مشخصات بهترین دوره آموزش پریمیر

بعد از گذراندن این دوره آموزشی فوق‌العاده دانشپذیران قادر خواهند بود تا به صورت حرفه ای با پرده سبز یا آبی (کروماکی) که همان پس زمینه عکس یا فیلم است پس‌زمینه عکس و فیلم‌ها را حذف و تصاویر مورد نظر را جایگزین نمائید.

از دیگر ویژگی های دوره آموزش پریمیر که باعث محبوبیت آن تیز شده است توانایی انجام ویرایش ویدیو با فرمت های مختلف در این برنامه است که باعث شده اتلاف وقت به حداقل رسانده چرا که در گذشته کاربران برای ویرایش ویدیو ها با نرم افزارهای دیگر گرافیکی باید از نرم افزارهای واسطه برای تغییر فرمت ویدیو استفاده کرده که این موضوع باعث اتلاف وقت برای انجام کارها بوده است.

یکی دیگر بخش هایجذاب این آموزش پرطرفدار ، افزودن متن به ویدیو ها است شما عزیزان قادر خواهید بود تا به صورت عنوان (Title) یا زیرنویس و یا تیراژ های آغازین و پایانی را در ویدیوها قرار دهید.

بهترین دوره آموزش پریمیر کدام است و چه آموزش‌هایی را در این دوره خواهید دید؟

بهترین دوره آموزش پریمیر کدام است و چه آموزش‌هایی را در این دوره خواهید دید؟دانشپذیران با گذراندن دوره پریمیر،ابتدا با محیط کار نرم افزار و نحوه ی کار با ابزارهای آن به صورت کامل آشنا خواهند شد و بعد از آن در مرحله بعد قادر خواهند بود تا انواع فیلم و کلیپ 3D و HD را به صورت حرفه ای ویرایش نمایند,علاوه بر آن مونتاژ انواع  ویدیوها را نیز می‌توانند انجام دهند و میکس های بسیار زیبایی را تولید نمایند. نکته جذاب دیگری که در پریمیر وجود دارد این است که با گذراندن این دوره اموزشی می توانند انواع ابزارها، موسیقی، متن و… را به ویدیو اضافه کرده و ویدیوهایی با فرمت های مختلف را تولید نمایئد.

معرفی بهترین دوره آموزش پریمیر Adobe premier :

نرم افزار پریمیر همانطور که می‌دانید یک نرم افراز  طراحی و گرافیک است که توسط  کمپانی ادوبی (Adobe) ساخته و روانه بازار شده است.

بعد از گذراندن این دوره آموزشی با استفاده امکانات و تکنولوژی های ویرایشی قادر خواهید بود تا ویدیوهای متفاوت با فرمت های متفاوت را توسط ابزار های گوناگون به صورت حرفه ای ویرایش نمائید که این ویرایش ها شامل اقداماتی مانند: تغییر رنگ و صدا یا افزودن متن و موسیقی و… خواهد بود.

مزایای دوره آموزش پریمیر :

دوره آموزشی پریمیر و یادگیری آن مزیت‌های زیادی دارد که یکی از بزرگترین مزیت های آن سازگاری آن با سایر نرم افزارهای ادوبی بوده چرا که این نرم افزارها شامل موارد زیر می‌باشد:

1.نرم افزار افترافکت  (After Effect) :

اگر با افتر افکت کارهای گرافیکی خود را انجام می‌دهید کلیه کلیپ ها و ویدیوهای این نرم‌افزار را می‌توانید به سادگی در نرم افزار پریمیر کپی نمائید و در نهایت هم قادر خواهید بود تا انواع متن، عناوین و نشانه ها (Logo) را داخل ویدیوها اضافه نمائید. آموزش افترافکت در کنار دوره پریمیر به شما کمک میکند تا ویدیو های حرفه ای تری بسازید .

2.نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) :

فایل های فتوشاپ را هم قادر خواهید بود در نرم افزار پریمیر بارگذاری نمائید و تنظیماتی همچون رنگ را بر روی ویدیوها اعمال کنید.

چرا دوره آموزشی مجتمع بهترین دوره آموزش پریمیر است؟

چرا دوره آموزشی مجتمع بهترین دوره آموزش پریمیر است؟دوره آموزش پریمیر مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که زیر نظر بهترین اساتید این دوره به صورت عملی برگذار می‌شود یکی از پر مخاطب ترین و کارآمدترین دوره های گروه سینمای دیجیتال این مجموعه می‌باشد. این دوره که توسط دپارتمان هنر و سینمای دیجیتال خدمت دانشپذیران عزیز ارائه شده است و، دارای ویژگی هایی می‌باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

1.آموزش تخصصی و به روز این نرم‌افزار ادبی : همه سرفصل ها و محتویات آموزشی که در دوره آموزش پریمیر مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به دانشپذیران عزیز ارائه می‌شود ، به صورت کاملاً تخصصی و آکادمیک و مطابق با به روزترین متدهای آموزشی بین المللی خواهد بود.

2.آموزش عملی و همچنین پروژه محور نرم افزار پریمیر : همه سرفصل ها و مباحثی که در این دوره آموزشی خواهید آموخت، علاوه بر آموزش تئوری ، در قالب انجام پروژه های عملی نیز ارائه خواهد شد.

3.اساتید تراز اول این آموزشگاه : همانطور که گفته شد این دوره اموزشی در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب زیر نظر بهترین اساتید برگذار خواهد شد چرا که تمامی اساتید دوره های آموزش پریمیر این مجموعه در شمار برجسته ترین اساتید حوزه تدوین و ویرایش فیلم در سطح ایران هستند.

4.دریافت مدرک معتبر مجتمع فنی تهران : بعد از پایان این دوره آموزشی ، دانشپذیرانی که دوره را با موفقیت به پایان رسانده اند ، مدرک معتبر و دو زبانه مجتمع فنی تهران را دریافت خواهند کرد. این مدرک نه تنها در داخل ایران ، بلکه در خارج از کشور نیز از دارای اعتبار می‌باشد.

5.اموزش این دوره آموزشی نردبانی است برای بازار کار : تمامی معلومات ارائه شده در دوره آموزش پریمیر مجتمع فنی تهران ، علاوه بر تخصصی و به روز بودن ، کاملاً مطابق با نیازهای بازار کار است. از این رو با شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید کار مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید و مانند یک حرفه‌ای وارد بازار کار خواهید شد.

6.ضبط دوره آموزشی و همراه : بعد از پایان دوره ، هنرجویان با امکان دسترسی به ویدیوی ضبط شده دوره آموزشی، می‌توانند مباحث آموزشی ارائه شده را دوباره دوره نمایند.

آموزش پریمیر Premiere