آموزش فتوشاپ پیشرفته

دوره های آموزش فتوشاپ پیشرفته در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود، علاقمندان به یادگیری کار با نرم افزار فتوشاپ می توانند در این دوره ها شرکت کنند. همان طور که می دانید مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از معتبرترین آموزشگاه های تهران می باشد، که در پایان همه کلاس ها و دوره های آن به هنرجویان مدرک معتبر بین المللی اعطا می شود. اگر شما هم قصد دارید تا در دوره آموزش فتوشاپ شرکت کنید، ما به شما حضور در دوره های آموزش فتوشاپ پیشرفته مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب را پیشنهاد می کنیم. همه دوره های آموزش فتوشاپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، زیر نظر اساتید و متخصصین برجسته این حرفه برگزار می شود.

امروزه در بازار کار مرتبط با فتوشاپ، حرفه ای بودن در این نرم افزار یک امتیاز برای افراد جویای کار محسوب می شود و برای کارفرمایان بسیار مهم است که شما بر این نرم افزار تسلط کافی را داشته باشید. کار کردن با فتوشاپ به دلیل داشتن ابزار گوناگون فرصت آزمون و خطا را در اختیار شما قرار می دهد و باعث افزایش خلاقیت شما می گردد. بنابراین شما می توانید با شرکت در این دوره ها می توانید به صورت پیشرفته این نرم افزار را آموزش ببینید و در این حرفه یک فرد موفق باشید.

فتوشاپ چیست

آموزش فتوشاپ پیشرفته

نرم افزار فتوشاپ از قدرتمندترین و معرف ترین نرم افزار های شرکت ادوبی می باشد، حضور این نرم افزار انقلابی شگرف در، ویرایش، طراحی و عکاسی به وجود آورد. فتوشاپ یکی از تخصصی ترین و قدرتمند ترین نرم افزار ها در جهان است که در زمینه ساخت انواع تصاویر دو بعدی و سه بعدی کاربرد دارد. این نرم افزار با داشتن ابزارها، امکانات فوق العاده و قابلیت های بی شمار، کاربران و طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا مجذوب خود کرده است. قابل ذکر است که نرم افزار فتوشاپ (ویرایش تصاویر) و نرم افزار افترافکت (ویرایش ویدئو) که هردو ساخت شرکت Adobe می باشند هماهنگی بسیار بالایی با یک دیگر دارند. به این معنی که اگر فردی علاقه به یادگیری کار با نرم افزار افترافکت را دارد باید کار با نرم افزار فتوشاپ را نیز به خوبی بلد باشد.

در واقع فتوشاپ که به نظر هنرمندان گرافیک یک نرم افزار جادویی است، یکی از محبوب ترین نرم افزار های ویرایشگر تصاویر می باشد که در دامنه ی بسیار وسیعی از فعالیت های گرافیکی کاربرد دارد. کاربران به وسیله این نرم افزار، تصاویر مختلف را ویرایش می کنند، برش می زنند، تغییر رنگ می دهند و بسیاری از کارهای متفاوت دیگر را می توانند انجام دهند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این نرم افزار نسبت به سایر برنامه های ویرایشگر این است که فایل هایی با فرمت PSD(فرمت خروجی فتوشاپ) را می توانند در نرم افزار هایی نظیر ایلاستریتور، افترافکت، پریمیر و سایر محصولات شرکت Adobe اجرا کنند. با توجه به این ویژگی، از فتوشاپ گاها در زمینه های دیگر نظیر انیمیشن استفاده می گردد.

یکی از مهم ترین کاربرد های فتوشاپ در طراحی گرافیک دیجیتال می باشد که به وسیله آن هنرمند می تواند تصاویری خلاقانه را با ابزار های بی شمار و حرفه ای فتوشاپ طراحی کند و در زمینه های مختلف مانند طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی، طراحی بسته بندی محصولات، ایجاد تایپوگرافی، طراحی جلد کتاب و.. به نمایش گذارد. هرمندان گرافیک می توانند با استفاده از این نرم افزار نقاشی های دیجیتال را نیز به تصویر بکشند. از دیگر کاربرد های فتوشاپ می توان به عکس های پرسنلی، پوسترهای تبلیغاتی، کارت های ویزیت، بنرها، سربرگ ها، رابط گرافیکی نرم افزارها، جلد نشریات، تیتراژ فیلم ها، محیط گرافیکی سایت ها و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران

نحوه ثبت نام در کلاس آموزش فتوشاپ پیشرفته

آموزش فتوشاپ پیشرفته

شما عزیزان می توانید به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کنید و یا با کلیک برروی لینک ثبت نام برای حضور در دوره آموزش فتوشاپ پیشرفته و یا هر دوره آموزشی دیگری اقدام نمایید. چرا که مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب علاوه بر دوره های آموزش فتوشاپ دوره های دیگری نیز از جمله آموزش نرم افزار 3d max، آموزش برنامه نویسی، آموزش طراحی وب، آموزش سئو سایت، آموزش وردپرس و… برگزار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد کلاس ها و دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.