تخفیف 20 درصدی برای ثبت نام دوره های فناوری اطلاعات شامل دوره های طراحی سایتدوره های برنامه نویسیدوره های شبکه با کد تخفیف  itc1403

دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار – مقدماتی تا پیشرفته

حسابداری ویژه بازار کار

دوره حسابداری ویژه بازار کار درباره چیست؟

خلاصه ای از آنچه دوره حسابداری ویژه بازار کار درباره ی آن است:

دوره حسابداری ویژه بازار کار یک دوره عملی اجرایی است که در واقع افرادی که در این دوره شرکت میکنند آماده میشن برای اینکه بتونن بازار کار حسابداری شرکت های حقوقی و حتی حسابداری افراد حقیقی را انجام دهند! در این دوره دانش پذیر با اصول حسابداری و حسابداری میانه آشنا میشه این دوره برای کسانی طراحی شده است که تحصیلات آکادمیک حسابداری ندارند یا فقط در حد تئوری حسابداری در دانشگاه دوره گذراندن، با گذراندن 180 ساعت دوره مربوطه میتونن به راحتی وارد بازار کار بشن و شغل مد نظرشون رو پیدا کنن.

دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار از چه سطحی شروع می شود و به کجا ختم می شود؟

تعداد دانشپذیر: 630
امتیاز: 4.9
دوره حضوری / آنلاین
گواهینامه بین المللی مجتمع فنی تهران
هزینه دوره: 13.658.000 تومان
نزدیک ترین تاریخ پیش بینی شروع: هفته سوم مرداد ماه

پیش نیاز دوره حسابداری ویژه بازار کار چیست؟

دوره حسابداری ویژه بازار کار مناسب چه افرادی است؟

همه علاقمندان یا افرادی که نیاز به یادگیری اصول حسابداری دارند میتوانند در دوره حسابداری صفر تا صد شرکت کنند. مهارت ها دوره حسابداری به شما در توسعه کسب و کار یا استغال در حوزه حسابداری کمک میکند.

آیا دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار پیش نیازی دارد؟

هیچ پیش نیازی برای این دوره وجود ندارد و دوره حسابداری از ابتدا میباشد.

وسایل مورد نیاز دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار چیست؟

  • سیستم کامپیوتری جهت تمرین در منزل
  • لوازم مرتبط با یادداشت کردن مطالب کلاس

سرفصل دوره حسابداری ویژه بازار کار چیست؟

دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار شامل چه مطالبی است؟

این دوره به صورت کلی شامل دو بخش حسابداری بازرگانی و حسابداری خدماتی به همراه نکات بیمه و مالیات و همچنین برنامه های کاربردی اصلی حسابداری مثل سپیدار و هلو میباشد.
جزئیات در تمام بخش ها به همراه رفع باگ ها و خطاهای معمول حسابداری گفته خواهند شد و حتی اگر در دانشگاه حسابداری را نگذرانده باشید به راحتی میتوانید در این دوره صفر تا صد حسابداری بازار کار را آموزش ببنید و 8 ترم دانشگاهی و زمانش را برای خودتان ذخیره کنید.

سرفصل دوره حسابداری ویژه بازار کار مجتمع فنی شامل چه مواردی می‌شود؟

در بخش حسابداری خدماتی شما با اصول اولیه حسابداری و ثبت سند حسابداری و تهیه دفاتر روزنامه آشنا میشوید و سپس به تهیه تراز آزمایشی دو ستونه و چهار ستونه پرداخته میشود و بعد داشنپذیر باید بستن حساب ها و انواع آن را فرا بگیرد بعد از اتمام جزئیات حسابداری خدماتی وارد حسابداری بازرگانی میشویم، از نحوه تاسیس یک شرکت تا ریز جزئیات مالیاتی و بیمه، سرفصل به سرفصل به صورت کاملا کارا پیش میرویم.

