طراحی لوگو با ایلاستریتور

یکی از حرفه هایی را که می توان به کمک نرم افزار ایلاستریتور به صورت تخصصی انجام داد، طراحی لوگو می باشد و طراحی لوگو با ایلاستریتور یکی از شغل هایی است که می توان از طریق آن درآمد بسیار خوبی کسب کرد. این روزها هر نرم افزار کامپیوتری و یا اپلیکیشن های موبایل دارای یک لوگو هستند که کاربران این برنامه ها را با لوگوی آن ها به خاطر می سپارند و لوگو باید به گونه ای باشد که یک مفهوم و ارتباطی با آن حرفه داشته باشد.

برخی از شرکت ها برای طراحی لوگوی نرم افزار خود ممکن است زمان زیادی را به آن اختصاص دهند تا به آن چیزی که که نیاز دارند برسند و برای همین طراحی لوگو یک حرفه ی مهم و کاربردی می باشد. برای انجام طراحی لوگو با ایلاستریتور نیاز است تا به خوبی به کلیات این نرم افزار مسلط باشید و همچنین به غیر از طراحی لوگو با ایلاستریتور می توان کارهای بزرگ تری هم انجام داد و با یک تیر می توانید چند نشان را بزنید. به عنوان مثال طراحی کارت ویزیت از دیگر کارهای تخصصی است که می توان با این نرم افزار انجام داد.

در هر حرفه و هر شغلی که وجود دارد، تمامی مشاغل یک کارت ویزیت مرتبط با شغل خود دارند و داشتن کارت ویزیت در هر شغلی الزامی می باشد و به نوعی به کسب و کار فرد کمک زیادی می کند. افرادی که طراحی کارت ویزیت را انجام می دهند باید یک ذهن خلاق با ایده های جدید داشته باشند و مشتری هر نوع طرحی را که می خواهد باید بتواند به خوبی پیاده سازی کند. به طور کلی انجام کارهای طراحی مانند طراحی تصاویر، طراحی لوگو و طراحی کارت ویزیت با نرم افزار ایلاستریتور امکان پذیر می باشد و کاربردهای بسیاری در دیگر زمینه ها دارد.

آموزش نرم افزار ایلاستریتور

چرا نرم افزار ایلاستریتور؟

طراحی لوگو با ایلاستریتور

هر نرم افزاری برای انجام یک کار تخصصی طراحی و برنامه ریزی می شود و برخی از این نرم افزارها به دلیل کاربردی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و برای افراد شناخته شده می باشند. نرم افزار ایلاستریتور به دلیل شباهت آن با نرم افزار فتوشاپ شناخته می شود ولی کارایی نرم افزار ایلاستریتور با نرم افزار فتوشاپ متفاوت می باشد و هر فردی که به هر دو نرم افزار مسلط باشد می تواند به طور گسترده در زمینه ویرایش و طراحی تصاویر فعالیت کند.

کارهای مربوط به طراحی به نوعی کارهای هنری محسوب می شود و حتی بسیاری از نقاشان از نرم افزار ایلاستریتور برای پیاده سازی طرح های خود استفاده می کنند و کارهای هنری همیشه جذابیت های خاص خود را دارد. یک اثر هنری زمانی خاص می شود که زمان زیادی صرف آن شود و جزیئات دقیقی داشته باشد و این بستگی به شخصی دارد که با نرم افزار ایلاستریتور کار می کند و اگر بتواند یک ارتباط خوب بین ذهن خود و نرم افزار ایلاستریتور ایجاد کند، قطعا در این مسیر موفق می شود.

اگر به انجام کارهای طراحی به خصوص طراحی تصاویر علاقمند هستید، نرم افزار ایلاستریتور بهترین گزینه برای شما می باشد و این نرم افزار امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد و البته برای کار کردن با این نرم افزار باید به خوبی و به طور کامل به آن مسلط باشید. از هر منبعی برای یادگیری و پیشرفت خود استفاده کنید و همیشه به دنبال طراحی های جدید باشید تا بتوانید نظر مخاطبان را به خود جلب کنید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد با نرم افزار ایلاستریتور

آموزش نرم افزار ایلاستریتور در مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار ایلاستریتور می باشد و این دوره ها هر ساله زیر نظر بهترین اساتید برجسته کشور و در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و تمامی هنرجویانی که به یادگیری نرم افزار ایلاستریتور علاقه دارند می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود که این مدرک مورد تایید اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772  66933439 – 66576455