می شوند. میزان استفاده از هر دسته در میان برنامه نویسان متفاوت است، اما آنچه که بر همگان مبرهن و واضح است این است که بالای 60 درصد دسته شی گرا از بقیه دسته‌بندی‌ها جلو است.

#C یک زبان برنامه نویسی چند مدلی است که شامل دستوری ، تابعی، عمومی، شیء گرا و جزء گرا است .

این زبان توسط شرکت مایکروسافت و از دل فریم ورک .NET مایکروسافت خلق و پرورش یافت و بعد ها توانست استاندارد های ISO و Ecma را دریافت کند و به‌ عنوان یک زبان استاندارد تایید شود.

در عین حال زبان C# ، زبان برگزیده مایکروسافت برای ایجاد سیستم عامل ویندوز و ویندوزفون برای سیستم عامل موبایل‌هایی همچون HTC ، مایکروسافت و نوکیا می باشد.

این زبان نیز مانند زبان جاوا برای پروژه‌ های اقتصادی و بزرگ، انتخاب بسیار خوبی است، گر چه تعداد برنامه نویسانی که به این زبان برنامه نویسی می‌کنند، به پای برنامه نویسان جاوا نمی ‌رسد، ولی به لطف پشتیبانی مایکروسافت، این زبان یکی از مدعیان قوی در بین زبان‌های برنامه نویسی است.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ کامل

آینده‌ ی زبان برنامه نویسی سی شارپ

این زبان برنامه نویسی زبانی کاربردی و تمام نشدنی خواهد بود چرا که نسخه های جدید آن نیز هر چند وقت یکبار توسط مایکروسافت ارائه می‌شود و دارای قابلیت‌های جدیدی است.

و اگر بخواهیم درباره ‌ی رنکینگ و رتبه ‌ی آن در دنیا صحبت کنیم می‌توانیم این طور بگوییم که سی‌ شارپ از دیدگاه‌ های مخلتف دومین و در برخی سومین زبان کاربردی، قدرتمند و محبوب دنیا محسوب می شود.

بنابراین این زبان برنامه نویسی از محبوبیت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است، در ایران دو زبان برنامه نویسی بخش اعظم نرم افزارها و وب سایت های سازمان های دولتی و خصوصی را فرا گرفته است که (C# (ASP.NETو جاوا پرچمدار هستند.

طبق فهرست بندی انجمن TIOBE، رنکینگ این زبان در سال 2020 میلادی در ردیف دوم جدول زبانهای برنامه نویسی قرار دارد.

طبق فهرست بندی IEEE که فهرست برترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال 2019 را منتشر کرد در ردیف سوم زبانهای برنامه‌نویسی قرار دارد.

اگر شما هم علاقه به یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ را دارید همین حالا می توانید در سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب ثبت نام نمایید.