درباره آموزش ccna چه می‌دانید؟

این دوره آموزشی که به دوره های سیسکو نیز معرف می‎‌باشد، به راه اندازی ساختاربندی نگهداری و عیب یابی شبکه های کامپیوتری که اغلب هم در بستر سخت افزاری می‌باشد می‌پردازد.

از مباحث مهمی که در این دوره آموزشی خواهید اموخت می‌توان، طراحی فیزیکی شبکه ، تنظیم ، راه اندازی و نگهداری روترها و سوئیچ های شرکت سیسکو را مثال زد ،دوره آموزش ccna اولین کورس از دوره های سیسکو و در حقیقت نقطه آغاز کار با آن محسوب خواهد شد.

معرفی آموزش ccna

دوره آموزش ccna ﻛﻪ همانطور که گفته شد نقطه آغازین  ﻭ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﭘﻴﺶ ﻧﻴﺎﺯ ﺳﺎﻳﺮ مدارک ﺳﻴﺴﻜﻮ می‌باشد ﺷﺎﻣﻞ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﭘﺎﻳﻪ ﺍﻯ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺷﺒﻜﻪ LAN WAN ، ﻧﺤﻮﻩ ﻧﺼﺐ ﻭ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯﻯ ﺍﻳﻦ ﻧﻮﻉ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎ ﺗﺎ ﺳﻄﺢ کوچک (ﺯﻳﺮ ﻳﻜﺼﺪ ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ ﺩﺭ ﺷﺒﻜﻪ) و…ﻣﻰ ﺑﺎﺷﺪ. ﺩﺭ این دوره آموزشی ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ سوئیچینگ ﺭﻭﺗﻴﻨﮓ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﻧﺤﻮﻩ ﻧﺼﺐ ﻭ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯﻯ ﺳﻮﻳﻴﭻ ﻫﺎ ﻭ ﺭﻭﺗﺮﻫﺎﻯ ﺳﻴﺴﻜﻮ ﺩﺭ ﻻﻳﻪ ﻫﺎﻯ ﺩﻭﻡ ﻭ ﺳﻮﻡ ﺷﺒﻜﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﺭﺳﻰ ﻗﺮﺍﺭ خواهد گرفت و علاوه برآن ﭘﺮﻭﺗﻜﻞ ﻫﺎﻯ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﻰ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﻢ ﺗﺎ ﺳﻄﺢ ﺑﺎﻻﺗﺮﻯ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ دوره +NETWORK ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺍﺩﻩ خواهد شد.

بازار کار آموزش ccna

بازار کار این رشته در حال حاضر بسیار خوب است و برای متخصصان که با مباحث سیسکو آشنایی و یا تسلط دارند در ایران و کل دنیا کارهای مناسبی وجود دارد.

بر طبق آمار جهانی که در سالهای اخیر برای رشته های سیسکو و مایکروسافت و کلا آموزش شبکه وجود دارد رتبه نخست را در مشاغل پر درآمد به خود اختصاص داده است.

در ایران به دلیل محدود بودن متخصصین این رشته ، در بین دانشجویان طرفداران زیادی پیدا کرده است، به طور تقریبی اکثر افرادی که در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند حداقل تا پایان دوره CCNP گذرانده می‌توانند جذب مشاغل و شرکتهای بزرگ و رو به رشد شوند.

برای مطالعه بیشتر: آشنایی با دوره های آموزشی مهندسی شبکه

پیش نیاز دوره آموزش ccna:

گذراندن دوره + Network(آموزش نتورک پلاس +CompTIA Network) و داشتن اطلاعات پایه در زمینه ساختار کلی شبکه، توپولوژی ها، پروتکلTCP/IP ، لایه های OSIو آشنایی کلی با سرویس ها از جمله DNS،DHCP از پیش‌نیازهای این دوره آموزشی می‌باشد.

مخاطبین آموزش ccna:

مخاطبین این دوره آموزشی پولساز که طرفداران زیادی دارند شامل موارد زیر می‌باشند:

  • مدیران شبکه
  • (دوره ccna)کارشناسان ارشد شبکه
  • مشاورین سیستم های امنیت اطلاعات(دوره CEH (هکر قانونمند)تحلیل امنیت و تست نفوذ)
  • متخصصین Cisco

مزایای شرکت در دوره آموزش ccna مجتمع فنی تهران

دانشپذیران با شرکت در دوره آموزش ccna که در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب  تحت نظارت برترین اساتید و به صورت عملی در محیطی دوستانه برگذار خواهد شد علاوه بر دریافت مدرک دو زبانه و معتبر مجتمع فنی قادر خواهند بود مانند یک حرفه‌ای وارد بازار کار شوند.

Share
Published by
admin

Recent Posts

بازار کار دستیار دندانپزشک

بازار کار دستیار دندانپزشک :  به طور کلی می توان گفت که با توجه به…

2 ماه ago

عوامل و عناصر تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی

بررسی عوامل و عناصر تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی : پیش از پرداختن به موضوع…

3 ماه ago

مدیریت بازرگانی بین الملل

مدیریت بازرگانی بین الملل و مفاهیم مرتبط تجارت بین الملل (مدیریت تجارت بین المللی): تجارت…

3 ماه ago

دریافت مدرک دیجیتال مارکتینگ

 دریافت مدرک دیجیتال مارکتینگ برای مهاجرت : دریافت دیپلم دیجیتال مارکتینگ برای مهاجرت: در دنیای…

4 ماه ago

دوره آموزش ICDL

امروزه بسیاری از افراد علاقمند به شرکت در دوره آموزش ICDL می باشند اما نمی…

4 ماه ago

شغل های مرتبط با نرم افزار فتوشاپ

شغل های مرتبط با نرم افزار فتوشاپ ما امروز می خواهیم در این مطلب شغل…

4 ماه ago