معرفی دوره های مجتمع فنی تهران بخش اول

با معرفی دوره های مجتمع فنی تهران بخش اول همراه ما باشید و در این مطلب قصد داریم تا دوره های دپارتمان فناوری اطلاعات را در این مجموعه شرح بدهیم.

دپارتمان فناوری اطلاعات یکی از پرمخاطب دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب را دارد و هر ساله هنرجویان بسیار زیادی در دوره های مختلف این دپارتمان ثبت نام می کنند.

اما در ادامه دوره های این دپارتمان را برای شما بازگو می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید و تا پایان همراه ما باشید.

دوره های مهندسی شبکه

دوره های مهندسی شبکه در هر موسسه ای جزء مهمترین دوره های آن محسوب می شود و هر فردی که وارد این دوره می شود به طور جدی تا پایان آن را ادامه می دهد.

دوره های مهندسی شبکه شامل دوره های مختلف سیسکو (ccna,ccnp,)، مایکروسافت (MCSA,MCSANetwork+، لینوکس و میکروتیک می باشد.

معرفی دوره های مجتمع فنی تهران بخش اول

دوره های سیسکو و مایکروسافت به گونه ای می باشد که برای شرکت در دوره های بالاتر، نیاز به گذراندن دوره های پایین تر را دارید.

برای مثال شما برای این که در یکی از دوره های مایکروسافت یا سیسکو شرکت کنید، باید قبل از آن دوره Network+ را گذارنده باشید.

هر کدام از دوره های فوق در زمان های مشخص برگزار می گردد و علاقمندان می توانند با توجه به علاقه و تخصص خود در دوره های فوق شرکت نمایند.

توجه داشته باشید که برای شرکت در برخی از دوره ها نیاز به گذراندن پیش نیاز می باشد که جهت اطلاعات بیشتر می توانید از دیگر مطالب سایت کمک بگیرید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دوره های آموزش برنامه نویسی

دوره های آموزش برنامه نویسی مخصوص افرادی است که به برنامه نویسی با زبان های مختلف علاقه دارند و می توانند در دوره ی مورد علاقه خود شرکت نمایند.

دوره های آموزش برنامه نویسی به چند بخش تقسیم می شود که هر بخش چند دوره دارد که در ادامه تمامی آن را برای شما شرح می دهیم.

معرفی دوره های مجتمع فنی تهران بخش اول

  • در بخش برنامه نویسی موبایل دوره های آموزشی java، android به هنرجویان آموزش داده می شود.
  • در بخش برنامه نویسی مایکروسافت، دوره های آموزشی مانند #c، c++ و … به هنرجویان آموزش داده می شود.
  • در بهش برنامه نویسی آزاد، دوره SQL Server آموزش داده می شود.
  • دوره برنامه نویسی پایتون هم دیگر دوره ای است که در این مجموعه به هنرجویان آموزش داده می شود.

دوره های آموزش برنامه نویسی c# و آموزش برنامه نویسی java از مهمترین دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به شمار می رود.

دلیل آن کاربرد بسیار بالای آن و محبوبیت در بین برنامه نویسان می باشد که اهمیت این دوره ها را چندین برابر کرده است.

دوره طراحی سایت

دوره های طراحی سایت یکی از دوره های پرطرفدار این مجموعه محسوب می شود و دوره های مختلفی برای آن برگزار می گردد.

  • طراحی سایت با وردپرس
  • طراحی سایت با php
  • طراحی سایت با پایتون
  • بهینه سازی موتورهای جستجو (seo)

معرفی دوره های مجتمع فنی تهران بخش اول

طراحی سایت یکی از حرفه هایی است که هر فردی می تواند آن را یاد بگیرد و در آینده کاری هر فردی می تواند تاثیرگذار باشد و از مهمترین دوره های این مجموعه محسوب می شود.

همان طور که در بالا گفتیم، دوره های طراحی سایت به روش های مختلفی برگزار می گردد و شما با توجه به سلیقه و علاقه خود می توانید در آن ها شرکت نمایید.

در کنار آن، دوره های بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو سایت، یکی از دوره های مهمی می باشد که این روزها هنرجویان بسیار زیادی در آن شرکت می کنند.

دوره آموزش ICDL-Office

یکی از کابردی ترین دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برای هنرجویان، دوره های آموزشی ICDL-Office می باشد.

این دورها شامل آموزش اکسل پیشرفته، آموزش تایپ و تندزنی، طراحی داشبورد در اکسل و پکیج کامل ICDL می باشد.

در دوره آموزش ICDL تمامی برنامه های Office مانند Word، Excel، Access،Power Point  به هنرجویان آموزش داده می شود.

داشتن مدرک ICDL برای افرادی که می خواهند وارد کار شرکتی یا اداری شوند بسیار مهم می باشد و از آن می توانند به عنوان یک رزومه قدرتمند استفاده نمایند.

معرفی دوره های مجتمع فنی تهران بخش اول

تاریخ برگزاری دوره ها

در زمان ثبت نام دوره شما در کنار آن می توانید تاریخ برگزاری آن را ملاحظه نمایید اما ممکن است در برخی از موارد تاریخ شروع دوره ها با کمی تاخیر باشد.

جهت اطلاع از تاریخ شروع دقیق دوره می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید و از مشاوره 24 ساعته این مجموعه نهایت استفاده را ببرید.

همچنین می توانید در برخی از دوره های اعلام شده به صورت مجازی شرکت نمایید و نیازی به حضور فیزیکی شما در دوره مورد نظر نمی باشد.

جهت اطلاع از برگزاری دوره های مجازی می توانید به تقویم آموزشی این مجموعه مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

هزینه دوره های آموزشی

شهریه های هر دوره در تقویم آموزشی سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب قرار داده شده است و هنرجویان در زمان ثبت نام آنلاین می توانند شهریه را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

اگر مایل به پرداخت اینترنتی نمی باشید می توانید به صورت حضوری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در دوره مورد نظر خود ثبت نام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها، تاریخ شروع دوره ها یا نحوه برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.

شما می توانید از دیگر مطالب سایت استفاده نمایید و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب فوق در مورد دوره های مجتمع فنی تهران بخش اول می باشد و در بخش های دیگر همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.