کلاس مکالمه زبان انگلیسی : تقویت مهارت صحبت کردن با اعتماد به نفس هدف بسیاری از زبان اموزان از شرکت در دوره ها ی مکالمه زبان انگلیسی می باشد. اما اکثر افراد از اشتباه کردن در جمع می ترسند در صورتی که اشتباه کردن بخشی از فرایند یادگیری در هر زمینه ای ست.
مانند هر مهارتی با تمرین مداوم و به کارگیری یک سری تکنیک شما میتوانید به مرور زمان این مهارت بسیاری مهم و کاربردی رابهبود دهید. در ذیل این مطلب به شماری از این تکینک ها اشاره خواهیم کرد. لازم به توضیح هست این موارد جنبه تکمیلی برایتقویت مکالمه زبان انگلیسی دارد و شرکت در دوره های تخصصی الزامی می باشد.

1.گوش کنید.
یکی از مهم ترین راه های افزایش مهارت مکالمه زبان انگلیسی گوش کردن به منابع انگلیسی ست. گوش دادن از جنبه های متفاوتی برای شما سودمند است. با گوش دادن این امکان برای شما فراهم میشود تا تعدادی کلمه بدون تلاش زیاد بیاموزید. گوش کردن به تلفظ صحیح تر و تشخیص ترکیب کلمات به شما کمک میکند این موضوع برای مکالمه زبان انگلیسی با اعتماد به نفس بسیار موثر است.
برای زبان آموزان مبتدی بهتر است به مکالمه های ابتدایی کتابهای مقدماتی و یا انیمیشن های ساده گوش کنید. زبان آموزان مقاطع بالاتر میتوانید به پادکست گوش کنند این تمرین باید به صورت مکرر انجام شود عبارت های که به نظر برایتان جدید یا با اهمیت تر است را حفظ کنیدو سعی کنید در صحبت های خود به کار بگیرید و یا شنیده های خود را برای شخصی به زبان خود تعریف کنید.  این همان هدف ما یعنی مکالمه زبان انگلیسی ست.
2.بخوانید.
سعی کنید مطالب مرتبط با علاقه مندی های خود بخوانید کتابهای داستان و رمان منبع بسیار مهم و ارزشمند لغت می باشد. عامل تردید خیلی افراد در خواندن کتاب های داستان طولانی بودن پروسه ی شروع تا پایان است. اما خواندن هر روز بسیار سودمند است. اگر زمان محدودی دارید می توانید آن را به خواندن مقالات مرتبط با علایق خود اختصاص دهید. بعد از بازخوانی مجدد مقاله می توانید خلاصه ای از ان بنویسید و یا برای افراد دیگر بازگو کنید.

3.آمادگی
معمولا افراد برای داشتن مکالمه انگلیسی تردید دارند و همانطور که پیشتر به آن اشاره شد از اشتباه کردن و یا عدم توانایی در برقراری ارتباط می ترسند. ما با پیش امادگی به راحتی میتوانیم این مشکل را حل کنیم. به رستوران میروید؟ به عبارتهای که قرار است به کار ببرید فکر کنید و آنها را اماده کنید.

4.صحبت کردن
هیچ کپسول جادویی برای تقویت مهارت مکالمه وجود ندارد. پس صحبت کنید. خودتان را در موقعیت هایی قرار دهید که مجبور باشید انگلیسی صحبت کنید. در محل کار و یا تحصیل مجبورید انگلیسی صحبت کنید؟ عالی. ازین موقعیت استفاده کنید و سعی کنید با افراد اطرافتان ارتباط برقرار کنید و و هرچند محدود مکالمه انگلیسی داشته باشید. حتی این امکان وجود دارد که فرصت تعامل در یک کافی شاپ اتفاق بیفتد. سعی کنید از محدوده ی اطمینان پیشروی کنید و این موضوع را در نظر بگیرید که در حوزه ی صحبت کردن اول این خودتان هستید که می توانید به خودتان کمک کنید و شما می توانید با افراد انگلیسی زبان در شبکه های اجتماعی ارتباط بگیرید و سعی کنید در یک محیط هر چند مجازی یک مکالمه انگلیسی واقعی داشته باشید.

5.صدای خود را ضبط کنید.
اکثر ما دوست نداریم صدای ضبط شده ی خود را بشنویم. اما این یک فرصت عالی برای بهبود تلفظ و در نتیجه داشتن یک مکالمه ی انگلیسی عالی ست. بعد از گوش کردن به یک پادکست و یا قسمتی از یک فیلم انچه را شنیده اید سعی کنید با صدای خود ضبط کنید و تمام تلاش خود را به کار گیرید تا جملات و کلمات را بسیار مشابه صدای اصلی بیان کنید وقتی به صدای خود گوش میدهید با نسخه اصلی مقایسه کنید و سعی کنید خطاهای خود را در زمینه تلفظ و ریتم ادای کلمات بهبود دهید.

6. عبارت بیاموزید .
به جای یادگیری کلمات به صورت انفرادی گروه کلملت را یاد بگیرید این روندی ست که شما برای یادگیری زبان مادریتان را به صورت طبیعی طی کرده اید.

7.از یادگیری لذت ببرید.
این یک تجربه ی پرتکرار است افرادی که زمان بهتری در طول یادگیری دارند بازدهی بیشتری در پروسه ی یادگیری خواهند داشت پس به علاقه مندی های خود بیشتر اهمیت دهید و زمان بیشتری را صرف یادگیری مواردی کنید که زمان بهتری را براتون ایجاد میکنند.

