دوره آموزش سی شارپ (مقدماتی کامل) چیست؟

در دوره آموزش سی شارپ (مقدماتی تا فوق پیشرفته) به همه ی موارد بنیادین سی شارپ از مقدماتی تا حرفه ای شدن پرداخته می شود.اهداف ما در این دوره آموزشی این خواهد بود که حتی الامکان به صورت ساده و کاربردی، افراد را در مسیر برنامه نویسی هدایت نمائیم تا بتواند با تسلط بر مباحث کامل زبان سی شارپ هر آنچه برای ادامه در ورود به بازار کار نیاز می باشد را آموزش ببینید.

اطلاعات درباره دوره آموزش سی شارپ

سی شارپ (#C) یک زبان برنامه نویسی شی گرا و سطح بالا است که محصولی از شرکت Microsoft بوده و اهداف آن ترکیب قدرت محاسباتی از ++C با سهولت برنامه نویسی Visual Basic می باشد. #C بر اساس ++C و مشابه جاوا می باشد این زبان بسیار مشهور و کاربر پسند است که در حال حاضر در همه جا سخن از آن می باشد.

این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شیءگرا بودن ساخته شد. آندرس هجلزبرگ، طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان سی شارپ را بر عهده خواهد داشت. سی شارپ دارای دستوری شیءگرا مشابه ++C می باشد و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفینیازمندمدرک تأثیر  گرفته است. نخست این زبان COOL نامیده می شده است که مخفف C like Object Oriented Language بود، هر چند در ژوئیه ۲۰۰۰، وقتی که مایکروسافت پروژه را عمومی اعلام کرد، اسم آن به سی شارپ تغییر یافت.

برای مطالعه بیشتر : آموزش برنامه نویسی سی شارپ گام به گام

چه نرم افزارهایی با سی شارپ می توان توسعه داد؟

چه نرم افزارهایی با سی شارپ می توان توسعه داد؟اگر تصمیم دارید برای نخستین بار پا به دنیای برنامه نویسی گذارید مطمئن باشید که سی شارپ گزینه مناسبی برای شمامی باشد زیرا با یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ دیگر نیاز به زبان های دیگر برای برنامه نویسی در پلتفرم های گوناگون نخواهید داشت.

زبان سی شارپ این امکان را به شما خواهد داد که در پلتفرم های گوناگون، نرم افزار مورد نظر خود را توسعه دهید. این زبان که توسط آن قادر خواهید بود اپلیکیشن سیستم عامل های اندروید و ios را توسط تکنولوژی xamarin بنویسید و همینطور به کمک تکنولوژی Asp.net وب سایت های قدرتمند و در عین حال زیبا ایجاد نمائید حتی با کمک سی شارپ می توان نرم افزار های تحت ویندوز و macOS را تولید نمائید.

اگر علاقه مند به توسعه بازی های ۳ بعدی می باشید می توانید از پلتفرم Unity استفاده نمائید که با زبان سی شارپ توسعه داده شده است. با این توصیف ها اگر شما به زبان سی شارپ مسلط گردید تقریبا هر نوع ایده و برنامه ای را می توانید پیاده سازی نمائید.

بازار کار دوره آموزش سی شارپ در ایران:

اولین زبان برنامه نویسی در ایران که دارای بالا ترین طرفدار می باشد زبان برنامه نویسی سی شارپ می باشد.زبانی که قدرت بالایی در نوشتن انواع برنامه تحت ویندوز، برنامه ها ی تحت وب، تولید اپلیکیشن و… را خواهد داشت. در حوزه وب بازار کار برنامه نویسی سی شارپ در ایران مناسب می باشد زیرا زمانی که سی شارپ بلد باشید به آسانی قادر خواهید بود تا تکنولوژی Asp.net را آموزش ببینید و به آسانی هر سایتی را که دوست دارید بنویسید.

اگر این زبان را در کنار Asp.net بلد باشید به جرات می توان گفت که مشکل کار نخواهید داشت.بازار کار برنامه نویسی سی شارپ در حوزه اندروید و ios در ایران هم وضعیت قابل قبولی خواهد داشت.اگر شما در هر حوزه ای از برنامه نویسی سی شارپ تخصص و مهارت کافی را داشته باشید به راحتی قادر خواهید بود تا در آن حوزه موفق گردید.

ویژگی دوره آموزش سی شارپ مجتمع فنی تهران

در دوره آموزش سی شارپ شما زبان برنامه نویسی سی شارپ، که یکی از قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی شیء گرا است را از ۰ تا ۱۰۰ آموزش می بینید و بعد از یادگیری با کمک این زبان قادر خواهید بود تا تکنولوژی مورد علاقه خود را (وب، ویندوز و موبایل) انتخاب نمائید و هرچه سریع تر در آن حرفه ای گردید.