آموزش سی شارپ برای هنرجویان

مجتمع فنی تهران کلاس آموزش سی شارپ برای هنرجویان برگزاری می کند، اگر شماهم علاقمند به یادگیری کار با زبان برنامه نویسی می باشید می توانید در این کلاس ثبت نام نمایید.

 کلاس آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ زیر نظر اساتید برتر کار با C# برگزار می شود، همچنین در پایان برگزاری این کلاس به هنرجویان مدرک معتبر بین المللی اعطا می شود.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب جهت ارائه آموزشی کامل به هنرجویان از محیطی آرام و آموزشی، بروزترین سیستم ها برای برگزاری کلاس های آموزشی استفاده می کند.

پیشنهاد می کنیم همین الان در کلاس آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب ثبت نام نمایید، زیرا ظرفیت کلاس به سرعت تکمیل می شود.

مخاطبین کلاس آموزش سی شارپ برای هنرجویان

  • دانشجویان رشته کامپیوتر
  • داشنجویان رشته it
  • دانشجویان رشته ict
  • دانشجویان رشته برق و الکترونیک
  • و سایر علاقمندان به یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ

یکی از دلایل پرطرفدارن بودن زبان برنامه نویسی سی شارپ، امکان نوشتن App ها می باشد، اپلیکیشن های کاربردی امروزه استفاده های بسیار زیادی برای کاربران سیستم عامل ها دارد.

با یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ و پیدا کردن تخصص در این حرفه، به سرعت خواهید توانست برنامه (App) های مختلفی برای سیستم عامل های موجود بنویسید.

سی شارپ چیست (C#)؟

یک زبان برنامه ‌نویسی شی گرا، ساده و مدرن است که توسط شرکت Microsoft عرضه شده است .NET Foundation این پروژه‌ی متن‌باز (Open Source) را مدیریت می‌ کند.

C# یک زبان برنامه ‌نویسی شی گرا و کامل است که به برنامه ‌نویسان این امکان را می‌دهد اپلیکیشن‌هایی کراس ‌پلفترم (cross-platform) برای پلتفرم‌های ویندوز، تحت وب و موبایل بنویسند.

برنامه نویسان می توانند برنامه‌های C# را در سیستم‌عامل‌های لینوکس، ویندوز، iOS و اندروید بنویسند.

C# یک زبان برنامه‌نویسی مدرن است، می توانیم از آن برای نوشتن برنامه‌های نرم‌افزاری مدرن امروزی استفاده کنیم.

از C# می‌توانیم برای توسعه‌ ی انواع مختلف اپلیکیشن‌ها استفاده کنیم: برنامه‌های کلاینت ویندوز، کامپوننت‌ها (component) و کتابخانه‌  (library)، سرویس‌ها (service) و APIها، اپلیکیشن‌های تحت وب، برنامه‌های موبایل، اپلیکیشن‌های ابری و بازی‌های ویدیوئی.

پیش نیاز حضور در دوره آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ

قبل از اینکه اولین اپلیکیشن C# را شروع کنید، باید یک ویرایشگر متن (Editor) یا محیط یکپارچه ‌ی توسعه‌ ی نرم‌‌افزار (IDE) داشته باشید، که بتوانید در آن کدهایتان را بنویسید و کامپایل کنید.

بهترین IDE موجود برای برنامه ‌نویسان C#، Visual Studio شرکت Microsoft است، نسخه‌ ی کنونی آن Visual Studio 2019 است.

Visual Studio 2019 به سه صورت مختلف عرضه می‌ شود: Visual Studio 2019 Enterprise، Visual Studio 2019 Professional و Visual Studio 2019 Community

Visual Studio 2019 Community رایگان است، در این آموزش از Visual Studio 2017 Community استفاده خواهیم کرد.

همین ‌طور می‌ توانید از Visual Studio Code هم استفاده کنید.

Visual Studio Code یک ویرایشگر کدِ رایگان، سبک و متن باز است که می ‌توانید از آن برای نوشتن و دیباگ کردن (Debug) کدهایتان استفاده کنید. VS Code از بیشتر زبان‌های برنامه‌ نویسی پشتیبانی می ‌کند.

ثبت نام در دوره آموزش سی شارپ

برای حضور در دوره آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ “مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب” می توانید از طریق لینک “ثبت نام” اقدام فرمایید.

توجه داشته باشید با ثبت نام به صورت اینترنتی در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شامل تخفیفات ویژه ای خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان و نحوه برگزاری این دوره می توانید با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.