برای آموزش برنامه نویسی اندروید شما نیاز به حضور در کلاس های آموزشی دارید تا بتوانید این برنامه نویسی را به نحو احسن و حرفه ای انجام دهید. از این رو مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، کلاس های آموزشی صفر تا صد برنامه نویسی اندروید را برای شما علاقمندان به یادگیری برنامه نویسی اندروید فراهم دیده تا زیر نظر مجرب ترین استاید برنامه نویسی آموزش ببینید و از این راه بتوانید کسب درآمد داشته باشید.

درباره برنامه نویسی اندروید

امروزه با پیشرفت علم و تکنلوژی در اکثر جهان افراد از گوشی های هوشمند برای رفع نیاز های روزمره خود استفاده می کنند. درواقع از کودکان گرفته تا بزرگسالان در حال حاضر از گوشی های هوشمند استفاده کرده و این امر باعث شده کسب و کار خوبی برای برنامه نویسان به وجود بیاد. طراحی اپلیکیشن های اندروید و آینده روشنی که در انتظار برنامه نویسان اندروید است، موجب شده افراد زیادی علاقمند به یادگیری برنامه نویسی اندروید شوند. از این رو تصمیم گرفتیم اطلاعاتی را در این زمینه جمع آوری کرده و به شما عزیزان ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

صفر تا صد برنامه نویسی اندروید

برنامه نویسی اندروید از کجا شروع کنیم ؟؟

اندروید چیست؟؟

به زبان ساده اندروید سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های هوشمند که توسط بیش از 30 کمپانی معروف پشتیبانی می شود. این سیستم عامل به پرکاربرد ترین و محبوب ترین سیستم عامل گوشی های هوشمند تبدیل شده است و توانسته است بیش از 73 درصد از بازار سیستم عامل گوشی های هوشمند را در اختیار خود درآورده است. اندروید اوپن سورس است و برنامه نویسان می توانند با استفاده از Android SDK برنامه های مختلفی برای این سیستم عامل بنویسند. همچنین می توان گفت اندروید سیستم عاملی متن باز است که بر پایه هسته لینوکس توسط شرکت گوگا توسعه داده شده است. متن باز بودن اندروید به این معناست که سورس کد اصلی آن در دسترس عموم قرار دارد یا به عبارتی برای استفاده از آن نیازی به دریافت مجوز و یا صرف هزینه نیست. متن باز بودن اندروید باعث می شود که سورس کد اصلی آن به راحتی در اختیار کاربران و توسعه دهندگان مختلف در سراسر جهان قرار گیرد و این امر موجب شده اندروید توسط توسعه دهندگان بیشماری بررسی شود و در نهایت ارتقا یابد. درواقع اندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان بتوانند هرچه سریع تر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند. اندروید در سال 2003 توسط اندی رابین برای دوربین های دیجیتالی ایجاد شد، و در سال 2005 شرکت اندروید توسط گوگل خریداری شد و در سال 2008 اولین نسخه سیستم عامل اندروید توسط این شرکت ارائه شد.

چند گام اصلی برای شروع یادگیری صفر تا صد برنامه نویسی اندروید

زبان اصلی برنامه نویسی اندروید جاوا (Java) است بنابراین اولین گام برای آموزش برنامه نویسی اندروید شروع یادگیری مفاهیم شیء گرای این زبان و اینکه بدانید چطور از آن ها استفاده کنید. شما می تواید برای یادگیری حرفه ای جاوا در کلاس ها آموزش برنامه نویسی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت کنید.

بعد از یادگیری زبان جاوا گام دوم این است که تمام موارد لازم در فرآیند برنامه نویسی اندروید را فرا بگیرید، یعنی شما برای ساخت اپلیکیشن های اندرویدی با اندروید استودیو، لازم است معماری اندروید و عناصر طراحی متریال، اصول آزمودن رابط کاربری، روش های رفع باگ یاد بگیرید و با Googel Play و Firebase آشنا شوید. در گام سوم باید در مورد کیت توسعه نرم افزاری اندروید یا همان Android SDK بیشتر یاد بگیرید، نسخه های مختلف اندروید را بشناسید، باید بیاموزید چطور بهترین عملکرد را در اپلیکیشن های اندروید خود داشته باید و… در گام چهارم باید یاد بگیرید که چطور از اپلیکیشن های اندروید کسب درآمد داشته باشید.

البته برای یادگیری برنامه نویسی اندروید به پیش نیاز های فنی و غیر فنی نیاز دارید که چند نمونه آن را در زیر بیان می کنیم:

  • آشنایی مقدماتی به منظور کار با کامپیوتر و اینترنت
  • آشنایی با زبان انگلیسی، الگوریتم و ریاضیات
  • داشتن وقت و انگیزه کافی
  • آشنایی با یک زبان برنامه نویسی به منظور توسعه اپلیکیشن های اندروید
  • فراگیری مفاهیم مربوط به کد نویسی شیء گرا
  • و…

شما عزیزان می توانید برای شرکت در دوره های آموزشی برنامه نویسی اندروید مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب از طریق ثبت نام اقدام فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  تماس 66939772 – 66933439 حاصل فرمایید.

آموزش برنامه نویسی پایتون پروژه محور