آموزش نرم افزار کلو تری دی : در دوره آموزشی CLO 3D نحوه کار با نرم افزار طراحی لباس CLO 3D را یاد خواهید گرفت. این آموزش کاملا کاربردی و پروژه محور و زیر نظر برترین اساتید در زمینه طراحی لباس می باشد. پس از اتمام آموزش نرم افزار Cloud 3D کلیه هنرجویان مدرک معتبر از مجتمع فنی تهران دریافت خواهند کرد.

نرم افزار Clo3D یکی از محبوب ترین و رایج ترین نرم افزارها در زمینه مد و لباس است که برای طراحی لباس و طراحی الگو استفاده می شود. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای فناورانه در زمینه مد مجازی (CLO Virtual Fashion) است که از فناوری شبیه سازی در زمینه طراحی مد استفاده می کند. به همین دلیل شرکت در دوره Clo3D برای هر دانشجوی رشته مد، لباس و طراحی لباس بسیار مفید و ضروری است. اگر به طراحی مد و لباس علاقه دارید و می خواهید مهارت های حرفه ای خود را در زمینه طراحی لباس توسعه دهید، این دوره برای شما مناسب است!

دوره آموزش نرم افزار کلو تری دی در مجتمع فنی تهران

همانطور که قبلا ذکر شد دوره Clotridy شما را با یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین نرم افزارها در زمینه طراحی لباس آشنا می کند و بسیاری از مهارت های کاربردی مورد نیاز بازار کار را در اختیار شما قرار می دهد. با شرکت در این آموزش می توانید فرصت کار و همکاری با بسیاری از شرکت های معتبر در زمینه مد و لباس را برای خود فراهم کنید و برتری قابل توجهی نسبت به سایر رقبای خود در زمینه مد طراحی کسب کنید.

در دوره آموزشی نرم افزار Clo 3D مجتمع فنی تهران از جدیدترین متدها در زمینه آموزش طراحی لباس با نرم افزارهای سه بعدی و شبیه سازها استفاده شد و تمامی مهارت ها و تکنیک های لازم مربوط به این نرم افزار برجسته شده است. تا دانشجویان با اطمینان خاطر وارد بازار کار طراحی لباس شوند و با موفقیت بر چالش های پیش روی خود غلبه کنند.

اطلاعات بیشتر درباره آموزش نرم افزار کلو تری دی

نرم افزار CLO3D چیست؟
CLO 3D یک نرم افزار طراحی مد سه بعدی است که مرز مجازی و واقعی را در زمینه طراحی لباس حذف کرده است. طراحی لباس با استفاده از این نرم افزار که در دوره Clotriday آموزش داده شده است شامل 6 مرحله کلی زیر است:

انتخاب مواد
طرح
یک مدل سه بعدی بسازید
مدل طراحی شده را بررسی و اصلاح کنید
الگوی نهایی را بسازید
ارائه طرح ها به بازار طراحی لباس

فناوری شبیه سازی نرم افزار Clo 3D
این نرم افزار به شما کمک می کند تا با ایجاد طرح های جدید، آنها را در محیط کاربری مناسب و جذاب نمایش دهید و ایده های جدید خود را با استفاده از هوش مصنوعی شبیه سازی کنید.

این نرم افزار دارای بهترین و راحت ترین امکانات برای طراحی قالب می باشد. با صرفه جویی در زمان و به ساده ترین شکل ممکن الگوهای مورد نظر را ترسیم کرده و در فضای شبیه سازی شده نمایش می دهد. با کمک این نرم افزار می توانید نتیجه نهایی ایده های خود را به طور کامل و واضح مشاهده کنید، ایرادات آنها را شناسایی کرده و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کنید. جالب اینجاست که تغییرات الگو بلافاصله بر روی مانکن یا آواتار به لطف فناوری شبیه سازی پیشرفته که روند طراحی لباس را سرعت می بخشد، نمایش داده می شود.

شرکت در دوره Cloud Trade و یادگیری این نرم افزار کاربردی به شما این امکان را می دهد که پروژه های خود را قبل از اجرا به دیگران نشان دهید و روند اجرا را تسریع کنید. به همین دلیل است که امروزه این نرم افزار در بسیاری از برندها و شرکت های فعال در زمینه مد و لباس مورد استفاده قرار می گیرد و تسلط بر CLO3D رمز موفقیت طراحان لباس محسوب می شود.

آموزش نرم افزار کلو تری دی و نحوه استفاده از فناوری شبیه سازی در آن

آموزش نرم افزار کلو تری دی و نحوه استفاده از فناوری شبیه سازی در آننرم افزار فوق قابلیت های زیادی در زمینه نمایش الگوی سه بعدی دارد; به گونه ای که تمام جزئیات مورد نظر طراح از رنگ گرفته تا جنس و جنس پارچه را به صورت بصری نشان می دهد و با کمک یک مانکن سه بعدی، نتیجه ای کاملا واقعی از آنچه مردم در ذهن دارند را در اختیار او قرار می دهد.

علاوه بر این، CLO3D مانکن را از طریق انیمیشن حرکت می دهد و به نوعی آن را زنده می کند. تا طراح بتواند مدل خود را از جنبه ها و زوایای مختلف ارزیابی کند. این شبیه سازی در نرم افزار CLO 3D مانند دنیای واقعی است، شما لباس هایی که طراحی کرده اید را روی یک مدل می پوشید و کار خود را بررسی و ارزیابی می کنید. به همان اندازه واقعی، ملموس و نزدیک به دنیای واقعی!

