تخفیف شگفت انگیر برای ثبت نام دوره های طراحی وبدوره های برنامه نویسیدوره های شبکه تا 750 هزار تومان

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قوانین و مقررات مجتمع فنی تهران

راهنمایی و توضیح مقررات آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

1- داوطلبـان باید توجه داشته باشند که دقیقاً بر اسـاس اطلاعات درج شده در فـرم ثبت نام اسامی آنها درکلاس هـا ثبت خواهـد شد. و مدرک ایشان صادر خواهد شد لذا خواهشمنـد است که نسبت به تکمیل فرم نهایت دقت را مبذول فرمایند.
2- داوطلبـان باید با توجه به موارد ارائه شده در فرم ثبت نام ، شهریه خود را به طور دقیــق محـاسبـه و واریز نماینـد، بدیهی است مسئـولیت هرگونه اشتباه بر عهـده دانش پذیران خواهد بود.
3- به داوطلبان عزیز تأکید می شود که هنـگام ثبت نام، در تعیین دروس مورد نظر و ساعات کلاس ها دقت لازم را مبذول دارند، در غیر اینـصورت مجتمع از تغییر درس یا تعویض ساعات کلاس جداً معذور است.
4-تشکیل کلاس ها در هر رشتـه یا دوره منوط به احراز حد نصاب لازم میباشد.
5-دانـش پذیران مسئول حفظ و نگهـداری تجهیزاتی هستند که در کلاس و یا دیگراماکن مجتمع در اختیارشان قرار میگیرد و در صورت ایجـاد هر گونه خسارت ملـزم و متعهد به جبران آن میباشند.
6-مجتمع متعهد می گردد برای هر 2 نفر یک کامپیوتر در اختیار دانشپذیران قرار دهد.(صرفا درخصوص دروس نیازمند به سیستم های کامپیوتری).
7-به دلیل تنوع ساعـات و دروس، دانش پذیر موظف است در طـول مدت آموزشـی طبق برنامـهریزی دپارتمـان مربوطه در کلا س ها حضور یابـد و عدم حضور وی مانع تشکیل کلاس نخواهد شد.
8-درصورت غیبت یا تاخیردانشپذیر، موسسه تکلیفی برای جبران مهارت عقب افتاده وی و یا استرداد تمامی یا بخشی از شهریه نخواهد داشت. حداكثر زمان غيبت موجه در هر درس چهار هفدهم (17/4)ساعات آن درس مي‌باشد، در غير اين صورت دانش‌پذير از شركت در(آزمون پايان دوره و صدور گواهينامه در دوره‌هاي آزاد) محروم خواهد شد.
9-دانشپذیر پس از پایان دوره و کسب نمره قبولی حداکثر بمدت یکسال مجاز به ثبت درخواست صدور مدرک و دریافت آن می باشد.
10-به منظور رعایت حق مولف و ارتقای بازدهی آموزشی ،هرگونه ضبط صدا،تصویر و محتوای آموزشی کلاس بااستفاده از تلفن همراه،دوربین،نرم افزار و …مگر با اجازه مدرسو کسب تایید از مدیردپارتمان /شعبه مربوطه غیر مجازاست. درهرصورت هرگونه اشتراک محتوای دوره ها انتفای مالی از این محتوا اکیدا ممنوع است.
11-کلیه ی فضاهای موسسه مجهز به دوربین مداربسته می باشد و دانشپذیراز این حیث اعتراضی نخواهدداشت.
12-انتخاب یا تغییر مدرس پیش از شروع دوره از اختیارات دپارتمان است.
13-پس از پایان هر جلسه آنلاین محتوای ضبط شده کلاس به مدت7 روز روی سرور ذخیره و دردسترس شما می باشد.
14-درصورت عدم تسویه شهریه دوره ، پس از گذشت5% کلاس و یا گذشت 3 جلسه(مشروط بر اینکه 3 جلسه معادل گذشت 5% کلاس می باشد) از حضور شما در کلاس ( حضوری / انلاین )معذور می باشیم.
15- کلیه دانشپذیران پس از اتمام دوره به شرط کسب نمره قبولی و تسویه حساب مالی می توانند گواهینامه قابل استعلام خود را در دو فرمت فارسی و انگلیسی از پروفایل شخصی بصورت الکترونیکی دریافت کنند و جهت دریافت گواهینامه چاپی می توانند در خواست خود را به دپارتمان ارائه دهند که در اینصورت گواهینامه اول رایگان و گواهینامه دوم منوط به پرداخت هزینه می باشد . ضمنا گواهینامه چاپ شده از تاریخ صدور حداکثر به مدت دو سال نگهداری میشود. شرط موفقيت در هر دوره، كسب حداقل نمره 60 از 100 مي‌باشد

