کاربرد نرم افزار Revit

رویت (Revit) نرم افزاری است که در زمینه مدل سازی و اطلاعات ساختمان کاربرد دارد و بهره گیری از آن در پروژه های طراحی موجب بهبود مدل سازی ها می شود. ویژگی های جدید و امکانات جدید و به روز و کاربرد نرم افزار Revit، تنظیمات موجود در Revit، استفاده از آن را برای طراحی ها و مدل سازی های مختلف راحت تر کرده است. نرم افزار Revit برای رشته معماری مناسب می باشد و همینطور ابزارها و ویژگی های گوناگون موجود در نرم افزار Revit هم به طور خاص و ویژه برای انجام کار های مدل سازی اطلاعات ساختمان به وجود آمده اند. این ویژگی و کاربرد نرم افزار Revit باعث راحتی در ایجاد ساختارهای پیچیده شده است و طراحی و مستند سازی را در مدت کوتاه و کمی و با دقت بالا و زیاد به انجام می رساند. مدل های هوشمند ایجاد شده به وسیله نرم افزار Revit یک پروژه کلی را شامل می شود و در یک فایل پایگاه داده ذخیره می شود.

برای آشنایی با کاربرد نرم افزار Revit باید آن را به صورت اصولی یاد بگیرید و مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار Revit می باشد و تمامی علاقمندان به این نرم افزار می توانند در دوره های آموزشی شرکت نمایند. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب این دوره ها را زیر نظر اساتید برجسته کشور به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می کند و در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود. جهت شرکت در این دوره ها می توانید از طریق وب سایت این مجموعه ثبت نام نمایید و یا می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نکات کاربرد نرم افزار Revit

کاربرد نرم افزار Revit

نرم افزار Revit هم اکنون یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای موجود در حوزه معماری است. کاربرد نرم افزار Revit در حوزه معماری را می توان یکی از دلایل محبوبیت  این نرم افزار دانست که در این جا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • طراحی مفهومی: یکی از کاربرد نرم افزار Revit برای استفاده کنندگان، پیش نمایش پروژه های خودشان است. آن ها با استفاده از این قابلیت می توانند به سرعت طرح جامع و کلی طبقات را ترسیم کرده و یا در طرح استاندارد تغییراتی ایجاد کنند و آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.
  • تغییرات خودکار در Revit: کلیه اجزاء مورد نیاز ساختمان در Revit با یکدیگر در ارتباط هستند و این ارتباط هوشمندانه باعث شده تا با هر تغییری در مدل نرم افزار به صورت اتوماتیک بر روی دیگر اجزاء تغییرات را اعمال کند که در نتیجه به تغییر نهایی در مدل کلی ساختمان اثر می گذارد
  • استفاده از کامپوننت هادر Revit: از کاربرد نرم افزار Revit این است که مجموعه ای کامل از کامپوننت های پارامتریک ساختمانی است. ذخیره تغییرات و پارامترهای جدید از قابلیت های Revit است که می توان آن را در پروژه های دیگر استفاده کرد.
  • مستند سازی قوی Revit :Revit ظرفیت مدل سازی بالایی دارد و این قابلیت باعث شده تا طراحان به آسانی مشکلات موجود را شناسایی و بررسی کنند و در مراحل اولیه ترسیم آن را برطرف کنند که به نوعی یکی از بهترین کاربرد نرم افزار Revit است.
  • به دست آوردن خودکار اندازه ها: کاربرد نرم افزار Revit این امکان را برای طراحان فراهم می کند تا مقدار دقیق متریالی که مورد نیاز است را به عنوان محصول جانبی به دست آورند.
  • هماهنگی مشترک: نرم افزار Revit با استفاده از امکانات و توانایی خود توانسته طراحی، مدلینگ سازه و مدیریت تسهیلات را در یک محیط واحد و مشخص مجزا کند. این قابلیت باعث شده که کلیه کاربران به روز بوده و از مسئولیت های خود آگاهی داشته باشند.
  • دسترسی به پروژه: از کاربرد نرم افزار Revit که مهم و ویژه است، دسترسی چند نفر به یک پروژه واحد است به این صورت که Revit اجازه ذخیره تمام اطلاعات و داده های پروژه را در یک فایل می دهد. این قابلیت باعث می شود تا کاربران زیادی بتوانند بر روی یک پروژه واحد کار کنند و تغییرات را ایجاد کنند و ذخیره کنند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با نرم افزار Revit

ثبت نام در دوره آموزش نرم افزار Revit

اگر قصد یادگیری این دوره را دارید، می توانید همین حالا به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده و در این دوره ثبت نام نمایید. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با استفاده از بهترین تجهیزات آموزشی قصد دارد هنرجویان را با دانش بالا به بازار کار معرفی کند و سعی دارد تا سطح علمی و آموزشی هنرجویان را افزایش دهد. دوره های آموزشی باعث می شود تا هنرجویان تخصص های لازم برای ورود به بازار کار را به دست آورند تا مشکلی برای پیدا کردن شغل نداشته باشند و همچنین هنرجویان می توانند با یادگیری یک یا چند تخصص، آینده ی خود را رقم بزنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.