چه دوره هایی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود؟

بسیاری از هنرجویان جوان که به تازگی با وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب آشنا شده اند نمی دانند چه دوره هایی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود.

این مجموعه با همکاری اساتید برجسته کشور در زمینه های مختلفی دوره های آموزشی متعددی را برگزار می کنند که علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

اما به این دلیل که هر روز بخش “برگزاری دوره های مجتمع فنی تهران” بروزرسانی می شود، بعضی از هنرجویان متوجه وجود همچین دوره هایی نشوند.

به همین خاطر روزانه مقالاتی از معرفی دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برروی سایت قرار می گیرد تا علاقمندان بتوانند با مطالعه آن ها در دوره مورد نظر خود شرکت نمایند.

در این مطلب نیز قصد داریم چند دوره پرطرفدار مجتمع فنی تهران “نمایندگی انقلاب” به شما علاقمندان و هرجویان عزیز معرفی کنیم، همراه ما باشید.

دوره های آموزش گرافیک

دوره های آموزش گرافیک یکی از دوره های پرطرفدار دربین هنرجویان می باشد، دوره های آموزش گرافیک به چندین بخش تقسیم می شوند:

  • دوره های آموزش فتوشاپ
  • دوره های آموزش کورل
  • دوره های آموزش ایلاستریتور
  • دوره های آموزش ایندیزاین

شرکت در هریک از دوره ها بستگی به علاقه شما دارد، برای مثال هنرجویی علاقه دارد با نرم افزار های پیکسلی به ادیت تصاویر و کارهای گرافیکی مشغول شود.

نرم افزار فتوشاپ از معروف ترین نرم افزار های پیکسلی می باشد، از فتوشاپ در رتوش و ویرایش تصاویر، طراحی پوستر و تصویرسازی، طراحی بنر های تبلیغاتی و… استفاده می شود.

به این دسته از هنرجویان پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزش فتوشاپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت کنند.

اما هنرجوی دیگر داریم که به انجام کارهای گرافیکی با ترن افزار های برداری علاقه دارد، مجتمع فنی تهران برای این دسته از هنرجویان نیز دوره برگزار می کند.

مهم ترین نرم افزار های برداری که براساس معادلات ریاضی و برپایه نقطه و خط منحنی طراحی شده اند، نرم افزار های ایلاستریتور و کورل می باشند.

به همین دلیل پیشنهاد ما به این گروه از هنرجویان شرکت در دوره های آموزش کرول و ایلاستریتور مجتمع فنی تهران می باشد.

چه دوره هایی در مجتمع فنی تهران برگزار می شود

دوره های آموزش حسابداری

یکی دیگر از دوره هایی که در این چندساله طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است دوره های آموزش حسابداری مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد.

نمایندگی انقلاب برترین نمایندگی مجتمع فنی تهران در مرکز برای هنرجویان علاقمند به رشته حسابداری دوره های مختلفی برگزار می نماید.

دوره های آموزش حسابداری مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، شامل دوره های زیر می شود:

  • آموزش حسابداری ویژه بازارکار
  • آموزش حسابداری مالی خدماتی
  • آموزش حسابداری مالی بازرگانی
  • آموزش حسابداری مکانیزه
  • چرخه کامل حسابداری بازرگانی
  • حسابداری مکانیزه با نرم افزار های (هلو و …)

شما می توانید با توجه به استعداد و علاقه خود در دوره های آموزش حسابداری مجتمع فنی تهران نام نویسی نمایید.

آموزش حسابداری ویژه کار در بازارکار، یکی از مهم ترین دوره هایست که در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود.

دلیل اهمیت داشتن حسابداری ویژه بازارکار کاملاً از نام آن مشخص است، افرادی که حسابداری بازارکار را به خوبی آموخته باشند، علاوه بر اینکه با دیگر شاخه ها آشنایی دارن می توانند سریعاً جذب بازار کار شوند.

حسابداری مالی و خدماتی در فراهم آوری اطلاعات مالی دقیق و قابل اعتماد، و تجزیه و تحلیل این اطلاعات برای توسعه پایدار در کشور در حال توسعه ای مانند ایران اهمیت فراوانی دارد.

چرا که وجود اطلاعات دقیق، اعتماد برانگیز، به موقع و مربوط به فعالیت های اقتصادی نه تنها لازم بلکه حیاتی است.

علاوه بر این اطلاعات مالی حاصل از فعالیت های اقتصادی که به وسیله نظام های حسابداری گزارش می شود، می تواند از انحراف مسیر پیش بینی شده، اتلاف منابع اقتصادی و اخلال در برنامه های توسعه اقتصادی جلوگیری کند.

در اینجا  به نیاز جامعه به حسابداری مالی و خدماتی پی میبریم، با توجه به اهمیت این شاخه از حرفه حسابداری مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره های متنوع آموزش حسابداری در زمینه حسابداری مالی و خدماتی برگزار می کند.

حسابداران شرکت های بازرگانی، کار محاسبه قیمت صادرات و واردات محصول، قیمت حمل و نقل محصول، سود و زیان شرکت در یک معامله می باشد.

در نتیجه به یکی دیگر از شاخه های مهم حسابداری برمی خوریم، حسابداری مالی بازرگانی از دیگر شاخه هایی است که مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برای آن دوره برگزار می کند.

دوره های آموزش کافی شاپ

در دنیای امروزی تفریح یکی از بخش های جداناشدنی از زندگی بشر شده است، یکی از محل هایی که مناسب تفریح و حتی تفکر است کافی شاپ ها هستند.

قطعاً افراد کافه هایی را برای رفتن انتخاب می کنند که از دیزاین، منو پذیرایی و نحوه مدیریت آن راضی باشند تا محلی مناسب برای تفریح و یا به آرامش رسیدن باشد.

به همین دلیل باید بدانید اگر قصد داری کافه یا رستورانی برای خود راه اندازی کنید، باید در دوره های آموزش مدیریت کافه ویا رستوران شرکت نمایید.

شرکت در چنین دوره هایی به شما می آموزد تا چگونه محلی را به عنوان کافه یا رستوران اداره کنید تا افراد زیادی را جذب خود کند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره های آموزش کافی شاپ را برای علاقمندان خود برگزار می کند، در صورت تمایل شما می توانید در این دوره ها شرکت کنید.

جالب است بدانید یکی از مهم ترین مزایای این دوره گرفتن مشاوره برای راه اندازی یک کسب و کار و یا معرفی به بازار کار می باشد.

چه دوره هایی در مجتمع فنی تهران برگزار می شود

ثبت نام در دوره های مجتمع فنی تهران

برای ثبت نام در دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب چندین راه پیش روی شما است، اما پیشنهاد ما و مدیریت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب ثبت نام از طریق وب سایت این مجموعه و به صورت آنلاین می باشد.

اگر قصد دارید در هریک از دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت کنید کافیست برروی لینک “ثبت نام” کلیک نمایید، با ثبت نام اینترنتی در دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب از تخفیفات ویژه ای برخوردار می شوید.

همچنین شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی در دوره های آموزشی ثبت نام نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر با شمار تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.