آموزش بازیگری

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برای شما علاقمندان به دنیای فیلم و سینما اقدام به برگزاری دوره ی آموزش بازیگری از سطح مقدماتی تا پیشرفته کرده است.

آموزش بازیگری در نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با هدف کسب مهارت و آشنایی شما هنرجویان  با سبک کار کارگردانان مطرح و برجسته ی کشور انجام می­شود.

برای شرکت در کلاس آموزش بازیگری نیازی به تست نخواهید داشت و علاقمندی و هدفمند بودن شما شرط لازم برای شرکت در کلاس بازیگری است.

 برای این که بتوانید به عنوان یک بازیگر خوب در این حرفه بدرخشید، نیاز است علاوه بر فراگیری فنون و تکنیک های بازیگری، هوش بالا و شخصیت انعطاف پذیری داشته باشید، آگاهی از علومی نظیر مردم شناسی و جامعه شناسی می تواند در آفرینش نقش های واقعی و باورپذیر در صحنه ی فیلمبرداری کمک شایانی بکند.

بر خلاف تصور خیلی از مردم، آموزش بازیگری در بهترین شکل خود توسط کارگردان؛ و نه بازیگر؛ انجام می شود. چرا که کارگردان تنها کسی است که به فیلمنامه، بازیگرها و ارتباط میان نقش ها اشراف کامل دارد و می تواند در تبدیل شدن شما به یک انسان دیگر در مقابل دوربین فیلمبرداری اثربخشی داشته باشد.

آموزش بازیگری در سطح مقدماتی با تعریف بازیگری و آشنایی با تاریخچه ی آن شروع می شود.

شما دوست گرامی برای بازیگر شدن در ابتدا نیاز دارید در مقابل دوربین راحت باشید و بر احساس خجالت  و معذب بودن خود غلبه کنید. شما باید بتوانید دیالوگ هایی که توسط فیلمنامه نویس نوشته شده را در حضور تیم فیلمسازی، به نحوی باورپذیر و با آرامش، از زبان خود بازگو کنید.

 مخاطبان سینما به آسانی در میابند که بازیگر نقش خود را باور کرده، یا تنها جملاتی را بیان می کند که با وجود خود آن ها را لمس نکرده است. بازیگر با ادای کلمات، اجرای حرکات و ایجاد حس و حالت های موردنظر، به منظور طبیعی جلوه دادن نقش و انتقال حس تلاش می کند.

برای داشتن بیان تاثیرگذار شما به تمرین تنفس درست و تقویت صدا نیاز خواهید داشت. این تمرین ها به طور کامل و با حوصله در کلاس آموزش بازیگری انجام شده، بعد از چند جلسه شما تغییر قابل ملاحظه ای در نحوه ی اجرای خود  شاهد خواهید بود.

سرفصل های دوره های آموزش بازیگری

یکی از مهم ترین سرفصل های آموزش بازیگری تمرین تمرکز، خلاقیت حس و تقویت تفکر و تخیل، همچنین شناخت حافظه ی عاطفی و کار کردن روی آن است. شناخت ویژگی های یک بازیگر عالی، تفاوت بازی در تلویزیون، تئاتر، سینما و انیمیشن نیز دانشی است که شما به عنوان یک بازیگر باید از آن بهره مند شوید.

آموزش بازیگیری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب 

با شرکت در کلاس آموزش بازیگری مجتمع فنی تهران(انقلاب) با امکان استعدادیابی توسط کارگردانان سینما شما از شانس دعوت شدن به پروژه های سینمایی برخوردار خواهید بود.

 بعد از پایان دوره مدرک دو زبانه ی بازیگری از مجتمع فنی تهران به شما اعطا خواهد شد.

 باعث خوشحال و افتخار است که مثل همیشه در کنار ما هستید.