کلاس آموزش انیمیشن

برگزاری کلاس آموزش انیمیشن در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، این کلاس ها زیر نظر اساتید برجسته انیمیشن سازی برگزار می شود.

کلاس پیشه رو یکی از جامع ترین کلاس های آموزش انیمیشن می باشد، در این کلاس کار با انواع نرم افزار های مورد نیاز برای انیمیشن سازی آموزش داده می شود.

در کلاس آموزش انیمیشن هنرجویان با مباحث و قواعد مختلف انمیشن سازی آشنا شده و با به پایان رساندن این کلاس توانایی طراحی و ساخت یک انیمیشن دو بعدی و سه بعدی را خواهند داشت.

اگر قصد شرکت در کلاس آموزش انیمیشن را دارید می توانید با کلیک برروی ثبت نام می توانید اقدام نمایید.

کلاس آموزش انیمیشن

ساخت انیمیشن دو بعدی

در واقع شروع یادگیری انیمیشن سازی برای افراد تازه کار، آموزش انیمیشن دو بعدی می باشد، و پس از آن فرد می تواند شروع به یادگیری انیمیشن سازی سه بعدی نماید.

از نرم افزار هایی که در طراحی و ساخت انیمیشن دو بعدی استفاده می شود می توان به نرم افزار فلش، نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار افترافکت اشاره کرد.

نرم افزار فلش یک ابزار قدرتمند برای ساخت محتوای انیمیشن و چندرسانه ای می باشد، با استفاده از ادوبی فلش می توان رسانه های زیبا تهیه کرد.

نرم افزار فتوشاپ که بدون شک قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار حر فه ای ویرایش عکس، طراحی و نقاشی، ساخت مدل های سه بعدی می باشد.

نرم افزار افترافکت قول جلوه های ویژه و حرکت های گرافیکی می باشد، وجود نرم افزار افترافکت با عملکرد خوب خود طرفداران بسیاری را جذب خود کرده.

ساخت انیمیشن سه بعدی

از نرم افزار هایی که در طراحی و ساخت انیمیشن سه بعدی استفاده می شود می توان به نرم افزار مایا، نرم افزار 3D Max و نرم افزار Blender اشاره کرد.

نرم افزار مایا یکی از قدرتمندترین نرم افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی می باشد که به طور زیادی  در استدیوهای انیمیشن سازی و مدل سازی استفاده می شود.

نرم افزار 3D Max یکی از بهترین نرم افزار های مدل سازی 3D می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در حرفه های مختلفی از جمله انیمیشن سازی کاربرد دارد.

نرم افزار Blender ابزار کاربردی و یکپارچه است که امکان ایجاد طیف گسترده ای از محتوای دو بعدی و سه بعدی را فراهم کرده.