آموزش افترافکت به صورت ویژه

اگر شما یکی از افرادی هستید که علاقمند به یادگیری کار با نرم افزار افترافکت می باشید، ما به شما پیشنهاد می کنیم در کلاس آموزش افترافکت به صورت ویژه شرکت کنید.

کلاس آموزش افترافکت به صورت ویژه توسط مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، یکی از معتبرترین آموزشگاه های ایران و تهران برگزار می شود.

همان طور که می دانید بعد از معرفی نرم افزار افترافکت، انقلابی شگرف در دنیای سینمای دیجیتال در زمینه ی جلوه های ویژه رخداد.

امروزه نرم افزار افترافکت که به عنوان یک ابزار تدوین و ویرایش فیلم، کلیپ، تیزر های تبلغاتی و… شناخته می شود، طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده.

به شکلی که بیشتر کارگردانان و سازندگان سینمایی ترجیح می دهند که آثار سینمایی خود را توسط نرم افزار افترافکت ساخته و ویرایش نمایند.

به همین دلیل دنیای سینمای دیجیتال بشدت به نرم افزار افترافکت وابسته است و نیاز به حضور متخصصین افترافکتی در جامعه بیش از پیش حس می شود.

در حال حاضر آموزشگاه های زیادی در تهران وجود دارند که اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی مختلفی از جمله کلاس آموزش افترافکت می کنند.

اما در این بین موسسات و آموزشگاه های سودجویی نیز وجود دارند که با ارائه آموزش های بی کیفیت، باعث آزرده خاطر شدن هنرجویان می شود.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از معتبرترین آموزشگاه ها که در تهران فعالیت دارد، اقدام به برگزاری کلاس آموزش افترافکت به صورت ویژه همراه با مدرک معتبر و بین المللی می کند.

نحوه ثبت نام در کلاس آموزش افترافکت

برای ثبت نام در کلاس آموزش افترافکت به صورت ویژه هنرجویان می توانند با مراجعه به لینک ثبت نام آنلاین سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام نمایند.

ویا هنرجویان عزیز می توانند با مراجعه به ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب واقع در خیابان انقلاب، به صورت حضوری ثبت نام نمایند.

همچنین هنرجویان می توانند با تماس با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 اطلاعات بیشتری در مورد نحوه برگزاری کلاس های آموزش افترافکت کسب نمایند.