کلاس آموزش فتوشاپ تخصصی

برای شرکت در کلاس آموزش فتوشاپ تخصصی می توانید با مراجعه به سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، در این دوره های ثبت نام نمایید.

کلاس آموزش فتوشاپ تخصصی هر ساله زیر نظر اساتید با تجربه و مجرب، در یک دوره ی 60 ساعته با بهترین امکانات آموزشی برگزار می گردد.

کلاس های جدید آموزش فتوشاپ در حال پذیرش هنرجویان می باشد و برای شرکت در این دوره ها می توانید همین حالا به صورت اینترنتی ثبت نام نمایید.

نرم افزار فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ امروزه فقط یک نرم افزار گرافیکی برای انجام کارهای طراحی نمی باشد و می توان با این نرم افزار یک کسب و کار درآمدزا درست کرد.

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار ساده در عین حال تخصصی در زمینه ویرایش و طراحی تصاویر می باشد و با آن می توان تصاویر را ویرایش، ترکیب و یا طراحی نمایید.

کلاس آموزش فتوشاپ تخصصی

کاربرد نرم افزار فتوشاپ

در دنیای امروز استفاده از نرم افزارهای طراحی و گرافیکی کار را برای طراحان بسیار آسان کرده است و می توان برای انجام کارهای طراحی از این نرم افزارها استفاده کرد.

با نرم افزارهای طراحی و گرافیکی از جمله نرم افزار فتوشاپ می توان تصاویر شگفت انگیزی خلق کرد و می توان از آن ها در صعنت انیمیشن سازی و فیلم سازی استفاده کرد.

در حال حاضر از نرم افزار فتوشاپ می توان در چاپخانه ها، طراحی وب، طراحی و ویرایش عکس، انیمیشن سازی و فیلم سازی استفاده کرد.

ارائه مدرک پس از پایان دوره

پس از آن که کلاس آموزش فتوشاپ تخصصی را با موفقیت گذراندید، از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دوزبانه به شما ارائه می شود.

این مدرک معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و با آن می توانید در شرکت های دولتی و خصوصی مشغول به کار شوید.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ شروع دوره ها و نحوه برگزاری آن ها می توانید به صورت تلفنی و حضوری با کارشناسان ما در تماس باشید.