آموزش فتوشاپ برای طراحان

آموزش فتوشاپ برای طراحان و تمامی افرادی که علاقمند هستند نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرند، در مجتمع فنی تهران نمانیدگی انقلاب برگزار می گردد. شرکت در این دوره ها برای عموم آزاد می باشد و به دلیل استقبال هنرجویان دوره ی آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی به شمار می رود. این دوره های آموزش فتوشاپ با حضور اساتیدی ماهر و با تجربه برگزار می شود، در این دوره ها تمام نکاتی اصولی و طلایی کار با نرم افزار فتوشاپ به هنرجویان آموزش داده می شود. به عبارتی می توان گفت که هنرجویان بعد از اتمام دوره ها صفر تا صد کار با نرم افزار فتوشاپ را فرا گرفته اند و به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند و از طریق آن به کسب درآمد بالایی دست یابند. جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ برای طراحان می توانید به سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کنید، در ادامه مقاله توضیحاتی در این رابطه داده ایم با ما همراه باشید.

نرم افزار فتوشاپ

آموزش فتوشاپ برای طراحان

همانطور که می دانید نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار تخصصی طراحی می باشد که با آن می توانید انواع تصاویر و عکس ها را ویرایش و یا طرح کنید. فتوشاپ از محصولات شرکت ادوبی می باشد که به دلیل استقبال میان طراحان، برترین نرم افزار طراحی و ویرایش عکس به شمار می رود و تاکنون هیچ نرم افزار به اندازه ی فتوشاپ کارآمد نبوده است. ضمن این که با توجه به قدرت این نرم افزار امروزه می توان آن را فراتر از یک نرم افزار گرافیکی به حساب آورد، و می توان گفت که با توجه به جایگاه ویژه فتوشاپ در بازار کار امروزه فتوشاپ یک صنعت نیز به حساب می آید. یکی از ویژگی های نرم افزار فتوشاپ این است که محاسبات آن بر حسب پیکسل می باشد و برعکس نرم افزار ایلاستریتور که بر حسب ریاضی محاسبه می شود. نرم افزار فتوشاپ با قابلیت ها و پلاگین هایی که دارد می تواند هر جلوه ای را خلق کند و همین امر موجب شده تا محبوب ترین نرم افزار گرافیکی در بین طراحان باشد. کاربرد های فتوشاپ بخش عمده ای از محیط اطراف ما رو در بر گرفته، عکس های پرسنلی، پوستر های تبلیغاتی، کارت های ویزیت، بنر ها، سربرگ ها، رابط گرافیکی نرم افزار ها، جلد نشریات، تیتراژ فیلم ها، محیط گرافیکی سایت ها و… همگی برای زیبا تر شدن و حتی به وجود آمدن، باید یک بار از زیر دست های هنرمند فتوشاپ عبور کنند. همچنین نرم افزار فتوشاپ در طراحی لباس نیز کاربرد بسیاری دارد که در ادامه می خواهیم توضیحاتی راجع به آن بدهیم.

بیشتر بخوانید: آموزش فتوشاپ برای هنرجویان

کاربرد فتوشاپ در طراحی لباس

آموزش فتوشاپ برای طراحان

در عصر حاضر از انواع نرم افزارها برای کارهای روزمره استفاده می شود که قسمتی از این نرم افزارها در اختیار طراحان قرار گرفته است. با ظهور و پیشرفت نرم افزارها واقعی مجازی، صنعت لباس نیز دستخوش پیشرفت ها وتوسع های جدیدی شده است. رمز موفقیت کشورهای جهان اول در تولیدات پوشاک استفاده از روش های صنعتی و در کنار آن بهره گیری صحیح از ابزارهای روز، روش های نوین طراحی و مدیریت تولید می باشد که یکی از این ابزار استفاده از نرم افزارهای گرافیکی و طراحی است.

براساس بررسی های انجام شده نرم افزارهای مختلفی جهت طراحی و دوخت لباس استفاده می شود که از بین نرم افزارهای موردنظر نرم افزار فتوشاپ، پیشگام ترین وسیله طراحی در بازار امروز بوده و مرثرترین تکنیک های کد را که برای طراحی پارچه استفاده می گردد می توان توسط نرم افزار فتوشاپ انجام داد. طراحان لباس از این نرم افزار می توانند برای طراحی و تصویرسازی انواع پوشاک، اکسسوری، استفاده از فیلترها، طراحی تکسچرها، رندرینگ، روتوش، ساخت براش ها، خلق کاراکتر و… استفاده کنند.

ثبت نام دوره های آموزش فتوشاپ برای طراحان

 

جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ که در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید، بدین صورت که به سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده و بعد به صفحه ثبت نام آنلاین رفته و اقدام به ثبت نام کنید. البته برای راحت تر شدن شما در این روند می توانید بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید و به راحتی و مستقیم به صفحه ثبت نام آنلاین منتقل شوید. پس از گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود که معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و تاریخ شروع آن ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.