آموزش فتوشاپ حرفه ای

برای شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ حرفه ای می توانید به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید و این کلاس ها در یک دوره ی 60 ساعته برگزار می گردد. بسیاری از موسسات دوره های آموزش فتوشاپ را برگزار می نمایند اما مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره های آموزش فتوشاپ حرفه ای را برگزار می کند. فتوشاپ با امکانات و قابلیت هایی که دارد این نرم افزار را به یک نرم افزار تخصصی جهت ویرایش و طراحی عکس تبدیل کرده است و اکثر افراد برای انجام کارهای طراحی خود از این نرم افزار استفاده می کنند. اکثر مخاطبانی که در دوره های آموزش فتوشاپ حرفه ای شرکت می کنند، دانشجویان گرافیک، عکاسی، هنر و معماری می باشند تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند. دوره های آموزش فتوشاپ حرفه ای جزء پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به شمار می رود چرا که این دوره ها زیر نظر اساتید با تجربه و با سیستم های پیشرفته برگزار می گردد. در ادامه می خواهیم توضیحاتی درباره بازارکار و آینده شغلی این نرم افزار کاربردی و همینطور نحوه ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ را بیان کنیم، با ما همراه باشید.

بازارکار و آینده شغلی نرم افزار فتوشاپ چگونه است

آموزش فتوشاپ حرفه ای

همه‌ ما دوست داریم شغلی را انتخاب کنیم که علاوه بر علاقه به آن، درآمد خوب و آینده شغلی مناسبی نیز داشته باشیم. کسانی که به رشته گرافیک علاقه دارند و وارد حوزه کاری این رشته می‌ شوند، حتما اولین اسمی که به گوششان خورده، فتوشاپ است. فتوشاپ برنامه ‌ای کاربردی و جامع است که کارایی آن بر هیچ کس پوشیده نیست. نیازی نیست که حتما گرافیست‌ باشید تا کارتان به فتوشاپ بیفتد، این برنامه در عرصه ‌های صنعتی و تجاری نیز کاربرد های بسیاری دارد. کار کردن با فتوشاپ بسیار راحت است و از آن می ‌توانید برای ادیت عکس‌ هایتان استفاده کنید. در واقع فتوشاپ یک برنامه‌ حرفه ‌ای برای ویرایش عکس و تصاویر است. البته برنامه‌ های گرافیکی دیگری نیز برای همین کار وجود دارد مانند ایلاستریتور، ادیوس، پریمیر، کورل و… . بازارکار فتوشاپ در کشور ایران روز‌ به ‌روز در حال افزایش است و رشد بسزایی دارد. البته نا گفته نماند که بازار کار فتوشاپ در کشور های دیگر نیز بسیار پر رونق بوده و روز به روز نیز در حال رشد می باشد. بنابراین می توان گفت که این حرفه نه تنها در ایران بلکه در سایر کشور ها نیز بسیار کاربردی بوده و شما در هر زمینه ای می توانید از آن استفاده کنید. از فرصت های شغلی نرم افزار فتوشاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عکاسی
  • انیمیشن سازی
  • فیلم سازی
  • طراحی گرافیک
  • طراحی سایت
  • شرکت های تبلیغاتی
  • چاپخانه ها
  • ناشر مجله و کتاب

همچنین شما می توانید با یادگیری نرم افزار فتوشاپ انواع طراحی ها مانند طراحی بنر تبلیغاتی، بروشور و ویرایش عکس را انجام دهید. البته برای ورود به بازار کار فتوشاپ ابتدا باید مهارت کافی را به دست آورید و این مهارت تنها با آموزش فتوشاپ به صورت حرفه ای و تخصصی امکان پذیر است. اگر شما بتوانید کار با نرم افزار فتوشاپ را به طور حرفه ای و خلاقانه انجام دهید مطمئن باشید که در این مسیر موفق خواهید شد و با گذشت زمان و بدست آوردن تجربه در این زمینه می توانید به راحتی به کسب درآمد بالاتری نیز دست پیدا کنید.

نحوه ثبت نام در دوره ی آموزش فتوشاپ حرفه ای

آموزش فتوشاپ حرفه ای

جهت ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ حرفه ای می توانید به وب سایت مجتمع فنی تهران مراجعه کنید و یا برای هدایت مستقیم به صفحه ثبت نام آنلاین روی لینک ثبت نام کلیک کنید. یکی از نکات قابل توجه در این دوره ها این است که برای ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ حرفه ای نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی ندارید و تمامی افراد می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند. پس از گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود که با آن می توانند به سرعت جذب بازارکار شوند. پیشنهاد می کنیم که جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و نحوه برگزاری آن ها با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

66939772 – 66933439

بیشتر بخوانید: آموزش فتوشاپ قدم به قدم