آموزش افترافکت

نرم افزار افترافکت ابتدا به توسط شرکت علم و هنر (CoSA) در ایالت رودآیلند آمریکا ساخته شد، این نرم افزار در دو ورژن 1.0 و 1.1 به بازار معرفی شد، اما کمپانی Aldus در جولای 1993 این شرکت را به همراه نرم افزار افترافکت خرید، و این بار حق پخش آن برعهده این کمپانی بود. طولی نکشید که سرنوشت کمپانی Aldus مانند شرکت علم و هنر شود، در سال  1994 افترافکت و Aldus  توسط کمپانی قدرتمند Adobe خریداری شد.

سرانجام نرم افزار افترافکت در اولین ورژن ساخت کمپانی ادوبی با نام جدید Adobe After Effects به بازار و کاربران معرفی شد. اکنون این نرم افزار غول تدوین دنیا می باشد که علاقمندان بسیار زیادی را در سراسر دنیا دارد!

آموزش افترافکت (After Effects)، یکی از غول های نرم افزار در بخش جلوه های ویژه، کامپوزیت و موشن گرافیک در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب. این نرم افزار تدوین و ویرایش ویدئو برای جلوه های ویژه، یعنی آفریدن هر آن چه که در ذهن شماست و در درنیای واقعی امکان پذیر نیست، به کار می رود. در حال حاضر نرم افزار افترافکت جز اولین گزینه های فیلم سازان است به دلیل اینکه این نرم افزار قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. 

در نرم افزار افترافکت دیتاها به شکل های مختلف  از جمله فیلم، عکس، نوشته و حتی خروجی های نرم افزارهای دیگر مانند فتوشاپ وارد می شوند؛ فایل های سایر نرم افزارها می توانند به صورت دو بعدی یا سه بعدی در افترافکتز استفاده شوند. افترافکت (After Effects) دارای پلاگین های قدرتمندی است و هر یک از این پلاگین ها مجموعه ای از پارامترها را در خود جای می دهد که امکان متحرک سازی شان وجود دارد.

از پرکاربردترین پلاگین های افترافکت (After Effects) می توان به پلاگین فورم Form ، المنت تری دی Element 3D  برای ساخت صحنه های فضایی، TOIXTOR برای اسلوموشن، After Codecs  برای کاهش حجم فیلم  اشاره کرد.

افترافکت (After Effects) برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و تدوین فیلم کاربرد زیادی دارد. دانش استفاده از این نرم افزار تقریبا برای تمامی حرفه های سینمایی مفید است، از جمله کاربرد های نرم افزار افترافکت در صدا و سیما می باشد. کارگردانان، تدوین گران، سازندگان تیزرهای تبلیغاتی، انیمیشن سازها و سازندگان کلیپ های عروسی برای حرفه ای تر بودن و هر چه چشمگیرتر کردن محصولات تصویری خود به افترفکت نیاز دارند.

افترافکت (After Effects) این قابلیت را دارد که هنگام کار با آن می توانید نحوه ی نمایش دوربین را تغییر دهید و از جهات مختلف پروژه را مدیریت کنید. در نرم افزار افترافکت اگر به اشتباه پروژه را ببندید، هنگام باز شدن محتوای فایل ویرایش ثابت می ماند.

نرم افزار افترافکت ابتدا به توسط شرکت علم و هنر (CoSA) در ایالت رودآیلند آمریکا ساخته شد، این نرم افزار در دو ورژن 1.0 و 1.1 به بازار معرفی شد، اما کمپانی Aldus در جولای 1993 این شرکت را به همراه نرم افزار افترافکت خرید، و این بار حق پخش آن برعهده این کمپانی بود. طولی نکشید که سرنوشت کمپانی Aldus مانند شرکت علم و هنر شود، در سال  1994 افترافکت و Aldus  توسط کمپانی قدرتمند Adobe خریداری شد.

سرانجام نرم افزار افترافکت در اولین ورژن ساخت کمپانی ادوبی با نام جدید Adobe After Effects به بازار و کاربران معرفی شد.

آموزش نرم افزار افترافکت  در مجتمع فنی تهران

آموزش افترافکت

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با هدف پرورش نیروهای متخصص در دنیای سینمای دیجیتال دوره ی آموزش افترافکت (After Effects) را با پیشرفته ترین سیستم روز دنیا برگزار می کند. دور های آموزش افترافکت در مجتمع فنی تهران توسط اساتید ماهر افترافکتی برگزار خواهد شد، پس از پایان دوره مدرک مجتمع فنی تهران، معتبرترین مدرک دو زبانه  ایران، به شما اعطا می شود. دوره ی آموزش افترافکت (After Effects) در کنار سایر دوره های سینمای دیجیتال از شما یک متخصص ماهر در ساخت فیلم، انیمیشن، تدوین،  کارهای تبلیغاتی و … می سازد.

اگر میخواهید در آینده ای نزدیک در حرفه ی سینمای دیجیتال مشغول به کار شوید، به شما پیشنهاد می کنیم در معتبرترین کلاس آموزش افترافکت شرکت کنید.

 باعث خوشحالی و افتخار است که مثل همیشه در کنار ما هستید. 

سرفصل دوره

  • ماسك ها و مدهای تصويری
  • ابزار تايپ كروماكی(حذف رنگ سبز يا آبی)
  • لايه های 3 بعدی
  • كنترل دوربين
  • خروجی گرفتن و تنظيمات كلی
  • آشنائی با محيط كاری
  • طريقه وارد كردن و مديريت كردن رسانه ها
  • پارامترهای كليدگذاری
  • تكنيك های انيميشن گذاری
  • افكت ها و تنظيمات لايه ها

مدت دوره

78 ساعت

مخاطبان دوره

  • علاقه مندان به فیلم سازی
  • علاقمندان به ساخت کاراکترهای بازی های کامپیوتری
  • علاقمندان به ساخت و ویرایش فیلم و سریال
  • علاقمدان به کار با نرم افزار های گرافیکی
  • علاقمندان به ساخت کلیپ های حرفه ای
  • علاقمندان به تدوین و سینمای دیجیتال

 

برای ثبت نام در دوره های افترافکت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب همین حالا و از طریق لینک زیر اقدام کنید!