درباره کلاس مکالمه زبان انگلیسی بیشتر بدانید:

درباره کلاس مکالمه زبان انگلیسی بیشتر بدانید:تقویت مهارت صحبت کردن با اعتماد به نفس هدف بسیاری از زبان اموزان از شرکت در دوره ها ی مکالمه زبان انگلیسی می باشد. اما اکثر افراد از اشتباه کردن در جمع می ترسند در صورتی که اشتباه کردن بخشی از فرایند یادگیری در هر زمینه ای ست.
مانند هر مهارتی با تمرین مداوم و به کارگیری یک سری تکنیک شما میتوانید به مرور زمان این مهارت بسیاری مهم و کاربردی را بهبود دهید. در ذیل این مطلب به شماری از این تکینک ها اشاره خواهیم کرد. لازم به توضیح هست این موارد جنبه تکمیلی برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی دارد و شرکت در دوره های تخصصی الزامی می باشد.

دوره های آموزش زبان انگلیسی در مجتمع فنی شعبه انقلاب زیر نظر بهترین اساتید با بهترین متد آموزشی برگذار خواهد شد و به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا در زمان کوتاهی زبان انگلیسی یاد بگیرید.

کلاس مکالمه زبان انگلیسی و مراحل یادگیری آن:

1.گوش کنید.
یکی از مهم ترین راه های افزایش مهارت مکالمه زبان انگلیسی گوش کردن به منابع انگلیسی ست. گوش دادن از جنبه های متفاوتی برای شما سودمند است. با گوش دادن این امکان برای شما فراهم میشود تا تعدادی کلمه بدون تلاش زیاد بیاموزید. گوش کردن به تلفظ صحیح تر و تشخیص ترکیب کلمات به شما کمک میکند این موضوع برای مکالمه زبان انگلیسی با اعتماد به نفس بسیار موثر است.
برای زبان آموزان مبتدی بهتر است به مکالمه های ابتدایی کتابهای مقدماتی و یا انیمیشن های ساده گوش کنید. زبان آموزان مقاطع بالاتر میتوانید به پادکست گوش کنند این تمرین باید به صورت مکرر انجام شود عبارت های که به نظر برایتان جدید یا با اهمیت تر است را حفظ کنیدو سعی کنید در صحبت های خود به کار بگیرید و یا شنیده های خود را برای شخصی به زبان خود تعریف کنید. این همان هدف ما یعنی مکالمه زبان انگلیسی ست.
2.بخوانید.
سعی کنید مطالب مرتبط با علاقه مندی های خود بخوانید کتابهای داستان و رمان منبع بسیار مهم و ارزشمند لغت می باشد.
عامل تردید خیلی افراد در خواندن کتاب های داستان طولانی بودن پروسه ی شروع تا پایان است. اما خواندن هر روز بسیار سودمند است. اگر زمان محدودی دارید می توانید آن را به خواندن مقالات مرتبط با علایق خود اختصاص دهید. بعد از بازخوانی مجدد مقاله می توانید خلاصه ای از ان بنویسید و یا برای افراد دیگر بازگو کنید.

3.آمادگی
معمولا افراد برای داشتن مکالمه انگلیسی تردید دارند و همانطور که پیشتر به آن اشاره شد از اشتباه کردن و یا عدم توانایی در برقراری ارتباط می ترسند. ما با پیش امادگی به راحتی میتوانیم این مشکل را حل کنیم. به رستوران میروید؟ به عبارتهای که قرار است به کار ببرید فکر کنید و آنها را اماده کنید.

4.صحبت کردن
هیچ کپسول جادویی برای تقویت مهارت مکالمه وجود ندارد. پس صحبت کنید. خودتان را در موقعیت هایی قرار دهید که مجبور باشید انگلیسی صحبت کنید. در محل کار و یا تحصیل مجبورید انگلیسی صحبت کنید؟ عالی. ازین موقعیت استفاده کنید و سعی کنید با افراد اطرافتان ارتباط برقرار کنید و و هرچند محدود مکالمه انگلیسی داشته باشید. حتی این امکان وجود دارد که فرصت تعامل در یک کافی شاپ اتفاق بیفتد. سعی کنید از محدوده ی اطمینان پیشروی کنید و این موضوع را در نظر بگیرید که در حوزه ی صحبت کردن اول این خودتان هستید که می توانید به خودتان کمک کنید.
و شما می توانید با افراد انگلیسی زبان در شبکه های اجتماعی ارتباط بگیرید و سعی کنید در یک محیط هر چند مجازی یک مکالمه انگلیسی واقعی داشته باشید.
5.صدای خود را ضبط کنید.
اکثر ما دوست نداریم صدای ضبط شده ی خود را بشنویم. اما این یک فرصت عالی برای بهبود تلفظ و در نتیجه داشتن یک مکالمه ی انگلیسی عالی ست. بعد از گوش کردن به یک پادکست و یا قسمتی از یک فیلم انچه را شنیده اید سعی کنید با صدای خود ضبط کنید و تمام تلاش خود را به کار گیرید تا جملات و کلمات را بسیار مشابه صدای اصلی بیان کنید وقتی به صدای خود گوش میدهید با نسخه اصلی مقایسه کنید و سعی کنید خطاهای خود را در زمینه تلفظ و ریتم ادای کلمات بهبود دهید.

ادامه مراحل یادگیری زبان در کلاس مکالمه زبان انگلیسی

  • ادامه مراحل یادگیری زبان در کلاس مکالمه زبان انگلیسی عبارت بیاموزید .
    به جای یادگیری کلمات به صورت انفرادی گروه کلملت را یاد بگیرید این روندی ست که شما برای یادگیری زبان مادریتان را به صورت طبیعی طی کرده اید.
  • از یادگیری لذت ببرید.
    این یک تجربه ی پرتکرار است افرادی که زمان بهتری در طول یادگیری دارند بازدهی بیشتری در پروسه ی یادگیری خواهند داشت پس به علاقه مندی های خود بیشتر اهمیت دهید و زمان بیشتری را صرف یادگیری مواردی کنید که زمان بهتری را براتون ایجاد میکنند.
  • مجموعه اموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب کلاسهای مکالمه ی زبان انگلیسی را دو دو سطح مقدماتی و متوسط برگزار میکند. لازم به توضیح است کلیه کلاسهای ترمیک مکالمه محور بوده و در جهت تقویت مهارت مکالمه برنامه ریزی شده است و این دوره نیز با تمرکز بیشتر بر مکالمه انگلیسی و تکنیک های جدید و کاربردی به صورت حضوری برگزار می شود.
    برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری درباره آموزش زبان انگلیسی و نحوه برگذاری دوره های اموزشی آن دارید به صفحه دوره های آموزش زبان انگلیسی مراجعه نمائید تا اطلاعات کاملی در این باره در اختیارتان قرار گیرد.