آموزش طراحی مانتو چیست؟

با عرض سلام خدمت تمامی دانشجویان و مراجعه کنندگان به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوستان، در این قسمت از سری از طراحی تا دوخت با مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، بروی طراحی مانتوی مجلسی بسیار شیک و منحصر بفرد کار خواهیم کرد.

شما با ثبت نام در این دوره ها خواهید توانست با برترین توانایی ممکن وارد بازار کار طراحی مانتو شوید.

امروز از طرح اولیه یا همان اسکچ و پارچه های انتخاب شده رو نمایی خواهیم کرد و در پست های آینده نحوه طراحی الگو و دوخت آن بطور کامل شرح خواهیم داد.

به طور قطعی خیلی از شما عاشق خرید کیف وکفش و لباس می باشید مخصوصا خانم های عزیز، اما من یک عشق دیگری هم دارم و آن خرید پارچه می باشد. من هر چند گاهی به پارچه فروشی های مختلف سر می زنم و بدون اینکه چیزی در نظر داشته باشم به پارچه ها نمی نگرم و در ذهنم تجسم خواهم کرد که با هر کدام چه لباسی خواهیم توانست دوخت و در نهایت با چند قواره پارچه به خانه باز خواهم گشت.

خریداری پارچه مناسب

مدتها برای پارچه هایی که خریده ام نقشه می کشم و در نهایت مدلی انتخاب کرده و لباسی ازآن می دوزم.

آخرین خرید من در بازار تهران در زمینه آموزش طراحی مانتو پارچه ارگانزای طرح دار بسیار زیبایی می باشد که بعد از روزها  تردید بلاخره به این نتیجه رسیده ام با آن مانتوی نسبتاً بلندی بدوزم.

البته این آموزش طراحی مانتو جدید شاید برای استفاده روزمره مناسب نباشد ولی می شه در مناسبت ها و به عنوان روپوش مهمانی از آن استفاده کرد. راستش پارچه به قدری زیباست که دلم نیامد برای یک پیراهن مجلسی تکه تکه اش کنم و در نهایت یک الی دو بار بپوشم.

مدل مورد نظر من آموزش طراحی مانتو جدید نسبتاً راسته ای است که از ترکیب پارچه ارگانزای طرح در با حریر آبی  و  صورتی چرکی ساده تشکیل می شود. چاک بلند در پهلوی مانتو و تفاوت ارتفاع لبه پایین مانتو، احساس سبکی و آزادی به انسان می دهد.