برگزاری بهترین کلاس آموزش افترافکت

اگر قصد دارید که کار با نرم افزار افترافکت را فراگیرید ما به شما بهترین کلاس آموزش افترافکت که در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود را پیشنهاد می کنیم.

همان طور که می دانید درحال حاضر آموزشگاه های زیادی در سطح شهر تهران هستند که اقدام به برگزاری کلاس های آموزش افترافکت می کنند.

اما بیشتر افرادی که در این کلاس ها شرکت کرده­اند از این کار بشدت پشیمان هستند، زیرا این آموزشگاه ها از کیفیت مناسب در نحوه آموزش برخوردار نمی باشند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که از معتبرترین آموزشگاه های تهران می باشد اقدام به برگزاری بهترین کلاس آموزش افترافکت در سطح تهران کرده است.

توجه داشته باشید که درپایان این کلاس آموزش افترافکت به هنرجویان شرکت کننده در این کلاس مدرک بین المللی و دو زبانه ی مجتمع فنی تهران اعطا می شود.

توضیحاتی درمورد افترافکت

شاید شما با این نرم افزار آشنایی داشته باشید شایدم علاقمند به آشنایی با نرم افزار افترافکت می باشد، در هر صورت قصد داریم درمورد این نرم افزار توضیحاتی را ارائه دهیم.

نرم افزار افترافکت ابتدا توسط شرکت Science and Art به بازار معرفی شده است، این نرم افزار بعد ها در سال 1993 به همراه شرکت سازنده به شرکت Aldus خریداری شد.

اما در سال بعدی یعنی در سال 1994 شرکت Aldus نیز به سرنوشت شرکت Science and Art دچار شد و توسط کمپانی قدرتمند Adobe به همراه نرم افزار افترافکت خریداری شد.

شرکت Adobe اولین نسخه از Adobe After Effects خود را با نسخه 3 به بازار و کاربران معرفی کرد که اکنون جدید ترین نسخه های آن در دسترس همگان می باشد.

این نرم افزار به واسطه داشتن قابلیت های فراوانی که دارد، دارای محبوبیت خاصی بین کاربران خود در سراسر جهان و حتی در ایران می باشد.

افترافکت نرم افزاری است که به معنای واقعی کلمه به دنیای سینمای دیجیتال رنگ و لعاب بخشید، به طوری که باعث شد فیلم سازی مسیری بی پایان را طی کند.

بهترین کلاس آموزش افترافکت

کاربرد های نرم افزار افترافکت

  • ساخت و ویرایش فیلم های سینمایی و سریال ها
  • ساخت و ویرایش انیمیشن ها و کارکتر های آن
  • ساخت و ویرایش انواع تیزر های تبلیغاتی و صنعتی
  • ساخت انواع کارکتر های بازی های کامپیوتری
  • و…

اگر قصد دارید کار با افترافکت را به صورت تخصصی آموزش ببینید پیشنهاد می کنیم در بهترین کلاس آموزش افترافکت شرکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.