  • آموزش حسابداری مالیاتی و محاسبه مالیات و جریمه و معافیت و بخشودگی به صورت تئوری و عملی
  • آموزش چرخه کامل حسابداری در شرکت های بازرگانی
  • آموزش حسابداری حقوق و دستمزد به همراه اکسل و ترنفد ها و نکات کلی
  • آموزش تهیه و تنظیم گزارشات و صورتحساب های مالی جهت ارائه به مدیران و سازمان های دولتی مربوطه
  • آموزش حسابداری با متد های جدید و به روز
  • آموزش نرم فزار حسابداری هلو
  • آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار
  • آموزش حسابداری مکانیزه
  • آموزش لیست بیمه

آینده شغلی دوره حسابداری ویژه بازار کار چیست؟

بازار کار دوره حسابداری ویژه بازار کار مجتمع فنی تهران به چه صورت است؟

دانش‌پذیران در حین دوره و بعد از گذروندن دوره حسابداری شرکت‌های خدماتی می‌تونن رزومه خودشون را آماده کنند و در حقیقت جویای کار بشن و این جویای کار شدن بهشون کمک می‌کنه که مطالبی که آموزش داده رو کاملا در اجرا به صورت ملموس باهاش روبرو بشن و نقاط ضعفشون رو پی ببرند بازار کار رشته حسابداری هم بسیار گسترده هست و روزانه هزاران آگهی برای جایگاه های حسابدار، کمک حسابداری، سرپرست حسابداری و کارشناسی مالی و…. در سایت های کاریابی قرار میگرد که شما میتوانید نهایت استفاده را ببرید.

سوالات متداول

چرا به آموزش حسابداری ویژه بازار کار – مقدماتی تا پیشرفته نیاز دارم؟

دوره حسابداری ویژه بازار کار مجتمع فنی تهران چه تفاوتی با سایر دوره ها دارد؟

مزیتی که این دوره نسبت به سایر دوره های موجود دارد:

مزیتش اینه که شما صفر تا صد تمام کدینگ‌ها و نکات و مطالب شرکت‌های خدماتی و بازرگانی رو یاد می‌گیرید و می‌تونید به مرحله اجرا برسونید در این دوره شما کلیه کارهایی که یک حسابدار از صفر کمک حسابداری تا حسابدار ارشد شدن نیاز داره رو یاد میگیرید!

این دوره ۱۸۰ ساعته ویژه بازار کار تمرکزش بر اجرایی شدن دانسته‌های دانش پذیراست که بتونن اون مطالبی رو که فرا گرفتن توی عملیات اجرایی شرکت‌ها استفاده کنند. همچنین مهارت کامل سند زدن و گزارش بینی و تهیه گزارش برای مدیریت نیز فرا گرفته میشود

این دوره حسابداری ویژه بازار کار چه کاربردی دارد؟

شمارا به راحتی وارد بازار کار مربوطه کرده و با دو برنامه مهم حسابداری اشنا میکند

دلیل نیاز یک فرد به دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار مجتمع فنی چیست؟

حسابداران ماهر با تحصیلات آکادمیک حسابداری، همیشه در بازار کار مورد نیاز هستند و با افزایش شرکت‌های خدماتی و بازرگانی، نیاز به این نیروهای کار ماهر هر روز افزایش پیدا میکنه. افرادی که این دوره ‌ها شرکت میکنند ، دانش عملی و اجرایی لازم را هم پیدا کرده‌اند، به راحتی می‌توانند در انواع شرکت‌ها مشغول به کار شوند و نیازهای بازار کار را برطرف کنند.

 

چه مهارت هایی در آموزش حسابداری ویژه بازار کار – مقدماتی تا پیشرفته بدست می آورم؟

هنرجوها پس از گذراندن دوره حسابداری ویژه بازار کار مجتمع فنی تهران چه مهارتی کسب می‌کنند؟

دلیل نیاز یک فرد به یک دوره یکی بهره‌برداری مالی از فرصت‌های ویژه حسابداراست چون بازار کار حسابداری همیشه حسابدارهایی که بتونن کار انجام بدن نیاز داشته و کسایی که فقط تئوری بلد نباشند بتونن کار با نرم‌افزار انجام بدن برای همین این دوره برای کسی که بخواد در فیلد حسابداری کار بکنه دوره بسیار مفیدی هستش و چون بعد از گذراندن دوره به راحتی می‌تونن با نرم‌افزارهای هلو و سپیدار کار بکنند.

و کلیه رویدادهای مالی یک شرکت خدماتی یا بازرگانی باهاش آشنا میشم و می‌تونن در اون شرکت‌ها به اجرا در بیارن و موقعیت های شغلی مناسب را پیدا کنند!

