کلاس جامع آموزش فتوشاپ

برگزاری کلاس جامع آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، برای شرکت در این کلاس برروی لینک ثبت نام کلیک نمایید. امروزه نرم افزار فتوشاپ از اهمیت ویژه ای در طراحی و ویرایش تصاویر برخوردار است و طرفداران بسیار زیادی را در دنیا جذب خود کرده.

باتوجه به اهمیت فتوشاپ در صنعت طراحی و گرافیک، مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در این زمینه می نماید. هنرجویان درصورت علاقه به یادگیری کار با نرم افزار فتوشاپ، بدون داشتن هیچگونه پیش نیازی، می توانند در کلاس جامع آموزش فتوشاپ ثبت نام نمایند. در ادامه توضیحاتی درباره فتوشاپ، کاربرد های فتوشاپ و بازار کار آن خواهیم داد، با ما همراه باشید.

درباره نرم افزار فتوشاپ

کلاس جامع آموزش فتوشاپ

فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر حرفه ای است که توسط کمپانی Adobe ساخته و بروزرسانی می شود، این نرم افزار برای طراحی و ویرایش تصاویر استفاده می شود. در حال حاضر فتوشاپ محبوب ترین نرم افزار برای طراحی و ویرایش تصاویر در بین کاربران است که از محصولات با ارزش شرکت Adobe بشمار می آید. کاربران نرم افزار فتوشاپ افرادی هستند که در کامپیوتر ها با گرافیک ثابت و متحرک سروکار دارند، عکاس ها، طراحان سایت، انیماتور ها، ناشرین و… جزء این افراد می باشند. گرچه این نرم افزار برای ساخت ویرایش عکس ها و چاپ طراحی شده، اما به طور فزاینده ای برای تولید عکس مخصوص وب استفاده می شود.

همچنین فتوشاپ ارتباط قوی با دیگر نرم افزار های  Adobe، برای ویرایش و ساخت انیمیشن، کلیپ های آموزشی  دارد، فرمت اختصاصی فایل های فتوشاپ PSD می باشد. از این فرمت می توان در نرم افزار هایی مانند After Effects و Premier که ساخته شرکت Adobe می باشند استفاده کرده. در واقع فرقی نمی کند که شما یک عکاس باشید، معمار، طراحی گرافیک و یا یک طراح سایت؛ در دنیای امروز هرکسی که با دنیای دیجیتال و کامپیوتر سر و کار دارد، بدون شک حداقل یک بار به فتوشاپ نیازمند شده است.

کاربرد های فتوشاپ

کلاس جامع آموزش فتوشاپ

از مهم ترین کاربرد های فتوشاپ می توانم به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد فتوشاپ در گرافیک: گرافیک یا به طور کامل تر، طراحی گرافیک یکی از شاخه های هنرهای تجسمی است. در این حرفه هنرمند به وسیله نقاشی، عکاسی یا روش های دیگر چاپ، تصاویری را خلق کرده و به روی سطوح مختلف اثر هنری اش را به نمایش می گذارد. یکی از مهم ترین کاربرد های فتوشاپ در طراحی گرافیک دیجیتال می باشد که به وسیله آن هنرمند می تواند تصاویری خلاقانه را با ابزار های بی شمار و حرفه ای فتوشاپ طراحی کند و در زمینه های مختلف مانند طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی، طراحی بسته بندی محصولات، ایجاد تایپوگرافی، طراحی جلد کتاب و… به نمایش گذارد. هرمندان گرافیک می توانند با استفاده از این نرم افزار نقاشی های دیجیتال را نیز به تصویر بکشند.

کاربرد فتوشاپ در معماری: شاید به نظر عجیب باشد ولی فتوشاپ در معماری نیز کاربرد دارد، از جمله کاربرد فتوشاپ در معماری می توان به استفاده از آن در شیت بندی و پست پروداکشن اشاره کرد. معماران در طول تحصیل خود و یا در بازار کار، پروژه نهایی خود را باید به بهترین شکل ارائه دهند که فتوشاپ به راحتی این امکان را در اختیارشان قرار می دهد. در پست پروداکشن به وسیله فتوشاپ، آن ها می توانند رندر های نهایی خود را اصلاح کنند، پس زمینه دلخواه خود را طراحی کنند، مصالح مورد نظر را به سطوح اضافه کنند و حتی نور تصاویر را تغییر دهند.

کاربرد فتوشاپ در عکاسی: عکاسی هنر گسترده ای است که در زمینه های مختلف مانند پرتره، طبیعت و… کاربرد دارد. اما چیزی که به زیبا شدن هر چه بیشتر تصاویر ثبت شده عکاسان کمک می کند، آموزش فتوشاپ است. فتوشاپ در عکاسی پرتره کمک قابل توجهی به زیبایی تصویر می کند و ابزار های بینظیری در زمینه روتوش عکس و رفع ایرادات صورت سوژه دارد. فتوشاپ به عکاسان کمک می کند که کیفیت تصاویر را بالا ببرند و حتی عکس های قدیمی را ترمیم و بازسازی کنند. همچنین به کمک این نرم افزار جذاب می توان پس زمینه تصویر، نور و کنتراست تصاویر ثبت شده را تغییر داد و بسیاری از فیلتر ها و تکنیک های عکاسی را بر روی تصاویر پیاده سازی کرد.

دوره تخصصی آموزش فتوشاپ

بازار کار فتوشاپ در ایران

کلاس جامع آموزش فتوشاپ

همان طور که گفتیم این نرم افزار از اهمیت ویژه ای در صنعت طراحی و گرافیک برخوردار می باشد، به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد. فتوشاپ در کشورما ایران نیز دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد، همچنین مشاغل زیادی نیز به وجود فتوشاپ و متخصصین این نرم افزار نیاز دارند.

به همین دلیل فتوشاپ دارای یکی از بهترین و داغ ترین بازار کار های ایران می باشد، اگر شما قصد حضور در این حرفه را دارید باید به متخصص فتوشاپ تبدیل شوید. کلاس جامع آموزش فتوشاپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، بهترین کلاس آموزش فتوشاپ در تهران می باشد، توصیه می کنیم همین الان در این کلاس ثبت نام نمایید چرا که ظرفیت کلاس ها به سرعت تکمیل می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439