آموزش نرم افزار 3D Max برای فیلم سازان

آموزش نرم افزار 3D Max برای فیلم سازان و تمامی افرادی که کارهای طراحی انجام می دهند در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود.

افرادی که علاقه به ساخت فیلم با جلوه های ویژه هستند می توانند از نرم افزار 3D Max برای انجام کارهای گرافیکی بر روی فیلم استفاده نمایند.

نرم افزار 3D Max این قابلیت را به طراحان می دهد تا طراحی خود را با جزییات کامل و به صورت طبیعی انجام دهند تا زیبایی فیلم را چند برابر کند.

آموزش نرم افزار 3D Max برای فیلم سازان، انیمیشن سازان، طراحان و کسانی که بازی های کامپیوتری می سازند مناسب می باشد اما کسانی که به کارهای طراحی علاقمند هستند می توانند در این دوره های شرکت داشته باشند.

اکثر افرادی که در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max شرکت می کنند، دانشجویان رشته معماری، گرافیک و هنر می باشند که برای طراحی خود می توانند از این نرم افزار کمک بگیرند.

امروزه به کمک نرم افزارهای گرافیکی از جمله نرم افزار 3D Max می توان فیلم ها و انیمیشن های بسیار ویژه ساخت و همچنین می توان به کمک آن کاراکترهای بازی های کامپیوتری را طراحی کرد.

افرادی که می خواهند کارهای طراحی و گرافیکی انجام بدهند باید یک ذهن خلاق داشته باشند به طوری که بتوانند تصورات ذهن خود را طراحی نمایند.

آموزش نرم افزار 3D Max برای فیلم سازان

آموزش نرم افزار 3D Max در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

ما به شما آموزش می دهیم تا بتوانید یک طراح حرفه ای شوید و پس از گذراندن دوره ی فوق، به سرعت وارد بازارکار شوید.

برای شرکت در دوره ی آموزش نرم افزار 3D Max می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت اقدام به ثبت نام نمایید تا شامل تخفیفات این مجموعه شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.