نحوه گذراندن دوره حسابداری ویژه بازار کار  و تمرینات به چه صورت است؟

در این دوره آموزشی، ما با ترکیبی از تئوری و  مباحث عملی به دانشجویان کمک می‌کنیم تا مهارت‌های لازم در زمینه حسابداری بازرگانی و حسابداری خدماتی را کسب کنند. دوره به صورت مرحله‌ای طراحی شده است تا دانشجویان بتوانند به طور کامل با مفاهیم و عملیات واقعی بازار کار اشنا بشنوند!

در پایان دوره، دانشجویان با تسلط کامل بر مفاهیم تئوری و توانایی عملی در صدور و ثبت اسناد بازرگانی و اسناد خدماتی، آماده ورود به بازار کار خواهند بود. ما با ارائه  مدارک معتبر و قابل ترجمه مجتمع فنی تهران در این دوره جامع، به دانشجویان کمک می‌کنیم تا با اطمینان و مهارت وارد دنیای حرفه‌ای حسابداری شوند.

پروژه نهایی دوره حسابداری ویژه بازار کار به چه صورت است؟

اساتید در پایان دوره به صورت کامل از کلیه بخش های مختلف دوره از دانشپذیران پروژه میگیرند، عموما یک بار با استفاده از برنامه حسابداری و یک بار توسط امتحان کاغذی به صورت علمی-عملی که سطح دانشپذیر کاملا مشخص شود

اساتید دوره حسابداری ویژه بازار کار چه کسانی هستند؟

...

نظرات

3 دیدگاه برای آموزش حسابداری ویژه بازار کار – مقدماتی تا پیشرفته

  1. Amiri

    دوره ی حسابداری بسیار مناسب هست و بنده راضی هستم

  2. Maria

    دوره ی بسیار کاربردی و جامعی بود. من بعد از اتمام دوره مشغول به کار شدم. 🙂

  3. Ansari

    دوره حسابداری کامل و بی نقص بود و استاد دوره کاملا به مباحث مسلط بودند و به بیان شیوا مطالب رو آموزش دادن. عالی بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسابداری ویژه بازار کار
نزدیک ترین پیش بینی شروع: هفته سوم مرداد ماه
هزینه دوره: 13.658.000 تومان

ثبت نام دوره حسابداری ویژه بازار کار

توضیح کامل درباره دوره حسابداری ویژه بازار کار – آنچه برای آشنایی با دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار لازم است بدانند:

این دوره تمامی دروس مربوط به بازار کار شرح میدهد و به همراه پروژه عملی، همراه با استاد پیش برده میشود. مباحثی همچون، توضیح تئوری های حسابداری به صورت کامل و قابل فهم، توضیح انواع ثبت های اسناد حسابداری در شرکت های حقوقی، قوانین مالیات بر ارزش افزوده و قوانین مالیات بر درآمد حقوق کاملا بررسی میشوند.

در این دوره حسابداری بازرگانی ( مالی یک و مالی دو) از صفر تا صد توضیح داده میشود و در مسیر پیش رو مباحث پیشرفته تر مثل موجودی کالا(روش ادواری و دائمی) دارایی های ثابت و حقوق و دستمزد در حسابداری درس داده میشود.

در این دوره ذکر میشود با وجود موبایل بانک و اینترنت بانک مغایرت گیری دستی تقریبا منسوخ شده است و روش های جایگزین و به روز برای مغایرت گیری ذکر میشود!

استفاده از ابزار های مانند اکسل کار عملی را برای شما واضح تر میکند و در کنار آن دو برنامه کاربردی سپیدار و هلو نیز تدریس میشود که شمارا نسبت به دیگر افراد بازار کار که فقط به صورت تئوریک از دانشگاه میخواهند وارد بازار کار شوند چند پله جلوتر میبرد!

علاوه بر حسابداری بازرگانی، حسابداری خدماتی در شرکت ها نیز به صورت کامل آموزش داده میشود و سعی میشود تا دانش پذیر به صورت کاملا کاربردی حسابداری را درک کند!

دوره های مرتبط با آموزش حسابداری ویژه بازار کار

ثبت نام با تخفیف + مشاوره رایگان + شرایط اقساطی

اگر دوست داری ثبت نام اقساطی انجام بدی و همکاران ما با شما تماس بگیرند. شماره ات رو ثبت کن