مجموعه اموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب کلاسهای مکالمه ی زبان انگلیسی را دو دو سطح مقدماتی و متوسط برگزار میکند. لازم به توضیح است کلیه کلاسهای ترمیک مکالمه محور بوده و در جهت تقویت مهارت مکالمه برنامه ریزی شده است و این دوره نیز با تمرکز بیشتر بر مکالمه انگلیسی و تکنیک های جدید و کاربردی به صورت حضوری برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 مزیت های کلاس مکالمه زبان انگلیسی

 مزیت های کلاس مکالمه زبان انگلیسی1 صرفه جویی در زمان انرژی و هزینه
با توجه به حجم ترافیک در ساعات برگزاری کالسها و بعد مسافت اکثر دانش پذیران از سراسر کشور آموزش زبان انگلیسی به صورت انالین بسیار بصرفه ترخواهد بود. شاید بهنظر بعضی افراد شرکت در کالسهای حضوری موثرتر خواهد بود اما شرکت در کالسهای انالین در بعد یادگیری و راحتی برای افراد دیگر بهتر و در عین حال مدیریت محل کار و خانه راحتر خواهد بود.
2 برخالف کالسهای حضوری کالسهای انالین با سزعت یادگیری شما انطباق دارد. با کالسهای اموزشی انالین زبان انگلیسی شما کنترل بیشتری روی روند یادگیری خود دارید با برنامه ی زندگی و شخصی شما مطابقت دارد و در عین حال این فرصت برای شما فراهم است تا با تمرین و تکرار مهارت مورد نظر خود ) آن مهارتی که شما نیاز به تکرار و تمرین بیشتری دارید( به بازدهی بهتری در یادگیری خود برسید.
3 اموزش انالین زبان انگلیسی به افزایش اعتماد به نفس شما کمک میکند
اموزش انالین زبان انگلیسی فرصت یادگیری از راه دور و شکل اموزش شخصی را شبیه سازی شده را فراهم میکند حضور شما. اساتید و دیگر دانشپذیران پیگیری روند رشد شما روش اموزش منحصر بفرد که) در ادامه بیشتر به توضیح ان خواهیم پرداخت( تعامل و همکاری با دیگر دانشپذیران در روند یادگیری قطعا اعتماد بنفس شما را افزایش خواهد. این حقیقت که شما در حال یادگیری هستید به شما یادوری میکند نباید درمورد اشتباهات گرامری و حتی تلفظی احساس خجالت کنید. چرا که اشتباه کردن قسمتی از یادگیری ست و همه ی افراد گروه شما هم سطح و در معرض خطا و اشتبه هستند. پذیرش این فکت با عث جلوگیری از احساس خجالت و در نتیجه افزایش اعتماد به نفس می شود.
4 دسترسی به منابع اموزشی موثر در هر لحظه
با پیشرفت تکنولوزی و ابزار و پلت فرم های اموزشی اموزش انالین زبان انگلیسی به شما این امکان را میدهد به همه ی این موارد در پروسه ی اموزش دستری داشته باشید. مثال در حال تدریس مدرس زمانی که شما نیاز دارید تلفظ یا معنی یک کلمه را چک کنید براحتی با اپلیکیشن هایی که در اختیار دارید به راحتی می توانید به این هدف خود برسید. با حضور در کالسهای اموزش زبان انگلیسی زبان انگلیسی خواهید دید با بینهایت منابع اموزشی را در اختیار خواهید داشت البته این مطلب قابل ذکر است که انتخاب نظم و ساماندهی این بی نهایت مطلب اموزشی در مفید به فایده بدون پروسه ی اموزشی یقینا بی تاثیر نیست و نیازمند تالش و تجربه ی متخصصان این موضوع می باشد .

مهم تر نکته چون امکان ضبط جلسات موجود است شما بعد از اتمام کالس قادر خواهید بود بارها و بارها مطالب ارائه شده را مرور کنید. اگر تجربه ی حضور در کالسهای یادگیری زبان انگلیسی را داشته باشید حتما به این وضوع واقف هستید مررور مطالب به یادگیری همه ی میبخشدمعنا perfect makes practiceنکات کمک شایانی خواهد کرد و این روند به جلمه ی معروف ساده سازی

روند یادگیری 5
یکی از نکات یادگیری زبان انگلیسی انالین این است که همه ی مطالب اموزشی در دسترس شماست و در هر جایی ک ه باشید در هر فرصت فراهم شده پروسه یادگیری خود را پیگیری کنید. و نیازی به حمل جابجایی کتابهای سنگین نخواهد بود.
6 روش تدریس انحصاری ارایه شده در دوره های اموزش انالین زبان انگلیسی در مجتمع فنی تهران
با توجه به تجربه ی موثر اموزش زبان انگلیسی در دوره های انالین و حضوری و پیگیری ترجمه ی صدها مقاله ی اموزشی و بازخوردی گیری روش های تدریس متفاوت برای اقشار مختلف در زمانها و استفاده از منابع بسیار متنوع این تجربه ی ارزشمند حاصل شده تحت عنوان دوره های اموزش انالین زبان انگلیسی مکالمه محور در این مرکز قابل ارائه می باشد.
نکته ی دیگر در بهبود و تاثیرگزاری روند یادگیری و حصول نتیجه ی مورد نظر برای مخاطبین محترم از سراسر کشور سه فاکتور برنامه ریزی پیگیری و رفع اشکال میباشد. که این مطلوب در این دوره ی اموزشی به خوبی فراهم اماده است.

در جستجوی دوره ی کلاس مکالمه زبان انگلیسی انالین هستید؟

با ما در تماس باشید و از برنامه ریزی شخصی سازی شده با توجه به شرایط یادگیری شما بهره مند شوید. در ضمن برای اطمینان از کیفیت آموزشی دوره های آموزش زبان انگلیسی انالین یک جلسه رایگان در کالسهای ما شرکت کنید.

آموزش زبان انگلیسی

مزایای آموزش زبان ترکی استانبولی