موارد مالی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

  1. تخفیف ارائه شده در آییننامه تخفیفات، تنها به شرط تسویه در هنگام ثبت نام و یا حداکثر تا روز شروع دوره قابل استفاده میباشد.
  2. انصراف ازدوره از لحظه ثبت نام در صورتیکه دوره یا درس (عمومی یا خصوصی) شروع شده یا نشده باشد و تا گذشت حداکثر5% کل مدت دوره مشمول باز پرداخت80% کل شهریه از طرف مجتمع فنی تهران می باشد و پس از گذشت 5% از زمان دوره مبلغي مسترد نمی گردد.
    .( یاداوری مهم : جناچه درخواست انصراف در روز برگزاری دوره اعلام گردد تمام ساعات کلاس آن روز در محاسبه فوق منظور می گردد.)
    تبصره 1- معیار محاسبه زمان انصراف به قرار زیر است:
    الف –پذیرش درخواست انصراف به صورت حضوری صرفا در ایام و ساعات کاری واحد ثبت نام (شنبه تا چهارشنبه 9-17) و (پنجشنبه ها 9-14)میسر است.
    ب-در صورت درخواست انصراف در خارج از روز و ساعت فوق،مبنای محاسبه اولین روز کاری بعد از ارائه درخواست می باشد.
    ج-درصورت درخواست انصراف آنلاین پس از پایان ساعت کاری(شنبه-چهارشنبه تا 17:30وپنج شنبه تا14)و نیز ایام تعطیل ، مبنای محاسبه تاریخ انصراف،اولین روز کاری بعد از ارائه درخواست می باشد.
    د-زمان برگزاری جلسه کلاس درروز درخواست انصراف ،جزو مدت زمان گذرانده شده توسط دانشپذیر می گردد.
    تبصره 2-در صورت تعویق بیش از دو هفته از سوی مجتمع فنی تهران، دانشپذیر مجاز است تا سه روز کاری پیش از شروع قطعی دوره نسبت به اعلام انصراف اقدام نموده و کل شهریه پرداختی را دریافت نماید. در غیر اینصورت قوانین انصراف به قوت خود باقی است.
    تبصره3- در صورت انصراف دانشپذیر یا عدم تشکیل کلاس مبالغ متعلقه به صورت چک یا نقدی بر اساس ضوابط مجتمع و حداکثر تا 10 روز کاری بعد از تاریخ انصراف قابل پرداخت می باشد.
  3. تغییر دوره از یک دپارتمان/شعبه/ نمایندگی به دپارتمان/نمایندگی دیگر مشمول آئین نامه انصراف است.
  4. انصراف از دوره‏های خصوصی، سمینار و VIP امکان‏پذیر نمی‏باشد.
  5. بازپرداخت شهریه بر اساس ضوابط مجتمع فنی تهران حداکثر ظرف مدت 10 روز کاری بعد از ثبت درخواست انصراف قابل پرداخت می‏باشد.
  6. تغییر کلاس از یک دپارتمان به دپارتمان دیگر مشمول آیین نامه انصراف است.ضمن انکه انصراف و تغییر کلاس در همان ساختمان محل ثبت نام میسر است.
  7. در صورت به حد نصاب نرسیدن کلاس(با تعداد کمتر از 5 نفر) دوره بصورت نیمه خصوصی و با مدت 50% زمان اعلام شده برگزار میگردد.
  8. مدت زمان رزرو و استفاده از کلاس با پرکردن فرم انتقال و به مدت 6 ماه پس از پر کردن این فرم امکان پذیر است و در صورت ابلاغ افزایش شهریه پرداخت مابه التفاوت الزامی می باشد.
  9. درصورت بحران واعمال تعطیلی در چارچوب تصمیمات ابلاغی نهادهای رسمی کشور،کلیه کلاس های حضوری که قابلیت برگزاری به صورت کلاس های آنلاین را دارد در بستر پلتفرم آموزش الکترونیکی برگزار خواهد شد.
  10.  هزينه آزمون مجدد جهت دوره های دارای پورتفولیو به میزان3ساعت آموزش خصوصی ان دوره- درس میباشد. هزينه آزمون مجدد جهت دوره های فاقد پورتفولیو به میزان15%شهريه آن دوره می باشد.
    اخذآزمون مجدد تا يک سال پس از پايان دوره مقدوربوده و بعد از آن فراگیرمشمول تجديد دوره می گردد .
    تبصره4: کلیه موارد درج شده در بالا، شامل دوره های پکیج نیز خواهد بود.
  11. آیین نامه کلاس های خصوصی:
    در صورت تقاضای تغییر در برنامه کلاس (ساعت – روز) دانشپذیر موظف استحداقل یک روز کاری قبل از شروع کلاس موارد را بادپارتمان مطرح کند.
    طبق قوانین دانشپذیر می تواند در صورت بروز هر گونه مشکل یک جلسه از هفت جلسه را لغو نماید مشروط بر انکه حداقل 3 ساعت کاری قبل از شروع جلسه به دپارتمان اطلاع دهد در غیر اینصورت یک جلسه مذکور برگزار شده لحاظ می گردد.
    داوطلبان ملزم به رعایت حجاب اسلامی در موسسه می باشند