دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ مجتمع فنی تهران در سال 99

برگزاری دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ مجتمع فنی تهران در سال 99 زیرنظر اساتید مجرب کشور برای علاقمندان به این زبان برنامه نویسی.

سی شارپ یکی از پرطرفدارترین زبان های برنامه نویسی در دنیا است که توسط شرکت مایکروسافت به کاربران معرفی شده است همچنین بروزرسانی این زبان نیز برعهده این کمپانی می باشد.

روش های مختلفی برای نوشتن کد تحت زبان برنامه نویسی سی شارپ وجود دارد، مهم ترین روش های نوشتن برنامه تحت سی شارپ برنامه نویسی ساده و برنامه نویسی سه لایه می باشد.

اگر شما قصد دارید به روش ساده، چندلایه و… بتوانید برنامه نویسی کنید کافی است در دوره های آموزش برنامه نویسی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب حضوریابید.

باحضور در این دوره ها شما به صورت پروژه محور برنامه نویسی با زبان سی شارپ را آموزش خواهید دید، تجربه ثابت کرده است یادگیری به صورت عملی دارای درصد موفقیت بیشتر است.

در ادامه توضیحات بیشتر درباره روش های برنامه نویسی سی شارپ برای شما عزیزان خواهیم داد، تا پایان این مطلب همراه باشید.

برنامه نویسی سی شارپ به روش ساده

در برنامه نویسی سی شارپ افرادی به از روش ساده استفاده می کنند که سه حالت دارند:

  1. افرادی که مبتدی هستند
  2. افرادی که سی شارپ را آموزش می دهند
  3. افرادی که برای کار ساده ای از س شارپ استفاده می کنند

بیشتر استفاده از روش ساده سی شارپ مربوط به افراد مبتدی می باشد، سی شارپ یک زبان ساده و پیچیده می باشد که این بستگی به نوع استفاده شخص از آن دارد.

بسیاری از افرادی که به تازگی با این زبان برنامه نویسی و محیط آن آشنا می شوند به سادگی آن پی می برند اما با حرفه ای تر شدن درمیابند که چه کار های بزرگی می توان با سی شارپ انجام داد.

پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید در دوره ای شرکت کنید تا با این زبان آشنا شوید، در دوره های آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ مقدماتی مجتمع فنی تهران شرکت نمایید.

همچنین اگر قصد دارید در دوره ای شرکت کنید تا به صورت کامل سی شارپ را یادبگیرید در دوره های صفرتاصد مجتمع فنی تهران نمانیدگی انقلاب شرکت نمایید.

برنامه نویسی سی شارپ چندلایه (سه لایه)

برنامه نویسی سه لایه مزیت های بسیار زیادی نسبت به برنامه نویسی به شیوه کلاسیک دارد، از جمله این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • امنیت بالای برنامه
  • گسترش و توسعه آسان برنامه

در معماری سه لایه برنامه به چندین بخش فیزیکی و منطقی دسته بندی می شود، که هر بخش وظیفه انجام عملیات خاصی را برعهده دارد.

به عنوان مثال یک بخش تنها وظیفه دارد ظاهر Ul برنامه را برای کاربران تامین کند، اکثر برنامه های چند لایه دارای لایه های زیر هستند:

  1. Presentation Layer
  2. Business Logic Layer
  3. Data Access Layer

لایه Presentation وظیفه دارد بحث Ul را در برنامه شما تامین کند، این لایه همان چیزی است که کاربر می بیند و با آن سروکار دارد، داده وارد می کند، حذف می کند و جستجو می کند.

لایه Business Logic وظیفه پردازش اطلاعات وارد شده توسط کاربران و عملیاتی مانند این دارد، لایه Data Access هم همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه ارتباط با پایگاه داده و برنامه شما را دارد.

در این لایه داده های وارد شده توسط کاربران در بانک اطلاعاتی نوشته و یا اطلاعات درخواستی وی را برای او بازیابی می نماید.

دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ

ویژگی دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ
  • آموزش زیرنظر اساتید برجسته کشوری
  • ارائه مدرک معتبر و دو زبانه ی مجتمع فنی تهران
  • آموزش در محیطی آرام و آموزشی همراه با امکانات روز دنیا
مخاطبین دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ
  • دانش آموزان
  • دانشجویان رشته کامپیوتر
  • دانجشویان رشته IT
  • دانشجویان رشته برق
  • دانشجویان رشته ICT
  • و سایر علاقمندان به سی شارپ
هدف از برگزاری دوره های آموزشی

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های مختلف قصد دارد تا با تعلیم و تربیت نیروی متخصص، افراد جدیدی وارد بازارکار و صنعت کشور نماید.

قطعاً از زمینه های پیشرفت هر جامعه ای وجود افراد متخصص و کاربلد می باشد، حال تصور کنید این نیروی متخصص و کاربلد قشر جوان جامعه باشند.

درحال حاضر صنعت کشور ما به افراد جوان متخصص نیاز دارد، مجموعه مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب سعی دارد در این زمینه گره ای را از هم باز کند.

نحوه ثبت نام در دوره های آموزش سی شارپ

علاقمندان می توانند برای شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب از طریق لینک “ثبت نام” اقدام فرمایند.

همچنین دوستان عزیز می توانند با تماس با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 به صورت تلفنی در این دوره ها ثبت نام نمایند.

توجه: باتوجه به شرایط شیوع ویروس Covid – 19 در کشور، دوره های مجتمع فنی تهران به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و پس از بازگشت به شرایط نرمال کلاس ها به صورت حضوری ادامه می یابد.