حتی می توان گفت که این شبیه سازی در نرم افزار Clo3D امکاناتی فراتر از آزمایش مدل در دنیای واقعی را به طراح ارائه می دهد. زیرا در این نرم افزار می توانید لباس های آواتار یا مانکن سه بعدی را در حالت ها، شکل ها و حالت های مختلف مانند وزش باد، دویدن، حرکت دادن دست ها و … مشاهده کنید و به این ترتیب تقریباً تمامی عیوب شناسایی می شوند. امکان الگو به این ترتیب طراح می تواند قبل از ارائه مدل نهایی به بازار، هر گونه نقص را به سرعت اصلاح کند. حتی جزئیات خود آواتار، از بدن تا خالکوبی های بدن آن، قابل ویرایش و سفارشی سازی است.

کلیه مباحث مربوط به فناوری شبیه سازی نرم افزار CLO3D و استفاده از آواتارها برای تست و ارزیابی مدل طراحی شده در دوره Clo3D مجتمع فنی انقلاب تهران به صورت مفصل آموزش داده شده است.

ناگفته نماند که کار با این نرم افزار باعث صرفه جویی زیادی در هزینه می شود و به طراح لباس این امکان را می دهد که از وقت خود به نحو مفیدی استفاده کند. در اینجا نیازی به مدل سازی دستی یا استفاده از کاغذ و پارچه و … نیست. فقط با استفاده از کامپیوتر و نرم افزار Klutrade می توانید ایده های خود را ترسیم کنید و نتایج آنها را ببینید. همچنین جالب است بدانید که نرم افزار CLO3D از سیستم برداری استفاده می کند.

برای مطالعه : هزینه کلاس های طراحی لباس

مزایای آموزش نرم افزار کلو تری دی

به طور کلی از مزیت های شرکت در دوره Clotriday و انتخاب این نرم افزار از بین تمامی نرم افزارهای طراحی لباس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رابط کاربری ساده
آسان برای یادگیری
مدل سازی آسان
از فناوری شبیه سازی پیشرفته برای تجسم مدل استفاده کنید
انیمیشن های مختلف برای حرکت آواتار برای نمایش الگو در موقعیت های مختلف
نمایش فوری طرح ها
نمایشگر سه بعدی و دو بعدی
امکان افزودن جزئیات متعدد
ست نوع دوخت
انتخاب جنس پارچه
در زمان و هزینه صرفه جویی کنید
برنامه های کاربردی مختلف
هماهنگی با سایر نرم افزارهای مشابه مانند Marvelous Designer
از گرافیک برداری بهره مند شوید

مخاطبان دوره آموزش نرم افزار کلو تری دی چه کسانی هستند ؟

از مخاطبین دوره Klo-Tri-D می توان به گروه های زیر اشاره کرد:

طراحان لباس
طراحان پارچه
همه علاقه مندان و فعالان صنعت مد
دانشجویان، فارغ التحصیلان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط مانند طراحی لباس و طراحی پارچه
به طور کلی شرکت در دوره هایی مانند دوره آموزشی نرم افزار CLOTHREED و یادگیری یکی از نرم افزارهای قدرتمند و تخصصی در زمینه طراحی لباس به تمامی علاقمندان و فعالان عرصه طراحی لباس به ویژه فارغ التحصیلان صنعت مد توصیه می شود. دوره طراحی این آموزش می تواند مکمل بسیار خوبی برای دوره طراحی لباس باشد.

فرصت های شغلی آموزش نرم افزار کلو تری دی

اگر می خواهید تخصص و توانایی های خود را در زمینه طراحی مد و لباس ارتقا دهید و شروع به کار و کسب درآمد کنید، دریغ نکنید و در دوره CLO Trade Day ثبت نام کنید. این آموزش شما را برای تبدیل شدن به یک طراح لباس حرفه ای آماده می کند و مهارت های مورد نیاز بازار کار را در اختیار شما قرار می دهد.

امروزه در اکثر شرکت ها از نرم افزارها و ابزارهای تکنولوژیک مختلف استفاده می شود و هوش مصنوعی بهترین امکانات را در اختیار فعالان عرصه های مختلف قرار می دهد. از جمله صنایعی که ارتباط تنگاتنگی با تکنولوژی برقرار کرده اند می توان به حوزه مد، لباس و طراحی لباس اشاره کرد.

شرکت در آموزش نرم افزار CLOTHREED به شما کمک می کند تا استانداردهای لازم برای فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی لباس را کسب کرده و امکان همکاری با شرکت های بزرگ و برندهای مطرح در این زمینه را برای شما فراهم کند. همانطور که می دانید امروزه افرادی که به طور جدی کار با نرم افزارهای مختلف را یاد می گیرند از مزایای بسیار حرفه ای و اقتصادی بیشتری برخوردار خواهند شد.

علاوه بر این، یادگیری Klo 3D فرصت مهاجرت به کار و تحصیل را برای شما فراهم می کند و در بهبود رزومه شما بسیار موثر خواهد بود.

البته در کنار CLO 3D نرم افزارهای دیگری مانند Marvelous نیز وجود دارند که جزو بزرگترین و محبوب ترین نرم افزارهای طراحی لباس هستند. مطمئنا شرکت در دوره مارولو و یادگیری این نرم افزار کاربردی و همچنین نرم افزار کلوتریدی می تواند قدرت و تخصص شما را در دنیای طراحی لباس بی نهایت افزایش دهد!

( آموزش طراحی لباس )