آموزش نرم افزار 3D Max به صورت تخصصی

آموزش نرم افزار 3D Max به صورت تخصصی هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید با تجربه و مجرب برگزار می گردد.

برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max به صورت تخصصی می توانید از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام نمایید.

معمولا اکثر مخاطبانی که در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max شرکت میکنند دانشجویان معماری، گرافیک و هنر می باشند که باید حداقل به یکی از نرم افزارهای طراحی تسلط داشته باشند.

امروزه نرم افزار 3D Max به کمک طراحان آمده به طوری که با آن می توان انواع طراحی های داخلی و خارجی، صنعتی، سه بعدی و گرافیکی انجام داد.

نرم افزار 3D Max با قابلیت ها و افزونه هایی که دارد کار را برای طراحان بسیار آسان کرده به طوری که می توان طراحی را با جزییات کامل انجام داد.

کاربرد نرم افزار 3D Max

یکی از کاربرد نرم افزار 3D Max، طراحی های صنعتی می باشد که با آن می توان ابتدا طراحی مورد را نظر را با تمام جزییات شبیه سازی کرد.

کاربرد دیگر این برنامه در ساخت بازی های کامپیوتری می باشد که با آن می توان تمامی کاراکترهای بازی را به طور طبیعی طراحی نمود.

با نرم افزار 3D Max می توان انواع طراحی های داخلی و خارجی را انجام داد و می توان ابتدا به کمک این نرم افزار محیط پیرامون خود را به صورت سه بعدی طراحی نمایید.

آموزش نرم افزار 3D Max در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

به دلیل استقبال هنرجویان دوره های آموزش نرم افزار 3D Max هر ساله در این مجتمع برگزار می گردد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره های شرکت داشته باشند.

آموزش نرم افزار 3D Max در یک دوره های 100 ساعته برگزار می شود و در پایان یک مدرک دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 66933379 – 66929920  تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه طراحی نمایند.