کلاس آموزش فتوشاپ حرفه ای

کلاس آموزش فتوشاپ حرفه ای در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود، هنرجویان علاقمند به فتوشاپ می توانند در این کلاس ثبت نام نمایند.

فتوشاپ یکی از قدرتمندترین ابزار های طراحی و ویرایش تصاویر در سراسر دنیا است که طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است.

این نرم افزار ساخته کمپانی مشهور Adobe است که در زمینه تولید و بروزرسانی انواع نرم افزار ها مانند Adobe After Effects و Adobe Primer پیشگام از دیگر رقبا می باشد.

جالب است بدانید کار نرم افزار های Adobe Photoshop و Adobe After Effects مشابه یکدیگر است با این تفاوت که یکی در زمینه ویرایش تصاویر و دیگری در زمینه تدوین و ویرایش فیلم کاربرد دارد.

در واقع اختیارات و قدرتی که این نرم افزار ها به کاربران خود می دهند دقیقاً با قدرتی که ابزار نقاشی به یک هنرمند می دهد برابر است.

فتوشاپ باعث طراحی و ویرایش تصاویر به گونه ای زیباتر و مهیجتر می شود، به همین دلیل بیشتر افرادی که با کامپیوتر کار کرده اند حتما با این نرم افزار آشنایی دارند.

کلاس آموزش فتوشاپ حرفه ای

کاربرد فتوشاپ در مشاغل

در دنیای امروزی که بیشتر مشاغل به صورت مجازی و در اینترنت و فضای مجازی دنبال می شود کاربرد های بسیار زیادی را دارد.

به عنوان مثال طراحان سایت یا باید خودشان کار با این نرم افزار را به صورت تخصصی بلد باشند یا فردی را استخدام کنند تا عکس های لازم برای پیشبرد کارها فراهم کند.

یکی دیگر از مشاغلی که بیشترین استفاده را از فتوشاپ می برد عکاسی است، درواقع عکاسان بشدت به این نرم افزار وابسته می باشند.

بیشتر افرادی که به عنوان عکاس مشغول به کار هستند ترجیح می دهند به کاربا فتوشاپ مسلط باشند تا اینکه فردی را به عنوان فتوشاپ کار استخدام نمایند.

از دیگر مشاغلی که با نرم افزار فتوشاپ در ارتباط هستند می توان به ناشران، انیماتور ها و حتی متخصصین افترافکت اشاره کرد.

نحوه ثبت نام در کلاس آموزش فتوشاپ

برای شرکت در کلاس آموزش فتوشاپ حرفه ای می توانید به ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده تا همکاران ما برای ثبت نام شما اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین با کلیک برروی لینک ثبت نام می توانید به صورت آنلاین برای نام نویسی در کلاس آموزش فتوشاپ حرفه ای اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.