دوره های پیشرفته آموزش فتوشاپ

دوره های پیشرفته آموزش فتوشاپ زیر نظر باتجربه ترین اساتید در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در یک دوره 60 ساعته برگزار می گردد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به بروزترین سیستم های آموزشی مجهز می باشد و هنرجویان می توانند به بهترین شکل در دوره های آموزش فتوشاپ شرکت نمایند.

اکثر افرادی که در دوره های آموزش نرم افزار فتوشاپ شرکت می کنند کسانی هستند که کارهای گرافیکی و طراحی انجام می دهند.

همچنین تمامی دانشجویان هنر، گرافیک، عکاسی، معماری و افرادی که در زمینه فیلم سازی و انیمیشن سازی فعالیت می کنند باید به یک نرم افزار گرافیکی و طراحی تسلط داشته باشند.

نرم افزارهای فتوشاپ، افترافکت، کورل دراو، 3D Max، پرمیر و … در زمینه طراحی و ویرایش عکس و فیلم می باشند که طراحان می توانند از آن ها برای کار خود کمک بگیرند.

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار تخصصی در زمینه ویرایش و طراحی تصاویر می باشد و از این رو پرمخاطب ترین نرم افزار محسوب می شود.

دوره های پیشرفته آموزش فتوشاپ

کاربرد نرم افزار فتوشاپ

تقریبا از نرم افزار فتوشاپ می توان در تمامی زمینه های طراحی استفاده کرد و با آن می توان تمامی طراحی ها را انجام داد

شما با یادگیری نرم افزار فتوشاپ می توانید انواع کارت های ویزیت، کارت پستال، بنرهای تبلیغاتی، بروشور و انواع لوگو را طراحی نمایید

ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ

هنرجویان و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در دوره های آموزشی از جمله دوره آموزش فتوشاپ، از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام نمایند.

برای این کار کافیست به تقویم آموزشی سایت مراجعه کرده و وارد دپارتمان مورد نظر شوید و در کلاس مورد نظر اقدام به ثبت نام نمایید.

اگر اطلاعات کمی در مورد دوره های آموزشی این مجتمع دارید می توانید به صورت تلفنی و حضوری با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.